Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ve Valve by řada lidí pracovat nemohla. Postupy firmy prý nezvládají

Valve vývojářům boří představy. Spousta lidí totiž věří, že preferuje samostatnou práci a nulový dohled. Studio má však zkušenosti s tím, že řada tvůrců v takovém prostředí nefunguje příliš dobře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L21u74k89á36š 76D56u69d73a 9552203448825

Zajímá mě to ? .... eee NE . Já chci Half Life 3 :D

+1/0
21.2.2017 22:11

O35n22d58r68a 55P21š46e92n43i55č11k63a 7962196931688

"Musíte totiž často reagovat na připomínky hráčů, ze kterých vyplývá, že jste se zmýlili."

Tak dlouho jsem se nesmál :D

+4/0
20.2.2017 22:22

G23a49b53r77i52e98l 39H63o27r12t54e15n 9401689703784

Škoda že ve Valve nikoho nebaví vyřešit jejich otřesný helpdesk. Poslední zkušenost mám takovou, že mít ty bezmozky po ruce...

1) Mám problém se stremováním audia u her spuštěných přes SteamLink, posílám přesnou specifikaci včetně logů X, Y a Z, které vím, že chtějí při jakémkoliv technickém problému

2) Po třech týdnech dostávám sáhodlouhou odpověď, reagující na něco úplně jiného, obratem vysvětluji, že hry mi spustit jdou, nefunguje zvuk

3) Po měsíci dostávám velezdvořilou omluvu a žádost o zaslání logu X, odpovídám, že byl přiložen k první zprávě, ale raději ho posílám znovu

4) Po dalších třech týdnech mě informují, že v logu X nic zajímavého nenašli a chtějí zaslat log Y..;-€

+1/0
20.2.2017 21:52

J86a46n 62K84a31r72e54l 84N33o53v60a65k 5736354388666

:) to není problém jen stamu.. takhle funguje vetsina supportu.. no neni se cemu divit.. obcas jim tam pisou divni lide :D

0/0
20.2.2017 21:57

G62a10b60r15i66e65l 39H35o81r93t50e52n 9651419623744

To bych neřekl. Jedinou ještě horší průběžnou zkušenost za posledních řekněme deset let jsem měl jen na českém helpdesku LG.:-)

0/0
20.2.2017 23:17

J84a31k76u59b 55G18r47i50s93a 4678531986488

Taky s nima mám zážitek:

Omylem jsem koupil ke hře jiné DLC, než které jsem chtěl.

1) Okamžitě jsem zaslal žádost o refund. -> Po několika hodinách, jsem dostal zprávu, která požadavek zamítla protože mám ve hře nahráné 3 hodiny, což je víc, jak stanovené 2 hodiny.

2) vysvětluji, že mám nahráno ve hře. Ne v DLC. -> Po několika hodinách, jsem dostal zprávu, která požadavek zamítla protože mám ve hře nahráno 7 hodin, což je víc, jak stanovené 2 hodiny. -> Poznámku u refundu nikdo očividně ani nepřečetl.

3) Jdu na support a vysvětluji podrobně situaci s tím, že na refundu nikdo nečte poznámky. -> Po několika dnech mi přichází odpověď, že situace byla napravena, jenže já zjišťuji, že mi refundovali samotnou hru a inkriminované DLC a všechna ostatní DLC mi zůstala.

4) Jdu znova na support a znovu podrobně situaci s tím, že na refundu, ani na supportu si nikdo není schopen pořádně přečíst zprávu popisující problém. -> Po dalších cca 4 dnech mi přichází zpráva, kde si sypou popel na hlavu, vrací mi hru a odebírají DLC s tím

Nakonec jsem z toho vyšel ještě lépe, než jsem do toho vešel, protože když mi odebírali hru, tak mi za ni vrátili peníze, ale když mi vraceli hru zpět, tak mi už nic neodečetli...

0/0
21.2.2017 7:55

H73o89n91z73a 86P51a39n17s64k22ý 3303172360130

I vy handlíři R^;-D

+1/0
21.2.2017 16:42

O36n31d11ř28e91j 89Š85i79n52d58l77e21r 2547628206215

Kdyby tu dobu a námahu běnoval pracovní činnosti, vydělal by si možná i víc :-/

+1/−1
21.2.2017 18:59

M97a21r39t86i18n 14M58a78i78k88s33n66a30r 3184553528282

Chci videt nejaky dobry a pouzitelny support, nechapu. O2, mam problem ze mi nejde net, operatorka - vse funguje, musi to byt modemem, reklamce modemu - vse v poradku, musi to byt nekde v siti, operatorka - vse ok, musi to byt modemem... :D po 2 reklamacich modemu (mame porad ten samej, zadna zmena) tak to v posledni dobe funguje, ale porad nevim kde byl problem.

V praci mame taky support, popis ticketu nectou (presne jako u vas s Logama), anglictinu maji lamanou tak jim neni rozumet, a casto ani nezvladnou veci, ktere by jsme meli uz davno hotove, jen na ne nemame systemove prava. Proste k breku...

0/0
21.2.2017 10:50

F15i20l28i92p 49G61r19e62g92o46r 6425949757963

Například ke konci (vývoje) Haf-Lifu jsme se rozdělili (na skupiny) podle chyb. - hezkej překlep :D ale jinak je má zkušenost taková, že na míře dohledu také nezáleží tak úplně. Já už pracoval s dohledem dobře, s dohledem špatně, bez dohledu dobře a bez dohledu špatně, a to s téměř stejnými technologiemi

0/0
20.2.2017 21:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.