Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ve Valve by řada lidí pracovat nemohla. Postupy firmy prý nezvládají

Valve vývojářům boří představy. Spousta lidí totiž věří, že preferuje samostatnou práci a nulový dohled. Studio má však zkušenosti s tím, že řada tvůrců v takovém prostředí nefunguje příliš dobře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L37u10k95á65š 59D97u22d12a 9252773918205

Zajímá mě to ? .... eee NE . Já chci Half Life 3 :D

+1/0
21.2.2017 22:11

O80n27d26r31a 45P89š22e66n56i24č63k17a 7472246971438

"Musíte totiž často reagovat na připomínky hráčů, ze kterých vyplývá, že jste se zmýlili."

Tak dlouho jsem se nesmál :D

+4/0
20.2.2017 22:22

G61a25b49r46i31e24l 69H90o73r84t86e55n 9361879163944

Škoda že ve Valve nikoho nebaví vyřešit jejich otřesný helpdesk. Poslední zkušenost mám takovou, že mít ty bezmozky po ruce...

1) Mám problém se stremováním audia u her spuštěných přes SteamLink, posílám přesnou specifikaci včetně logů X, Y a Z, které vím, že chtějí při jakémkoliv technickém problému

2) Po třech týdnech dostávám sáhodlouhou odpověď, reagující na něco úplně jiného, obratem vysvětluji, že hry mi spustit jdou, nefunguje zvuk

3) Po měsíci dostávám velezdvořilou omluvu a žádost o zaslání logu X, odpovídám, že byl přiložen k první zprávě, ale raději ho posílám znovu

4) Po dalších třech týdnech mě informují, že v logu X nic zajímavého nenašli a chtějí zaslat log Y..;-€

+1/0
20.2.2017 21:52

J94a79n 19K43a55r53e32l 35N48o32v92a22k 5466874278456

:) to není problém jen stamu.. takhle funguje vetsina supportu.. no neni se cemu divit.. obcas jim tam pisou divni lide :D

0/0
20.2.2017 21:57

G78a50b10r38i55e87l 65H56o35r56t59e12n 9661409673184

To bych neřekl. Jedinou ještě horší průběžnou zkušenost za posledních řekněme deset let jsem měl jen na českém helpdesku LG.:-)

0/0
20.2.2017 23:17

J68a22k67u14b 64G86r17i91s23a 4968981306578

Taky s nima mám zážitek:

Omylem jsem koupil ke hře jiné DLC, než které jsem chtěl.

1) Okamžitě jsem zaslal žádost o refund. -> Po několika hodinách, jsem dostal zprávu, která požadavek zamítla protože mám ve hře nahráné 3 hodiny, což je víc, jak stanovené 2 hodiny.

2) vysvětluji, že mám nahráno ve hře. Ne v DLC. -> Po několika hodinách, jsem dostal zprávu, která požadavek zamítla protože mám ve hře nahráno 7 hodin, což je víc, jak stanovené 2 hodiny. -> Poznámku u refundu nikdo očividně ani nepřečetl.

3) Jdu na support a vysvětluji podrobně situaci s tím, že na refundu nikdo nečte poznámky. -> Po několika dnech mi přichází odpověď, že situace byla napravena, jenže já zjišťuji, že mi refundovali samotnou hru a inkriminované DLC a všechna ostatní DLC mi zůstala.

4) Jdu znova na support a znovu podrobně situaci s tím, že na refundu, ani na supportu si nikdo není schopen pořádně přečíst zprávu popisující problém. -> Po dalších cca 4 dnech mi přichází zpráva, kde si sypou popel na hlavu, vrací mi hru a odebírají DLC s tím

Nakonec jsem z toho vyšel ještě lépe, než jsem do toho vešel, protože když mi odebírali hru, tak mi za ni vrátili peníze, ale když mi vraceli hru zpět, tak mi už nic neodečetli...

0/0
21.2.2017 7:55

H53o84n66z51a 56P57a46n16s66k49ý 3903522860300

I vy handlíři R^;-D

+1/0
21.2.2017 16:42

O96n71d32ř81e91j 34Š14i76n75d59l40e44r 2907428176245

Kdyby tu dobu a námahu běnoval pracovní činnosti, vydělal by si možná i víc :-/

+1/−1
21.2.2017 18:59

M57a87r45t97i80n 70M92a60i19k81s30n11a12r 3714753608762

Chci videt nejaky dobry a pouzitelny support, nechapu. O2, mam problem ze mi nejde net, operatorka - vse funguje, musi to byt modemem, reklamce modemu - vse v poradku, musi to byt nekde v siti, operatorka - vse ok, musi to byt modemem... :D po 2 reklamacich modemu (mame porad ten samej, zadna zmena) tak to v posledni dobe funguje, ale porad nevim kde byl problem.

V praci mame taky support, popis ticketu nectou (presne jako u vas s Logama), anglictinu maji lamanou tak jim neni rozumet, a casto ani nezvladnou veci, ktere by jsme meli uz davno hotove, jen na ne nemame systemove prava. Proste k breku...

0/0
21.2.2017 10:50

F65i20l29i89p 24G17r94e52g76o19r 6175209227653

Například ke konci (vývoje) Haf-Lifu jsme se rozdělili (na skupiny) podle chyb. - hezkej překlep :D ale jinak je má zkušenost taková, že na míře dohledu také nezáleží tak úplně. Já už pracoval s dohledem dobře, s dohledem špatně, bez dohledu dobře a bez dohledu špatně, a to s téměř stejnými technologiemi

0/0
20.2.2017 21:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.