Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Charisma, či výdrž? Fallout rozhodoval o sexuálních dovednostech vzorcem

Ve Falloutu 2 existoval úkol, ve kterém jste se měli stát pornohvězdou. Vývojáři proto museli vymyslet vzorec, který rozhodoval o sexuálních dovednostech postavy. A na základě toho umožňoval či naopak zabraňoval splnění úkolu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O48n75d18ř87e74j 38Š76i19n37d21l62e38r 2127688126155

Na youtube se dají najít vide kde lidi hrají FO2 za psotavu s velice nízkou inteligencí. Vřele doporučuju, je to k potrhání ;-) ;-D

+1/0
22.2.2017 10:44

M30a85r58t96i65n 86B25e66r72a89n 6369965646581

S nízkou inteligencí postav, nebo hráčů? :-)

+3/0
22.2.2017 11:50

J61a22n 81C98h27v29á46t28a91l 7743877927813

Hlavně to jak se najednou naprosto špicově domluvila třeba se Sulikem. :)

0/0
23.2.2017 16:52

K87a45r75e28l 94U48r92b22a44n 2154424951519

zručnost je také důležitá

+1/0
22.2.2017 10:29

T19o31m71á18š 65D86u82š39e56j14o76v89s86k13ý 3867113487390

Fallouty 1 a 2 neměli chybu (dohrán každý snad 10x). Humor, nadsázka, ironie, postavy a principy řešené do detailu,společníci , znovu-hratelnost. Prostě krása. Izometrie této RPG slušela víc než 3D, boje byly o mnoho zábavnější a taktičtější než v té dnešní poslední střílečce, kde s trochou štěstí a uhýbání zabijete kdykoli cokoli s trapným příběhem, slabými prvky RPG a na dnešní dobu ubohou grafikou. :-(

+5/−3
22.2.2017 9:51

M15i89r98o32s83l83a53v 60S78t68a20s68t98n46y 7934833336941

Dřív bych asi souhlasil, ale vydáním New Vegas se celkem potvrdilo, že 2D nebo 3D není úplně rozhodující, rozhodující je jenom jací lidé to píšou a vyvíjejí.

+2/0
22.2.2017 11:47

J19a70k13u79b 36P93e15e16t 7283238282571

New Vegas bylo/je supr, ale na dvojku to nemá ani z daleka.

+1/0
22.2.2017 12:19

J15a18k57u13b 93P65e46e28t 7313488332811

Jednička byla pecka, ale dvojka to už dotáhla k dokonalosti. Za mě jedno z nejlepších RPG všech dob co se do promakanosti a atmosféry týče. A právě ta grafika tomu dodávala na atmosféře fakt hodně.

+1/0
22.2.2017 12:22

M42i31r59o87s93l18a89v 49S19t12a76s53t30n43y 7864283956891

Souhlas, dvojka je pro mě taky nejlepší a díky Restoration Projectu zase ještě o další stupínek výš.

Ale zase spousta hráčů ti řekne, že nejlepší je jednička, že ona měla nejlepší atmosféru postapo světa. Je totiž pravda, že ve dvojce už je toho humoru, nadsázky a parodií na úplně všechno opravdu hodně, ne všem to vyloženě sedlo, já mezi ně nepatřím.

+2/0
22.2.2017 13:30

J77a47k41u65b 50B61o62h90o88n89ě89k 8675576899487

Tak já přesně patřím k těm druhým Restoration Project mi ukázal, že tehdejší vývojáři udělali dobře, když tenhle obsah vystřihli. Ten materiál už podle mě šel hodně za hranici snesitelného a posouval Fallout až moc k parodii, což se podle mě do celkového konceptu nehodilo.

0/0
22.2.2017 13:49

M64i56r54o61s82l55a40v 29S20t66a65s98t54n35y 7494453126411

Kde konkrétně zrovna RP posouval F2 k větší parodii?

Podotýkám, že už v základní hře máme gangstery s tommy guny ve fedorách, duchy, prezidenta USA jménem Dick Richardson nebo "Hubologisty" :-)

0/0
22.2.2017 14:37

J13a52k43u13b 93B89o92h46o41n54ě98k 8605296219197

Pokud si dobře vzpomínám, tak EPA základna byla na můj nabitá až příliš velkým množstvím narážek na Červeného Trpaslíka.

Ano, Fallout má svojí nadsázku, ale tohle byla až moc očividná a díky tomu křečovitá parodie

0/0
22.2.2017 15:47

M94i39r94o32s71l50a37v 93S91t11a46s39t93n96y 7914433636501

Byl tam jen mluvící toaster a hologramy, ale nevím, kterou verzi RP jsi hrál, dost to pak překopali. Poslední inkarnace je velmi dobrá. Ona většina věcí byla z dvojky vystřižená spíš z časových důvodů, než že by ty nápady zavrhly, tak jak se to stalo třeba mluvícím mývalům v jedničce :-)

0/0
22.2.2017 16:13

J31a55k58u45b 21P23e51e66t 7923618922861

Co se RP týče, tak ten je sice super, ale F2 kvůli němu neni lepší...jen obsáhlejší :)

Co se jedničky týče, tak bych souhlasil, ale vyloženě mě tam s...lo, že nebyla možnost odstrčit NPC či kumpány z cesty. Jináč v mém názoru hraje roli i vynikající čeština pro oba díly :) V tý době jsem totiž anglicky nerozuměl skoro ani prd :D

Pak tu je ještě nějakej MegaMod. Víte někdo něco víc/hráli jste?

0/0
22.2.2017 17:50

M64i67r14o78s42l25a53v 15S16t18a40s11t15n18y 7124873566171

Ještě k RP, myslím, že by mělo zaznít, že RP přidal nejen spoustu nového obsahu, ale v prvé řadě opravil tuny a tuny chyb, které v původní hře zůstaly. Ona existuje možnost nainstalovat jen ten fixpack bez RP a to je podle mě dnes nutnost (+ hi-res patch)

No, tak ve 12-13 letech jsem byl za tu češtinu přirozeně taky vděčnej, na druhou stranu je potřeba říct, že češtiny k oběma dílům byly v naprosto katastrofálním stavu, kdy jednotlivé věty často ani nedávaly smysl. Na Madbrahmin je v jednom fóru celkem pěkný výčet těch největších překladatelských kopanců :-)

Pokud se nepletu tak MegaMod spojuje několik významnějších obsahových modů do jednoho. Nikdy jsem nezkoušel, obecně na fanmody moc nejsem.

0/0
23.2.2017 7:29

J47a57k17u26b 64B70o87h48o79n59ě20k 8585986709117

Tak já s se díky Falloutu naopak učil anglicky. Na začátku jsem rozuměl hodně bídně, ale s každým dalším hraním to bylo lepší a lepši.

Ona ta textová bohatost měla svoje další výhody

0/0
23.2.2017 9:00

J39a18k59u74b 36B91o22h11o47n95ě26k 8495496149207

A na konci základ mohl člověk oživit Kocoura. Detaily už se po letech těžko pamatují, ale pocit, že "tahle koncentrace je už přes čáru" se nezapomíná :-)

0/0
23.2.2017 8:59

M17i42r64o15s15l85a48v 16S59t87a24s71t37n15y 7344553976811

Tak narážka tam byla jen na jméno, charakterově byl úplně jinej. Já stejně oživil Kitsune, ta měla naprosto perfektně napsanou backstory.

0/0
23.2.2017 11:19

M11i44r17o72s79l96a41v 21S64t94a25s26t73n70y 7984403556101

Tak to netvrdím, ale stačí porovnat ten brutálně diametrální mezi Fallout 3 a Fallout New Vegas. New Vegas je pravý Fallout 3 a na spoustu věcí z jedničky a dvojky navazuje velmi.

+1/0
22.2.2017 13:25

J50a65k16u94b 34B31o20h67o75n14ě96k 8395206909907

Na první pohled ano, ale základní system hry nasazený Bethesdou neumožňoval košaté a větvené dialogy.

Já osobně tomuhle systému říkal výslechový. Hráč položí krátkou otázku a dostane na ní odpověď. Dialog se to opravdu nazývat nedá.

Takže jakoliv bylo New Vegas lepší než základní Fallout 3, tak ke kvalitě dvou prvních se prostě nepřiblížilo

+3/0
22.2.2017 12:22

M92i51r31o18s72l35a90v 34S17t53a37s51t64n71y 7974963656151

Nemůžu úplně souhlasit. Třeba dialogy s chiefem Hanlonem nebo Ulyssesem v Lonesome Road patří mezi ty úplně nejlepší dialogy ze všech Falloutů :-)

0/0
22.2.2017 13:36

J93a10k96u41b 45B37o21h47o57n86ě72k 8455606969847

Tak perlička asi vždycky problikne, nemůžu posoudit. Je to už pár let co jsem hrál a žádný dialog v paměti neutkvěl. Je spíš otázka, jestli to byl zajímavý dialog a nebo zajímavý monolog. Jinými slovy sdělil něco zajímavého a zásadního i Courier nebo to teklo z jedné strany?

Ono se na to při prvním hraní těžko narazí. Člověk je ponořený do objevování světa a tak, ale když si to chce zahrát podruhé a v hlavě si vytvoří nějaký typ postavy, tak najednou zjistí, že v tomhle hodně zjednodušeném dialogovém systému prostě není na nějaké "role playing" místo. Rozhovory se skoro vůbec nevětví podle odpovědí, člověk prostě přijde k postavě a vyčerpá všechny možnosti v dialogu. Odklikne krátkou větu za svojí postavu, která je většinou otázka, a pak čeká než skončí monolog protějšku.

+1/0
22.2.2017 13:46

M16i82r79o15s87l33a91v 76S40t24a70s26t76n81y 7264203416981

Já netvrdím, že forma dialogů je výborná a celkově mi engine Bethesdy vůbec nesedí, ale ty dva dialogy jsem uvedl jenom jako příklady, jsou tam i další skvělé dialogy a celkově je kvalita psaní na vysoké úrovni a možná i proto až tak mě tahle forma dialogů netrápila a byl jsem velice spokojený.

0/0
22.2.2017 14:45

J41a53k84u96b 92B54o88h72o44n23ě53k 8755306799917

V tom případě se v podstatě shodneme, bohužel právě tohle pro mě sráží NV pod úroveň prvních dvou her :-)

0/0
22.2.2017 15:46

M89i66r85o91s23l85a10v 16S75t15a64s14t23n50y 7314803146561

Na druhou stranu NV má zase lépe zpracované prozkoumávání pustiny (z logických důvodů), která je narvaná až k prasknutí zajímavými mini lokacemi. Podle mě taky důležitá složka Falloutů.

0/0
22.2.2017 16:18

J34a28k97u53b 61B96o82h21o43n44ě29k 8415276709937

Ale jak říkám, tohle hochům z Obsidianu nevyčítám. Ti dělali v rámci daných možností dobrou práci. Na vině je Bethesda, které to trvalo až do Skyrimu, než pochopila, že dialog není totéž co výslech

+1/0
22.2.2017 13:52

M95a95r89t35i53n 54B17e28r67a83n 6909275496341

Je škoda, že takovýhle techničtější informace z vývoje her se na veřejnost moc nedostávají. Vždycky je zajímavý přečíst si zákulisní informace ohledně přístupu řešení jednotlivých aspektů hry (zvlášť pokud je to takhle kultovní titul)...

+3/0
22.2.2017 7:48

M67i31r72o31s94l25a33v 67S70t67a42s39t25n13y 7874713416841

Data z Falloutů už jsou dávno vykuchaná a všechna tajemství dlouho zveřejněná. Ani tohle není výjimkou. Na Fallout wikii najdeš prakticky všechno.

Titul Gigolo (jedná se o karmický titul) můžete dostat i v případě, že máte sex s několika postavami (a nemusíte naplnit žádná jiná kritéria).

0/0
22.2.2017 8:27

O32n86d52ř55e34j 83Š24i30n80d73l90e35r 2937238916935

Já jsem viděl pár přednášek Dana Vávry, kde to rozebíral dost do hloubky jak to funguje u nich. Rozhodně to bylo zajímavý.

+1/0
22.2.2017 10:48

O92n19d60ř20e53j 48Š98i80n72d31l64e84r 2217768126635

Jakože na YT - videa myslím

0/0
22.2.2017 10:48

M95a28r84t63i11n 80B77e27r96a21n 6109135856961

Jojo, jeho přednášky znám. Takové bych ale uvítal i od cizích tvůrců s českými titulky...

0/0
22.2.2017 11:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.