Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Konec pirátských her do 3 let? Nereálné, tvrdí autoři nejlepší ochrany

Hackeři před rokem tvrdili, že se blíží konec nelegálního stahování. Ochrany prý začínají být tak komplexní, že během tří let bude nemožné je prolomit. Tvůrci nejúspěšnějšího zabezpečení Denuvo to však tak optimisticky nevidí a úplné vítězství nad piráty neočekávají. V exkluzivním rozhovoru pro Bonusweb to prozradil marketingový ředitel Thomas Goebl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D61u73š18a88n 35D87i46t64r11i79c48h 3118196793579

Tak hry mám koupené všechny. Filmy drtivou většinu, na seriály mám zaplacený HBO a Netflix. U hudby je to složitější, ale viděl bych to na 80% koupeno.

Přiznám se že jim docela fandím. Také by mne vadilo, kdyby moji práci využívali lidé, kteří za ní nezaplatili. Argument s vysokou cenou neuznávám. Od kdy si cenu stanovuje zákazník. Porsche je drahé, ale to mě neopravňuje ho ukrást.

0/0
3.3.2017 8:23

J10i44ř98í 38D54v45o98ř41á61k 2264481658

Jednoduché počty.Prodávejte hry za cenu odpovídající naší peněžence a není třeba pirátů.Nebo by stačilo dát skutečné slevy na starší hry.Klidně počkám.Opravdu mám raději originálky a nejraději ty jako Zaklínač v dárkovém balení.Ale kupte si hru za litr i víc a po hodině hraní jde koše.Kdo mi zaručí za ty prachy že to je pecka na mnoho hodin a stojí za to hrát znova?

0/−1
1.3.2017 6:46

P80e26t33r 63Z91á46l43e78s49n90ý 3654164790211

Odpověděl ten člověk vůbec na něco? Samé vyhýbavé a vágní odpovědi...

0/0
28.2.2017 19:48

J78o35s84e21f 71K58a20r15f35í23k 7232125716760

...Primárně se tedy nesoustředíme na protipirátskou ochranu, ale na uživatelské pohodlí...

Tak určitě:-P

Asi jako u pirátského DVD. Zapnu kouknu na film a hotovo. U originálky nejprve přeskakuju tunu reklam, pak tunu upoutávek, tak čučím na nepřeskočitelné varování, abych nekradl...

+4/0
27.2.2017 14:38

L38e19o26š 52V90e18r95n73e44r 4724680896393

Pirátské hry mám rád, například Risen 2 ;-D

+1/0
25.2.2017 20:34

J72a50n 28K48o20h84l 4283597531714

Pirátství provozují hlavně země, které mají nižší kupní sílu.. ono nabízet produkt za stejnou cenu v US, ve východní Evropě a v Africe nedává moc smysl.. teď tomu ale hodně pomáhá steam. Hry jsou po ruce, stačí si počkat na slevu..

0/0
25.2.2017 11:27

J37a71k10u80b 72B82o50h69o43n76ě31k 8755756359497

Ano, skutečně se nám to podařilo. Jinak by se vývojářská studianaše řešení zdráhala používat. Chtějí totiž vydávat hry s co nejlepší optimalizací.

Zdroj: http://bonusweb.idnes.cz/rozhovor-o-protipiratske-ochrane-denuvo-fp7-/Magazin.aspx?c=A170220_175728_bw-magazin_anb

Haha, tak tumhle bych věřil jenom kdybych neznal firmy jako Ubisoft nebo Sega, co byly schopné kvůli protipirátské ochraně i větších prasáren než horší optimalizace

+2/0
24.2.2017 22:02

J90a62n 44B92a32c48h34m86a75n68n 5513738102

Taková ochrana už existuje. Jmenuje se to free-to-play a placený obsah ("mikrotransakce").

0/−1
24.2.2017 19:35

K76a57r46e42l 11L31a74n28g51r 2682957420498

Naši zákazníky očekávají jen ochranu toho úvodního období.

__________

Autor spávná čecha a mít dobrá češtin ;-D

0/−1
24.2.2017 19:05

P48a90v37e93l 49Š11m92í60d 5442265758844

Každý výrobce SW i HW se vám snaží do PC umístit nějaký rezidentní modul, který něco hlídá. Nakonec polovinu paměti a procesoru spotřebováváme jen na tyto nesmyslné balasty. Nemluvě o nutnosti se stále přihlašovat k dalším a dalším službám, hlídat spoustu hesel, sdílet data na cloudech, bez kterých si nejste schopni ani synchronizovat kontakty s telefonem. Když vyměníte disk nebo jinou součást, polovina programů se začne shánět po ověření legality. Sotva už to změníme, ale bránit se budu všemi dostupnými prostředky, udržovat své krabicové verze tak dlouho, jak to jen půjde a přes můj firewall neprojde jediný paket zbytečně.

+3/0
24.2.2017 17:45

V53o93j79t34ě66c78h 51S18t31r27n74a79d 4874351362435

Zaklínač 3 je důkazem, že když uděláte dobrou hru a máte sympatický přístup ke komunitě, pirátskou ochranu používat nemusíte (a ještě si tím u komunity přilepšíte). Naopak dát na hru takovou ochranu, že i legální hru je lepší hrát s crackem, za sympatický přístup rozhodně nepovažuji.

+24/0
24.2.2017 14:03

D21a95v22i42d 10L70a14c18i20n89a 3248562939745

do kamene tesat.

+4/0
24.2.2017 19:43

F19i77l94i34p 79S13t98ř48í62z42e69k 1980386525776

Počkal jsem si na Inside a ochrana byla prolomena v řádu týdnů. Kdo si počká, dočká se, kdo nechce, koupí si.

+1/−3
24.2.2017 13:59
Foto

L94u92k77á96š 83N49o53v11o28t90n78ý 6836117388428

No tak ono hlavně po té úvodní vlně je v zájmu studia aby danou hru co nejvíce rozšířili mezi lidi a trhli prachy na DLC či jiných in-game platbách. Takže ono to odstranění protipirátských ochran je vlastně za účelem vyššího zisku.

0/0
24.2.2017 11:17

R97a47d18e82k 64J41a20h88o96d83a 3643262124443

Pirátská ochrana je takový složitý téma.

Každopádně myslím že třeba Zaklínače 3 by se víc kusů neprodalo. Díky tomu že neměl žádnou ochranu se dostal do podvědomí lidí jako výrobek firmy která dělá hry pro hráče. Samozřejmě to že to je špičková hra jim pomohlo taky.

Nejhorší situace je ale když protipirátská ochrana otravuje zákazníky. A to jak ve hrách nebo ve filmech. Známe příklady jako Settlers 7 kdy ochrana spočívala v tom že hra musela být celou dobu připoje na na servery Ubisoftu. No a ty jaksi docela padaly. Takže první týdny to bylo absolutně nehratelný.

U filmů je to zase typické ty nepřeskočitelné pasáže na začátku. Těch 20 minut reklam/BSA varuje/intra vs. spustím .avi a hned začíná film.

A to jsem ještě nezmínil třeba Bioshock s jeho slavným SecuROMem. A samozřejmě nejpirátěnější hru roku 2014 - Spore- která měla nečekaně taky "neprolomitelný" SecuROM stejně jako Bioshock.

Někteří se prostě nepoučí. A bohužel ani úspěch CD Projektu jim není vzorem.

+8/−1
24.2.2017 8:50

I44v25a31n59k17a 91P98o45s72p91í45š76i78l56o25v96á 8484678372737

Právě Bioshock je příkladem toho o čem se mluví v článku, totiž že pro mnoho vydavatelů je rozhodujících prvních pár týdnů po vydání, kdy jsou prodeje za plnou cenu nejvýdělečnější. A zrovna ochranu prvního Bioshocku se podařilo prolomit až po měsíci...

0/0
24.2.2017 11:13

R45a84d43e22k 49J43a59h76o56d47a 3763572534643

To je pravda, jenže Bioshock je taky příkladem jak to nedělat protože ta ochrana aktivně prvních několik měsíců znemožňovala hrát hru. SecuROM měl totiž "fintu" kdy to hru zablokovalo po 5ti "instalacích". V té době ale SecuROM nebyl optimalizovaný a když hra spadla, což padala často zezačátku, tak to SecuROM označil za novou "instalaci" a po pár pádech tedy zablokoval hru.

Update přišel až po 4-5 měsících.

+3/0
24.2.2017 12:36

T55i97b42o16r 31V81i26z11v98a50r54y 9894954353555

Spore? 2014??

0/0
24.2.2017 12:29

R84a44d31e65k 34J86a96h48o72d15a 3513462104133

Sem se seknul, mělo to být 2004.

+1/0
24.2.2017 12:34

T65i70b63o60r 77V57i74z51v57a70r12y 9284594503215

No taky ne ale nevadí. Smysl je jasný.

+1/0
24.2.2017 13:04

K55a24r55e62l 38U82r41b34a21n 2534614881379

Protože ostatní vydávají rychlokvašky a ne poctivé hry. Většina z nich za nákup prostě nestojí.

+1/0
24.2.2017 12:56

T77o55m53á34š 50R59a51d78n51i71c 2453838434381

no, u zaklínače je to skutečně otázka. Ale aspoň já - jako platící zákazník - jsem u před-objednávky neváhal zejména kvůli otevřenému a vstřícnému přístupu CD project RED.

A opravdu může ochrana nenarušovat běh hry? tj. je aktivní jenom při spuštění?

+2/0
24.2.2017 8:46

G29a74b13r95i14e65l 23H61o61r89t56e71n 9341209263394

Jakákoliv protipirátská ochrana, která by byla aktivní jen při spuštění hry, by byla velmi snadno prolomitelná.

+5/0
24.2.2017 9:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.