Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Konec pirátských her do 3 let? Nereálné, tvrdí autoři nejlepší ochrany

Hackeři před rokem tvrdili, že se blíží konec nelegálního stahování. Ochrany prý začínají být tak komplexní, že během tří let bude nemožné je prolomit. Tvůrci nejúspěšnějšího zabezpečení Denuvo to však tak optimisticky nevidí a úplné vítězství nad piráty neočekávají. V exkluzivním rozhovoru pro Bonusweb to prozradil marketingový ředitel Thomas Goebl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D83u53š91a32n 71D20i52t46r66i37c81h 3258446343269

Tak hry mám koupené všechny. Filmy drtivou většinu, na seriály mám zaplacený HBO a Netflix. U hudby je to složitější, ale viděl bych to na 80% koupeno.

Přiznám se že jim docela fandím. Také by mne vadilo, kdyby moji práci využívali lidé, kteří za ní nezaplatili. Argument s vysokou cenou neuznávám. Od kdy si cenu stanovuje zákazník. Porsche je drahé, ale to mě neopravňuje ho ukrást.

0/0
3.3.2017 8:23

J65i83ř57í 45D94v12o35ř73á57k 2634741988

Jednoduché počty.Prodávejte hry za cenu odpovídající naší peněžence a není třeba pirátů.Nebo by stačilo dát skutečné slevy na starší hry.Klidně počkám.Opravdu mám raději originálky a nejraději ty jako Zaklínač v dárkovém balení.Ale kupte si hru za litr i víc a po hodině hraní jde koše.Kdo mi zaručí za ty prachy že to je pecka na mnoho hodin a stojí za to hrát znova?

0/−1
1.3.2017 6:46

P11e66t57r 27Z77á58l88e44s95n65ý 3984964980491

Odpověděl ten člověk vůbec na něco? Samé vyhýbavé a vágní odpovědi...

0/0
28.2.2017 19:48

J10o36s79e72f 34K21a93r63f19í30k 7362465306200

...Primárně se tedy nesoustředíme na protipirátskou ochranu, ale na uživatelské pohodlí...

Tak určitě:-P

Asi jako u pirátského DVD. Zapnu kouknu na film a hotovo. U originálky nejprve přeskakuju tunu reklam, pak tunu upoutávek, tak čučím na nepřeskočitelné varování, abych nekradl...

+4/0
27.2.2017 14:38

L58e79o44š 68V96e21r50n78e18r 4204140666543

Pirátské hry mám rád, například Risen 2 ;-D

+1/0
25.2.2017 20:34

J89a29n 10K84o60h45l 4553117981934

Pirátství provozují hlavně země, které mají nižší kupní sílu.. ono nabízet produkt za stejnou cenu v US, ve východní Evropě a v Africe nedává moc smysl.. teď tomu ale hodně pomáhá steam. Hry jsou po ruce, stačí si počkat na slevu..

0/0
25.2.2017 11:27

J84a38k62u14b 47B57o37h89o40n37ě78k 8855266319397

Ano, skutečně se nám to podařilo. Jinak by se vývojářská studianaše řešení zdráhala používat. Chtějí totiž vydávat hry s co nejlepší optimalizací.

Zdroj: http://bonusweb.idnes.cz/rozhovor-o-protipiratske-ochrane-denuvo-fp7-/Magazin.aspx?c=A170220_175728_bw-magazin_anb

Haha, tak tumhle bych věřil jenom kdybych neznal firmy jako Ubisoft nebo Sega, co byly schopné kvůli protipirátské ochraně i větších prasáren než horší optimalizace

+2/0
24.2.2017 22:02

J87a97n 31B27a68c67h67m65a13n43n 5193448752

Taková ochrana už existuje. Jmenuje se to free-to-play a placený obsah ("mikrotransakce").

0/−1
24.2.2017 19:35

K10a74r19e58l 85L59a39n44g16r 2132307790308

Naši zákazníky očekávají jen ochranu toho úvodního období.

__________

Autor spávná čecha a mít dobrá češtin ;-D

0/−1
24.2.2017 19:05

P72a38v75e14l 13Š78m54í60d 5572565788804

Každý výrobce SW i HW se vám snaží do PC umístit nějaký rezidentní modul, který něco hlídá. Nakonec polovinu paměti a procesoru spotřebováváme jen na tyto nesmyslné balasty. Nemluvě o nutnosti se stále přihlašovat k dalším a dalším službám, hlídat spoustu hesel, sdílet data na cloudech, bez kterých si nejste schopni ani synchronizovat kontakty s telefonem. Když vyměníte disk nebo jinou součást, polovina programů se začne shánět po ověření legality. Sotva už to změníme, ale bránit se budu všemi dostupnými prostředky, udržovat své krabicové verze tak dlouho, jak to jen půjde a přes můj firewall neprojde jediný paket zbytečně.

+3/0
24.2.2017 17:45

V34o26j70t95ě10c13h 48S92t24r39n62a68d 4364401702105

Zaklínač 3 je důkazem, že když uděláte dobrou hru a máte sympatický přístup ke komunitě, pirátskou ochranu používat nemusíte (a ještě si tím u komunity přilepšíte). Naopak dát na hru takovou ochranu, že i legální hru je lepší hrát s crackem, za sympatický přístup rozhodně nepovažuji.

+24/0
24.2.2017 14:03

D65a80v93i10d 46L48a93c38i89n98a 3408402889255

do kamene tesat.

+4/0
24.2.2017 19:43

F52i27l39i77p 60S42t67ř48í15z10e81k 1860156435756

Počkal jsem si na Inside a ochrana byla prolomena v řádu týdnů. Kdo si počká, dočká se, kdo nechce, koupí si.

+1/−3
24.2.2017 13:59
Foto

L17u77k72á17š 54N94o76v61o78t43n85ý 6316427168118

No tak ono hlavně po té úvodní vlně je v zájmu studia aby danou hru co nejvíce rozšířili mezi lidi a trhli prachy na DLC či jiných in-game platbách. Takže ono to odstranění protipirátských ochran je vlastně za účelem vyššího zisku.

0/0
24.2.2017 11:17

R71a18d14e98k 86J44a39h58o78d37a 3413272744933

Pirátská ochrana je takový složitý téma.

Každopádně myslím že třeba Zaklínače 3 by se víc kusů neprodalo. Díky tomu že neměl žádnou ochranu se dostal do podvědomí lidí jako výrobek firmy která dělá hry pro hráče. Samozřejmě to že to je špičková hra jim pomohlo taky.

Nejhorší situace je ale když protipirátská ochrana otravuje zákazníky. A to jak ve hrách nebo ve filmech. Známe příklady jako Settlers 7 kdy ochrana spočívala v tom že hra musela být celou dobu připoje na na servery Ubisoftu. No a ty jaksi docela padaly. Takže první týdny to bylo absolutně nehratelný.

U filmů je to zase typické ty nepřeskočitelné pasáže na začátku. Těch 20 minut reklam/BSA varuje/intra vs. spustím .avi a hned začíná film.

A to jsem ještě nezmínil třeba Bioshock s jeho slavným SecuROMem. A samozřejmě nejpirátěnější hru roku 2014 - Spore- která měla nečekaně taky "neprolomitelný" SecuROM stejně jako Bioshock.

Někteří se prostě nepoučí. A bohužel ani úspěch CD Projektu jim není vzorem.

+8/−1
24.2.2017 8:50

I27v59a42n60k61a 82P31o66s32p43í29š75i64l60o43v73á 8214358412147

Právě Bioshock je příkladem toho o čem se mluví v článku, totiž že pro mnoho vydavatelů je rozhodujících prvních pár týdnů po vydání, kdy jsou prodeje za plnou cenu nejvýdělečnější. A zrovna ochranu prvního Bioshocku se podařilo prolomit až po měsíci...

0/0
24.2.2017 11:13

R37a73d82e16k 56J40a76h28o92d78a 3233772114673

To je pravda, jenže Bioshock je taky příkladem jak to nedělat protože ta ochrana aktivně prvních několik měsíců znemožňovala hrát hru. SecuROM měl totiž "fintu" kdy to hru zablokovalo po 5ti "instalacích". V té době ale SecuROM nebyl optimalizovaný a když hra spadla, což padala často zezačátku, tak to SecuROM označil za novou "instalaci" a po pár pádech tedy zablokoval hru.

Update přišel až po 4-5 měsících.

+3/0
24.2.2017 12:36

T60i83b52o69r 79V33i79z15v84a69r78y 9214784773245

Spore? 2014??

0/0
24.2.2017 12:29

R14a26d15e84k 69J66a53h76o36d14a 3303152124733

Sem se seknul, mělo to být 2004.

+1/0
24.2.2017 12:34

T53i30b51o73r 96V10i59z31v50a55r18y 9344324883235

No taky ne ale nevadí. Smysl je jasný.

+1/0
24.2.2017 13:04

K36a44r61e98l 13U87r61b17a92n 2404104161169

Protože ostatní vydávají rychlokvašky a ne poctivé hry. Většina z nich za nákup prostě nestojí.

+1/0
24.2.2017 12:56

T25o65m58á27š 76R41a40d48n36i46c 2803768644821

no, u zaklínače je to skutečně otázka. Ale aspoň já - jako platící zákazník - jsem u před-objednávky neváhal zejména kvůli otevřenému a vstřícnému přístupu CD project RED.

A opravdu může ochrana nenarušovat běh hry? tj. je aktivní jenom při spuštění?

+2/0
24.2.2017 8:46

G75a59b75r45i44e63l 62H10o68r68t15e97n 9841919233584

Jakákoliv protipirátská ochrana, která by byla aktivní jen při spuštění hry, by byla velmi snadno prolomitelná.

+5/0
24.2.2017 9:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.