Diskuze

Overwatch byl pro vývojáře útěkem od beznaděje

Skupina tvůrců z Blizzardu měla po zrušení velkolepého projektu Titan dva týdny na to, aby vymyslela novou hru. A během těchto čtrnácti dní se zrodil koncept, který postupně opracovali až do Overwatche.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

J36a70n 47C60h44v70á67t91a15l

23. 2. 2017 17:04

Overwatch jako positivní budoucnost...no ty jo. To ani ne no.

V určitém čase budoucnosti se stalo, že lidstvo vytvořilo AI. A AI se vzbouřila a začala zabíjet lidi. Armády jednotlivých států se s tím rvaly po svém, ale hezké to rozhodně nebylo. (masakr u Eichenwaldu, z Austrálie radioaktivní pustina, rusko stále v problémech při boji s omniky(roboti), Korea dostávající docela dost od obřích strojů.

Do toho příběh organizace Overwatch samotné, která byla zrušena a zakázána po nepěkném incidentu na ústředí ve Švýcarsku (při kterém oficiálně zahynuli dva zakládající členové Gabriel Reyes (nyní Reaper) a Jack Morrison (Soldier 76). Od té doby ve světě narůstá terorismus a organizace Talon postupně začíná posouvat svět k horšímu (např. úspěšný atentát na omnického mnicha Mondattu).

Ač hra je pěkná a mám ji rád, život v tom světě je ve skutečnosti stejný/horší než v tom našem. :)

2 0
možnosti