Diskuze
5 důvodů, proč je skoro nemožné natočit povedený videoherní film
Děkujeme za pochopení.
L29e43o67š 19V45e55r79n76e38r
Bych to neviděl tak tragicky, když se chce a jsou peníze a chuť, natočit jde cokoliv. První Resident Evil, Silent Hill, Warcraft, Prince of Persia jsou výborný filmy, nedám na ně dopustit. Hitmani se mi taky líbili. Vyloženě můžu i Mortal Kombat nebo Street Fighter, je to sranda. Bohužel zklamaný jsem z Bollovy tvorby, hrůza Doom, Alone in the Dark nebo Far Cry.
J15a25n 41P79r30o10k11o54p
Mě by se třeba líbil film podle serie Leisure Suit Larry nebo Lula: The Sexy Empire :)
Z75d27e71n44e27k 98H94l73a55d44i47k
Postapo filmu je natocenych hromady. Bylo by dost tezky, aby někdo tocil další, když by to byla nejspis vykradacka filmu jinych a to s dost nejistym finančním výsledkem.
J48a44k76u85b 29R29a48i42d49a
Nevím, proč se pořád vytahuje ten Mortal Kombat, ten film mi přišel příšerný a z atmosféry hry v něm moc nezbylo. Proboha, vždyť to byl film o univerzu založeném na bojových uměních a přitom do něj snad ani nenajali (příčetného) choreografa. Silent Hill byl docela dobrý (předlohu jsem nehrál). Lara Croft, Max Payne, Princ z Persie i Hitman se daly přežít jako spíše hloupá, ale relativně zábavná akční béčka. Warcraft se mi líbil dost a byl jsem spokojen. Naopak třeba za obří fail považuji filmový Doom.
J49a66k76u70b 93R38a60i16d42a
Mimochodem, když si vezmu Story Módy z Mortal Kombatů IX a X, tak to jsou de facto filmy a i když by pro mainstreamového diváka byly místy možná moc cheesy, tak tohle si myslím, že by u Mortal Kombatu mohla být cesta. Prostě ti tvůrci opravdu umí pracovat se svými postavami...
M43a67t96t98e32o 78K61o14u92n86o25v45s16k74y
Vybírají blbý žánry. :-D Evil Within by mohla bejt fajn prasárna. :-D
J64a63n 15P66e68t10r62z64e37l37a
mne by se libilo treba sanitarium, to by mohlo byt slusne psycho
Z69d72e19n50ě11k 50S88t47r88n40a21d
Filmy podle her trpí hlavně tím, že naprostá většina z nich jsou béčkové nebo céčkové filmy, kde celý rozpočet spolknou speciální efekty, a na scénář, kvalitního režiséra atd. už v rozpočtu peníze nezbývají. Vemte si třeba filmy podle komixů od Marwelu. Tam také nenajdete žádný složitý příběh s filozofickým přesahem a komplikovanými charaktery. Je však za nimi vidět solidní řemeslo, marketing a neosekaný rozpočet a minimálně komerční úspěch se dostavil.
Z76d50e48n21e97k 33H24l36a60d26i14k
Jsou filmy s hvezdnym obsazenim, vysokym rozpoctem a dobrym režisérem a stejne to dopadlo rozporuplne.
Komixy zna každý a je kolem nich velka popkultura. Staci kolik Batmanu uz bylo natocenych. O ty charaktery se jedna, jsou i v komixech vcelku prokresleny a jsou zajimavy a hlavne velice popularni. Schvalne zapátrejte v pameti, která herni postava se muze rovnat ve svetovy popularite s postavami jako Batman, Wolverine, Flash........
T43o90m21á17š 87K70r91á15l
Jsou hry podle kterych by sel natocit film snadno, protoze samotna hra dokaze podat pribeh podobnym zpusobem jako film. Treba takova Mafie, ktera je ovsem sama inspirovana filmy jako Godfather, Goodfellas, .... Pak jsou hry, ktere maji natolik slozite univerzum, "poslepovane", aby pribeh vsech budoucich pokracovani do sebe zapadal a nepusobil divne. Pripadny film by pak musel mit delku serialu, aby vubec divak dokazal pochopit nejaky slozitejsi pribeh a motivace postav. V opacnem pripade by film vypadal jen jako pribeh ze znameho herniho prostredi. Prvni moznost je vice mene nerealna a druha se temer nikdy nepovede, protoze se nejde zavdecit fanouskum a divakum soucasne a o to se vzdy reziser (fanousek) pokusi....... Tady je krasny priklad Warcraft a to kdyz se clovek podiva na videa k expanzim, nebo vetsim patchum, tak si jen rika proc to sakra konecne neudelaji jako film a ...
Film jde vzdycky natocit dobry, jen si musi producenti uvedomit, ze se film toci hlavne pro divaky, tak jako je to treba u kniznich predloh a fanouskum ("znalcum") vysvetlit, ze pro ne tam toho zase tolik noveho nebude .....
Z79d77e39n68e39k 59H69l20a13d51i97k
Jste si uz u Mafie odpověděl. Film podle Mafie by byla sbirka klise, který natocil uz někdo jiny. To je obecne problem, ze hry rady vykradaji filmy a jiné zname pribehy a to co to zachranuje je prave vtazeni hrace do deje. Tedy hrac ten svet ovlada a muze se v nem virtualne pohybovat, coz filmu chybi. Jenze na platne by to proste vypadalo nspatne.
Warcraft byl další z rady nepovedenych filmu a zaslouzene propadnul. Uspel vlastne jen v Cine. Postavy nezajimavy, je vam sumak co se tam vlastne deje a nic vas do toho nevtahne. Deni na platne pocitove nuda s pocitem, proc na to ma clovek koukat. A to rikam jako hrac Warcraft strategii. Vzdyt uz v zakladu je to naprosto podprumerna fantasy, tak jak z toho někdo chtěl vykřesat "Pana Prstenu" ?
Seriál je lepsi format pro nektery herni předlohy. Třeba Baldurs Gate by se dalo uklohnit ve stylu Game of Trones s tim, ze by celkova zapletka, která je opet jen fantasy klise, byla postavena hlavne na charakterech a jejich interakci. Opet jako film by to neslo udelat. Ale stejne se obavam, ze Baldurs Gate je tak vyspela znacka, ze by se na to divali jen skalni. Není to zadna svetove vyznamna předloha, která by lakala davy.
J56i74ř63í 87Ř22e65h55o69ř
1. Je třeba od počátku rezignovat na tvorbu filmu kopírujícího děj hry. To vyřeší všechny ty potíže s počtem postav a překombinovaností nepřehledností nebo pitomostí děje. A odzbrojí to většinu herních puritánů.
2. Ideálně vytvořit nový, nebo použít okrajový příběh ze hry, nebo lepší z univerza hry. To dá možnost vytvořit zbrusu nový kvalitní příběh v prostředí které hráči znají. Nicméně je tu úskalí. Je nutné universum nehráčskému divákovi rychle a dobře představit. Univerzum je nutné přesně dodržet. Protože to jediné stačí hráčskému divákovi ke štěstí.
A je hotovo. Cílem stejně není a nikdy nebude uspokojit hráče. Protože ti na film nikdy nevydělají. Přinejlepším vytvoří brzdu při neúspěchu hrozné kraviny.
Cílem je vytvořit film který bez ohledu na hráče osloví mnohem větší cílovky a vydělá. Nicméně nadšení hráči zajistí marketing.
J76i47ř38í 76Ř21e64h38o28ř
velké rpg nebo online hry. Ideální materiál. Tak jak dokáže bethesda sypat nové příběhy pro svá pokračování. Tak může někdo napsat super příběh zapadající do herních světů. No nestačí vám to? Další noname týpek vyleze z další díry v zemi s doposud nepoužitým číslem. Detektivní příběh v pustině a cestou potká oškliváka se stomečkem na hlavě. Komu by to nestačilo. Jinak další týpek vyleze z nějakýho vězení a s rezavím mečem začne objevovat fantasy panteon. Nekonečně příběhů a úspěch záleží jen na kvalitě scénáře.
J39a92n 62H28a55b83á60s42k46o
Nejlepsi film podle hororu je pro me jednoznacne Silent Hill (dvojku radsi zapomenu). Včera jsem videl Assassins Creed a musim rict, ze jsem nebyl nijak zklamany a to jsem hral všechny dily AC serie. A (mozna prave proto) ačkoliv nejsem fanoušek Warcraft serie, tak jsem film videl v jednom tydnu 2x a bavil jsem se moc.
Odešla z Twitche, přesto je Amouranth stále nejsledovanější streamerkou světa
Kaitlyn Michelle Siragusa, vystupující na internetu pod přezdívkou Amouranth, se stále sluní na...
Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos
Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu
Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...
KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?
Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů
Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...
BlizzCon 2024 nebude
Letošní ročník akce BlizzCon, na níž fanoušci oslavují hry studia Blizzard, tedy značky jako...
Jsou na vás hry moc těžké? V budoucnu vám možná pomůže umělá inteligence
Nový patent Sony věští budoucnost hraní, kdy může vzniknout nový nejnižší stupeň obtížnosti. Hru za...
Simulátor offroadového ježdění MudRunner vyjde i pro virtuální realitu
V MudRunnerovi se sice jezdí daleko pomaleji, než ve většině ostatních automobilových simulátorů,...
OBRAZEM: Paper Mario: The Thousand-Year Door je další příkladný remake
Paper Mario: The Thousand-Year Door je remake akčního RPG s tahovými souboji, které původně vyšlo v...