Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

5 důvodů, proč je skoro nemožné natočit povedený videoherní film

Je načase si to přiznat. Videoherní filmy jsou prostě a jednoduše prokletým žánrem. I když se filmaři snaží sebevíc, málokdy se jejich dítku podaří uspět. Ať už je řeč o finanční nebo kvalitativní stránce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L20e27o75š 97V72e68r19n12e53r 4424260656573

Bych to neviděl tak tragicky, když se chce a jsou peníze a chuť, natočit jde cokoliv. První Resident Evil, Silent Hill, Warcraft, Prince of Persia jsou výborný filmy, nedám na ně dopustit. Hitmani se mi taky líbili. Vyloženě můžu i Mortal Kombat nebo Street Fighter, je to sranda. Bohužel zklamaný jsem z Bollovy tvorby, hrůza Doom, Alone in the Dark nebo Far Cry.

0/0
8.4.2017 10:04

J87a57n 84P75r81o59k96o64p 2763966225876

Mě by se třeba líbil film podle serie Leisure Suit Larry nebo Lula: The Sexy Empire :)

0/0
4.4.2017 8:48

D57e43n13i34s 71H94u17m32l 4592435255426

Kdy natočí Fallout?

0/0
3.4.2017 23:08

Z15d18e51n13e54k 79H30l65a75d24i45k 5725296200

Postapo filmu je natocenych hromady. Bylo by dost tezky, aby někdo tocil další, když by to byla nejspis vykradacka filmu jinych a to s dost nejistym finančním výsledkem.

0/0
3.4.2017 23:17
Foto

J69a95k11u47b 42R30a62i20d24a 5358156779804

Fallout má hodně věcí nad rámec prostého post-apo, kterými by se mohl odlišit.

+2/0
3.4.2017 23:43

V46a19š42e97k 54L41e52v 8701730176932

O Fallout:Nuka break jsi neslyšel?

https://www.youtube.com/watch?v=GcgxXnEVVyM

Je to tedy pouze amatérský seriál, ale kvalitu má vyšší než mnohé v článku zmiňované filmy.

0/0
5.5.2017 20:57
Foto

J19a96k76u56b 22R43a97i39d15a 5608356209304

Nevím, proč se pořád vytahuje ten Mortal Kombat, ten film mi přišel příšerný a z atmosféry hry v něm moc nezbylo. Proboha, vždyť to byl film o univerzu založeném na bojových uměních a přitom do něj snad ani nenajali (příčetného) choreografa. Silent Hill byl docela dobrý (předlohu jsem nehrál). Lara Croft, Max Payne, Princ z Persie i Hitman se daly přežít jako spíše hloupá, ale relativně zábavná akční béčka. Warcraft se mi líbil dost a byl jsem spokojen. Naopak třeba za obří fail považuji filmový Doom.

+1/0
3.4.2017 21:32
Foto

J22a10k94u79b 94R92a26i96d76a 5978826569424

Mimochodem, když si vezmu Story Módy z Mortal Kombatů IX a X, tak to jsou de facto filmy a i když by pro mainstreamového diváka byly místy možná moc cheesy, tak tohle si myslím, že by u Mortal Kombatu mohla být cesta. Prostě ti tvůrci opravdu umí pracovat se svými postavami...

0/0
3.4.2017 21:35

M26a89t41t76e49o 94K88o17u37n45o52v15s96k79y 1360751718303

Vybírají blbý žánry. :-D Evil Within by mohla bejt fajn prasárna. :-D

0/0
3.4.2017 21:04

J20a97n 22P84e54t46r71z75e80l89a 6954422970923

mne by se libilo treba sanitarium, to by mohlo byt slusne psycho

+2/0
3.4.2017 19:38

Z10d78e27n18ě97k 38S21t40r31n22a83d 1635510746969

Filmy podle her trpí hlavně tím, že naprostá většina z nich jsou béčkové nebo céčkové filmy, kde celý rozpočet spolknou speciální efekty, a na scénář, kvalitního režiséra atd. už v rozpočtu peníze nezbývají. Vemte si třeba filmy podle komixů od Marwelu. Tam také nenajdete žádný složitý příběh s filozofickým přesahem a komplikovanými charaktery. Je však za nimi vidět solidní řemeslo, marketing a neosekaný rozpočet a minimálně komerční úspěch se dostavil.

0/0
3.4.2017 19:11

Z23d89e31n15e77k 72H57l29a40d44i93k 5145726240

Jsou filmy s hvezdnym obsazenim, vysokym rozpoctem a dobrym režisérem a stejne to dopadlo rozporuplne.

Komixy zna každý a je kolem nich velka popkultura. Staci kolik Batmanu uz bylo natocenych. O ty charaktery se jedna, jsou i v komixech vcelku prokresleny a jsou zajimavy a hlavne velice popularni. Schvalne zapátrejte v pameti, která herni postava se muze rovnat ve svetovy popularite s postavami jako Batman, Wolverine, Flash........

0/0
3.4.2017 23:38

T97o21m94á46š 59K15r27á62l 3288768437189

Jsou hry podle kterych by sel natocit film snadno, protoze samotna hra dokaze podat pribeh podobnym zpusobem jako film. Treba takova Mafie, ktera je ovsem sama inspirovana filmy jako Godfather, Goodfellas, ....:-) Pak jsou hry, ktere maji natolik slozite univerzum, "poslepovane", aby pribeh vsech budoucich pokracovani do sebe zapadal a nepusobil divne. Pripadny film by pak musel mit delku serialu, aby vubec divak dokazal pochopit nejaky slozitejsi pribeh a motivace postav. V opacnem pripade by film vypadal jen jako pribeh ze znameho herniho prostredi. Prvni moznost je vice mene nerealna a druha se temer nikdy nepovede, protoze se nejde zavdecit fanouskum a divakum soucasne a o to se vzdy reziser (fanousek) pokusi:-/....... Tady je krasny priklad Warcraft a to kdyz se clovek podiva na videa k expanzim, nebo vetsim patchum, tak si jen rika proc to sakra konecne neudelaji jako film a ...;-D

Film jde vzdycky natocit dobry, jen si musi producenti uvedomit, ze se film toci hlavne pro divaky, tak jako je to treba u kniznich predloh a fanouskum ("znalcum") vysvetlit, ze pro ne tam toho zase tolik noveho nebude .....

+1/0
3.4.2017 18:27

Z79d76e98n11e90k 93H96l78a67d10i73k 5375306300

Jste si uz u Mafie odpověděl. Film podle Mafie by byla sbirka klise, který natocil uz někdo jiny. To je obecne problem, ze hry rady vykradaji filmy a jiné zname pribehy a to co to zachranuje je prave vtazeni hrace do deje. Tedy hrac ten svet ovlada a muze se v nem virtualne pohybovat, coz filmu chybi. Jenze na platne by to proste vypadalo nspatne.

Warcraft byl další z rady nepovedenych filmu a zaslouzene propadnul. Uspel vlastne jen v Cine. Postavy nezajimavy, je vam sumak co se tam vlastne deje a nic vas do toho nevtahne. Deni na platne pocitove nuda s pocitem, proc na to ma clovek koukat. A to rikam jako hrac Warcraft strategii. Vzdyt uz v zakladu je to naprosto podprumerna fantasy, tak jak z toho někdo chtěl vykřesat "Pana Prstenu" ?

Seriál je lepsi format pro nektery herni předlohy. Třeba Baldurs Gate by se dalo uklohnit ve stylu Game of Trones s tim, ze by celkova zapletka, která je opet jen fantasy klise, byla postavena hlavne na charakterech a jejich interakci. Opet jako film by to neslo udelat. Ale stejne se obavam, ze Baldurs Gate je tak vyspela znacka, ze by se na to divali jen skalni. Není to zadna svetove vyznamna předloha, která by lakala davy.

+3/0
3.4.2017 23:31

Z51d58e86n72e13k 33H48l26a32d10i88k 5265916680

Oprava: ....ze Baldurs Gate je tak vycpela znacka....

0/0
3.4.2017 23:32

J78a59k71u54b 71B69o91h79o30n38ě53k 8985176939557

Tohle je dobrý postřeh. Ať se nad tím zamýšlím jak chci, tak jako hry se silným příběhem mi vždycky vypadnou jenom ty, kde to hodně stojí na vedlejších postavách a příbězích, Silný nosný příběh co není "vykradený" odjinud se hledá vážně špatně, takže podle hry opravdu spíš seriál než film, pokud to nechceme jako klasický "letní hit."

0/0
4.4.2017 10:27

J96i47ř67í 26Ř39e62h68o74ř 9548728196688

1. Je třeba od počátku rezignovat na tvorbu filmu kopírujícího děj hry. To vyřeší všechny ty potíže s počtem postav a překombinovaností nepřehledností nebo pitomostí děje. A odzbrojí to většinu herních puritánů.

2. Ideálně vytvořit nový, nebo použít okrajový příběh ze hry, nebo lepší z univerza hry. To dá možnost vytvořit zbrusu nový kvalitní příběh v prostředí které hráči znají. Nicméně je tu úskalí. Je nutné universum nehráčskému divákovi rychle a dobře představit. Univerzum je nutné přesně dodržet. Protože to jediné stačí hráčskému divákovi ke štěstí.

A je hotovo. Cílem stejně není a nikdy nebude uspokojit hráče. Protože ti na film nikdy nevydělají. Přinejlepším vytvoří brzdu při neúspěchu hrozné kraviny.

Cílem je vytvořit film který bez ohledu na hráče osloví mnohem větší cílovky a vydělá. Nicméně nadšení hráči zajistí marketing.

+2/0
3.4.2017 17:22

J63i54ř97í 22Ř73e12h37o10ř 9178388286658

velké rpg nebo online hry. Ideální materiál. Tak jak dokáže bethesda sypat nové příběhy pro svá pokračování. Tak může někdo napsat super příběh zapadající do herních světů. No nestačí vám to? Další noname týpek vyleze z další díry v zemi s doposud nepoužitým číslem. Detektivní příběh v pustině a cestou potká oškliváka se stomečkem na hlavě. Komu by to nestačilo. Jinak další týpek vyleze z nějakýho vězení a s rezavím mečem začne objevovat fantasy panteon. Nekonečně příběhů a úspěch záleží jen na kvalitě scénáře.

0/0
3.4.2017 17:28

J60a37n 70H38a57b28á14s26k54o 4694357621303

Nejlepsi film podle hororu je pro me jednoznacne Silent Hill (dvojku radsi zapomenu). Včera jsem videl Assassins Creed a musim rict, ze jsem nebyl nijak zklamany a to jsem hral všechny dily AC serie. A (mozna prave proto) ačkoliv nejsem fanoušek Warcraft serie, tak jsem film videl v jednom tydnu 2x a bavil jsem se moc.

+1/0
3.4.2017 12:35

J10a62n 15H20a84b26á80s61k10o 4384357311263

Podle hry, ne podle hororu samozrejme ;-D

0/0
3.4.2017 12:38

K79a95r78o93l 48Š68e28f12č64í11k 5904399268358

Ja si myslim, ze prvy dil Silent Hillu obstal velmi dobre i jako film ;-)

+5/−1
3.4.2017 12:15

J68a92r24o92m28i45r 90P72e49s31e88k 9313225474131

AC spatne nebylo jen to trochu poprelo cele universum ktere si ubisoft tak pracne vytvoril.kazdopadne Doom nedopadl spatne, Uwe(ho) FarCry bylo dostacujici, Halo Forward unto Down taky super vec , mortal kombat,posledni hitman ,need for speed takze dobre filmy urcite jsou.chce to jen prestat hledat ty spatne ,dalsi recenze na tema proc jsou filmy podle knizek tak spatne a proc se ctenarum nelibi? Myslim ze to je ten stejny priklad

0/0
3.4.2017 11:51

M60i97r44o17s41l48a17v 46S60t30a66s43t28n44y 7604243796671

Tady už se dostáváme do střetu, kdy se jednomu něco líbí a druhému ne. Vesměs žádný z těch filmů nebyl širokou ani odbornou veřejností přijat kladně (Halo film vůbec nepočítejte, to se nedá srovnávat) a to se řeší.

Že se to líbilo vám, vám nikdo nebere, ale úplně argumentovat se tím v rámci téhle diskuze podle mě nedá.

+1/0
3.4.2017 11:57

J89a22r68o84m45i16r 84P34e16s56e57k 9143265554801

No podle me teda zrovna Halo film je dobre natoceny snimek ,ze by to byla pecka rict nemuzu ale aspon se to drzelo predlohy a co se dejove linky tyce tak v tom nebyl zadny nesmysl. Ale mate pravdu je to o lidech, vsichni jsou paf z letosniho johna wicka 2. A ja i kdyz jsem byl z jednicky uneseny si myslim ze dvojka je opravdu sr...a. Kazdopadne to ze kdejaky pitomec da filmu na csfd negativni hodnoceni jeste neznamena ze je film dobry a samozrejme naopak.

0/0
3.4.2017 15:02

M98i14r13o55s31l84a86v 61S55t63a72s61t11n72y 7384883176181

A u filmů a seriálů podle knížek najdete mnohem větší počet adaptací, které se zdrojovému dílu minimálně vyrovnávají a mnohdy ho i překonávají:

Vykoupení z věznice Shawshank, Zelená míle, Forrest Gump, MASH, Pán prstenů, Hra o Trůny, 2001: Vesmírná Odysea, Justified, Expanze, Dexter... Mohl bych ještě dlouho pokračovat.

0/0
3.4.2017 12:10

J63a31r35o43m74i62r 38P31e16s41e59k 9873555134201

Souhlasim,jen tvrdim ze neni spravne rict o necem ze to je dobre nebo spatne,ze se neda rict ze vsechny filmy podle her jsou brak.kazdy na to kouka odlisne.me treba halo mile prekvapilo,vy si o nem myslite ze to je propadak. Shodneme se alespon na tom ze tomb raider je opravdu kravina,ale kdo vi neci to je nejoblibenejsi film .a i kdyz autorovi se posledni resident nepozdava ,me se po jednicce z te serie libil nejvic, i kdyz ruku na srdce mohli to utnout o deset minut driv.

0/0
3.4.2017 15:54

B62a29r39t57o67l58o81m12ě59j 22K30u71s 2545836611773

Myslím, že je obecně problém v tom, snažit se převést hru na filmové plátno. Pasivní zážitek z filmu nikdy nebude stejný jako interaktivní zážitek ze hry a hráči budou nevyhnutelně zklamaní.

Správný přístup je převádět do filmů pouze videoherní světy, příběhy a prostředí, ne hru samotnou. Proto Warcraft (jakž takž) fungoval, protože se tam tvůrci nesnažili vecpat známá kouzla, skilly, dungeony, ani odkazy na herní styl. Byl to prostě příběh ze světa Warcraftu.

Stejně tak třeba Dead Space: Downfall byl fajn zážitek, protože se nesnažil do filmu za každou cenu implantovat opraváře s řezačkou, ale prostě jenom rozšiřoval historii známého světa.

Pokud si myslíte, že nemůže existovat dobré kombo hra-film, položte si otázku, jestli vůbec záleží na tom, co bylo dřív. Představte si, že by nejprve někdo vytvořil hru Shadow of Mordor a potom přišel Tolkien a Peter Jackson a vznikl film Pán prstenů. Šlo by o zdařilý videoherní film?

Nebo kdyby se George Lucas teprve poté, co v Lucasarts vytvořili hry jako X-Wing, Tie Fighter, Dark Forces nebo Battlefront rozhodl, že by z toho mohla být povedená filmová trilogie. Byla by to dobrá adaptace? ;-)

Tvůrci si musí akorát uvědomit, že filmy jsou médium sloužící k vyprávění příběhů. A pokud chtějí místo příběhu vyprávět hru, nemůžou uspět.

+1/0
3.4.2017 11:43

K66a49r94e62l 33F55r64a39n49ě27k 3108783547115

Problém je, že to co nám ve hře přijde naprosto normální, ve filmu většinou vypadá směšně. Taková skákačka a střílečka Tomb Raider je ukázkový příklad.

0/0
3.4.2017 10:52

J67a18r68o51s47l53a97v 41Š49t59e80m29b74e30r53a 6894822474549

Já to měl za mých mladých let obráceně. hrozně rád jsem hrál hry podle filmů. Batman, RoboCop, Rambo, AlienBreed a pod. ...ale to byly 90tá léta ;-) Nicméně na můj Commodore Amiga vzpomínám nostalgicky rád. R^

+2/0
3.4.2017 10:37

F63r92a47n60t50i85š17e63k 10K17i49n57g 7133560580

O planescapu byl jednou rozhovor s tvůrcem, nebo scénaristou. Říkal, že by to bylo spíše na několikadílný seriál.

0/0
3.4.2017 10:15

M54i22r13o12s45l18a79v 35S10t44a80s14t79n43y 7844593436611

Přijde mi to argumentačně trochu mimo. Jeden z největších důvodů je podle mě ten, že se neadaptují ty správné hry.

Takový Deus Ex by úplně v pohodě fungoval jako kvalitní film. Proč? Protože má příběhovou hloubku, kterou třeba Tomb Raider jakožto zdrojový materiál nikdy neměl.

0/−2
3.4.2017 9:27

J34a90k18u29b 56B27o65h40o88n96ě33k 8105116779717

Upřímně bych ani moc nesouhlasil. Deus Ex je přesně ten příběh, co ve hře vypadá dobře, ale film by z toho byl jen tak tak. Není to zase taková bomba a ani nic extra originálního.

Ale osobně si nedokáže moc představit ani kvalitní film podle Planescape: Torment a ta má podle hráčů asi vůbec nejelpší příběh ze všech her.

0/0
3.4.2017 10:04

M26i75r40o85s80l11a45v 83S66t47a25s69t80n36y 7304253576151

Mluvím o hloubce a tu prostě PST má. Je tam spousta detailů, který by to filmu bez problémů zakomponovat šly a tahle omáčka by měla šanci ten v jádru relativně jednoduchý příběh dost pozvednout.

Film by byl pro PS:T špatný formát, byl by podle mě mnohem lépe adaptovatelný jako seriál. Nešlo by to samozřejmě adaptovat 1:1, ale jinak si to velmi dobře dovedu představit.

0/0
3.4.2017 10:48

M95i77r65o49s35l64a85v 46S15t28a81s11t10n42y 7124423636661

* Deus Ex má

0/0
3.4.2017 10:50

K53a72r62e60l 87U17r50b80a41n 2574834131679

Resident jedna byl dobrý film. R^

+2/0
3.4.2017 9:19
Foto

T80o74m94á15š 10S16u75c49h75ý 4105435948279

Proč by to nefungovalo ? Třeba Warcraft má na CSFD 74% a na imdb 7/10. To mi nepřijde vůbec špatný..

+4/−1
3.4.2017 8:48

M11i64c47h81a66l 48S72v62o71b84o51d44a 3894576976535

No osobně jako člověk co ví co se tam stát mělo a co se tam nestalo a co se zbytečně měnilo (Garona s Lotharem, Medivh chovající se jak vyfetovaná rocková hvězda,....), můžu říct že to je průměrné fantasy, které podruhé vidět nepotřebuji a rád bych zapomněl, že to má něco společného s warcraftem. Mít to jiné jméno a nebo neznat předlohu, tak si ten film možná užiji víc, ale očekávání bylo velké. Podruhé bych se na to podíval v prodloužené verzi, ale on by to mohl být asi i celkem nadprůměrný film, takže se ji prý nikdy nedočkáme. Škoda, snad to s příště vyjde líp, pokud nějaké příště bude.

0/−1
3.4.2017 9:59

J33a37k61u12b 60B11o35h14o37n12ě36k 8875266779717

Hry znám jenom povrchně a film byl podle mě hrozná blbost. Co se hodnocení diváků na CSFD a IMDB týká, tak tam už jsem se spálil tolikrát, že pro mě má mnohem větší hodnotu Rottentomatoes, kde má Warcraft velmi zasloužených 28%

+6/0
3.4.2017 10:06

M29a64r70t15i84n 43P59o90d45h40o15r19s89k52ý 4705191579763

Warcraft neni dokonaly (sam reziser byl rozmrzely z toho co musel menit) ale teda 28% je hodne hluboko pod jeho skutecnou hodnotou.

0/0
8.4.2017 13:13

K95a52r72e80l 92F65r10a39n42ě54k 3648223837455

Warcraft jsem nehrál. Přijde mi takový jednotvárný. Film mě ale zaujal. Mám rád sci-fi a fantasy a pokud z toho udělají ukončenou ságu nemuselo by to dopadnout špatně.

0/−1
3.4.2017 10:43

M92i22c32h79a28l 51T23o20m72á46n26e70k 9557909456

zajiamve, mozna w1 a w2 jsou jednotvarne, ale ty co vse se deje ve w3 a pak hlavne mmorpg wow, to by nebylo na ani 10 velkorozpoctovych 3hodinovych velmi osekanych filmu

0/0
3.4.2017 13:59

A60d66a91m 77K20l30u35k98a 4477706140150

No já bych si zašel na takovýho Poldu 4 docela rád :)

+1/0
3.4.2017 8:20

Z55d10e15n35ě33k 55K68r25a76u30s 9896900152630

Nevim, ale treba princ z persie nebo dungeon siege ze stathamem ci final fantasy se me osobne libily.

Wowko me osobne nezaujalo je to prumerna fantasy ze suchym pribehem, halvne celej film na me pusobil dost plastove, assasina sem videl minulej tejden a ten me nezaujal vubec.

+3/0
3.4.2017 7:45

J85a78k35u64b 31B20o18h92o80n86ě71k 8435736249677

To je poprvé v životě, kdy vidím někoho chválit film Uweho Bolla ;-D

+2/0
3.4.2017 10:07

Z23d84e19n24ě46k 66K19r67a20u91s 9256850752670

ja tohle moc neresim kdo co tocil, nekdo ma lepsi den nekdo horsi co sem cetl treba Tunelove krysy sou taky od nej a ten film je hodnocenej dost pozitivne.

Ja byl treba znechucenej z filmu jako avatar nebo hobit kteryho miliony lidi chvalili do nebe, ale pritom to bylo pro me neco hroznyho uz jen to ze z 250 sttrankovy knizky udelali trilogii jen aby nahrabaly prachy a i ten dej co byl v knizce prekopali ze neznat nazev tak ani clovek nevi na co kouka a avatar byl neco podobnyho podle me scenar na 20 stranek roztahli na 3 hodiny

+1/0
3.4.2017 16:04

R40a75d11i72m 56S44l55á72d81e48k 3921962623299

je fajn ,že i takový odpad se někomu líbí. To myslím ani producenti nečekali ;-D

0/0
3.4.2017 19:13

Z27d63e89n81e53k 56H63l45a80d75i68k 5965756210

Zapominate na to hlavni. Vetsina her ma naprosto plytky scenar/pribeh a z h*vna bic nejde proste uplést. Vetsina her je na efekt a o zapojeni hrace, ale jako film proste fungovat nemůže. Je rozdil třeba AC primo hrat, behat po umele Parizi a vrazdit kde koho a koukat na to na platne pasivne, kdy vam vyjde, ze je to strasna blbost. Stejne tak jak natocit starého Tomb Raidera ? Beha tam zenska a resi hádanky ? Udela se z toho jen obycejny akcnak, který vlasne na platne nedava smysl. I ty nejlepší pribehovy hry všech dob jsou vesmes nezfilmovatelny, jelikož na platne by to byla osekana nuda, nebo pospojovany klise, který jste videli uz 100x. Jsem toho nazoru, ze hry nelze 100% prevest na platno a zvlaste aby to mělo i uspech u sirokeho publika.

+13/0
3.4.2017 1:08

J24a71n 16P34r42o35k50o21p 2693696275796

Zcela s Vámi souhlasím. V první řadě se neustále točí filmy podle akčních 3rd person střílečkách. Občas jsou zde pokusy s jinými žánry jako třeba se žánrem RTS. Například Warcraft tak špatný nebyl, ale je to zas komplet fantazy svět takže se zařadil spíše mezi Star wars či Star trek se svojí fanouškovskou základnou. Zajímalo by mě proč si režiséři nevolí třeba ze žánru adventur? Ty jsou pro to jako dělané. Hráč se v nich zapojuje pro postup přiběhem v již předem daném scénáři. Takový "I have no mouth and i must scream" by mohl dopadnout dobře. A další plus je, že nemají tak velkou hráčskou základnu a mnoho hráčů je nezná tudíž nemůžou tolik kritizovat ��

0/0
3.4.2017 6:50

M21i49r12o69s31l48a14v 89S49t56a12s43t42n28y 7144943946351

Obecně souhlasím, ale zrovna I Have no Mouth and I Must Scream je adaptace povídky Harlana Ellisona.

Hodně se mluvilo třeba o Broken Swordu, ale zrovna ten by podle mě dopadl mizerně.

+1/0
3.4.2017 9:23

P13e58t68r 44K58a20u41f68n64e37r 8774166928290

"I Have no Mouth and I Must Scream" jsme už v podstatě viděli - ústřední myšlenka této povídky/hry je částečně obsažena ve filmu Matrix. A ten se vyvedl znamenitě.

+1/0
3.4.2017 10:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.