Diskuze

Hráči se smějí nepřirozeným animacím ve sci-fi Mass Effect: Andromeda

Ačkoliv prostředí ve sci-fi Mass Effect: Andromeda vypadá úžasně, jedna věc se příliš nepovedla. Zarazí podivné pohyby postav, nejvíce však obličejová mimika při vyjadřování emocí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Třeba se animace budou dát dokoupit jako DLC za Bioware body Rv:-/

3 0
možnosti

Bioware body už neexistují, za DLC se platí tvrdou měnou...

0 0
možnosti

Jeste k tomu muzem dodat, ze hra je velmi genderove a rasove vyvazena (z deseti prednastavenych zenskych postav je jen jedna bila) a jeden z hlavnich vyvojaru Manveer Heir je otevreny rasista nenavidejici bile lidi :)

0 0
možnosti
Foto

Po 3h trialu...Když hrajete hru a neřešíte blbosti, tak si toho nevšimnete...zatím mohu ME:A fanouškům ME doporučit...

2 0
možnosti

Ta hra nás baví už před jejím vydáním. Je to její přidaná hodnota:-)

5 0
možnosti

No, Nexus to jistí... :-) Módy na ME3 jsou povedené, takže Andromeda se určitě taky dočká. :-)

3 0
možnosti

Plastic People of the Andromeda.

Smutné. Čekal jsem, že se Bioware po kritice ME3 poučí - jednou s hodně kritizovaných oblastí předchozího dílu byly nedotažené animace. Jak klasické "filmečky" (třeba prolínající se objekty), tak pohybové (chůze). A teď tohle.:-(

3 0
možnosti

Tak po pár hodinách hry musím konstatovat, že zatím převládají negativní pocity. Ukládání hry je okleštěné, v příběhových misích funguje jen stupidní autosave systém. Veškerý pohyb v menu je silně matoucí, hra neustále nabízí tlačítka na klávesnici, které mají ovšem v různých situacích různé a občas i opačné významy. Od toho se pravděpodobně odvíjí i mizerně zpracované ovládání myší.

Na hře je vůbec vidět silný nedostatek testování kvality - rychloklávesy (mapa, journal, inventář...) skočí kam mají, ale ven se už dá dostat jen opakováním mačkáním Esc, a to nejméně dvakrát. Mapa je po zobrazení nastavena vždy na zoom 0, tj. nejmenší.

V horní části obrazovky je během hry průběhový kompas, ovšem něco tak matoucího jsem myslím ještě ve hrách neviděl, cíle při přiblížení poskakují, jako by někdo zkoušel implementovat GPS navigaci a cíle byly ve skutečnosti body na cestě, ikony jsou stále stejně velké bez ohledu na vzdálenost cíle a ač je možné si vytvořit POI, při více cílech se stejně špatně rozlišuje od aktivního questu.

Označit jako aktivní lze jen jeden úkol (pokud má více cílů, budou označeny všechny), což je další radost, protože má journal podobu víceúrovňového menu, čili musíte vědět, do které hledané skupiny a případně podskupiny hledaný quest patří.

Další kapitolou jsou okna hintů, kdy někdy musíte udělat to, co po vás požaduje, někdy nemůžete udělat nic, dokud pomocí Esc nezrušíte okno hintu a někdy prostě hint jen překáží a Esc se provede nevyžádaně v aktivním herním okně - to je třeba okno výbavy před misi.

Akční část je zatím celkem v pohodě - na tryskové hopsadlo se rychle zvyká, inventář vypadá nadějně (až na zmíněné ovládání), skenování (zatím) neotravuje a skilltree je dle mého soud tak akorát. Trochu nepříjemný problém je, že se při krytí musí hráč manuálně rozhodnout, jak se postava otočí, v předchozích dílech se to dělo automaticky podle toho, kam se za překážkou postava vydala..

3 0
možnosti

Au boli me brisaky. Scena s gorilou ;-D;-D;-D Huha caga huga huga ;-D;-D;-D

10 0
možnosti

Kdo umí/chce si něco počíst anglicky, tady je dobře rozebráno, proč jsou ty animace obličeje tak strašné, doporučuji R^

https://www.reddit.com/r/masseffect/comments/5zqe3e/no_spoilers_here_is_why_the_eyes_look_wrong_in/

0 0
možnosti

Frostbite je zlo... ale osobně mi vadí spíš ty pastelkové barvičky, Suvi vypadá, jak kdyby ji omalovalo pětileté děcko

5 0
možnosti

To asi nebude problém Frostbitu. Na Dragon Age: Inquisition to tak hrozně nevypadalo. Spíš EA zase tlačilo na datum vydání a vzniklo z toho tohle. Kdo ví. Třeba to časem opraví. Měli by... :-D

1 0
možnosti

Já věděl že to bude katastrofa. Všechny hry (kromě Doom) poslední dobou jdou do kopru. Za hodně peněz málo muziky. :( (viz. Fallout 4, Mafia3 atd..)

Většinou na prd animace, grafika nedosahuje kvality předchozích dílů, detaily nejsou dotažené a podobně.

Nevím, jestli jsem sám, ale já bych raději krapet menší svět, ale logicky a detailně zpracovaný.

2 1
možnosti

Je to všechno o penězích a o přístupu vývojářů a producentů. Lepší je zaměřit se na jiná studia s kvalitnější a stabilní produkcí, i když ne třeba tak frekventovanou. Třeba Fallout 4 je klasická dojná kráva, jako hra je to ale odpad.

1 0
možnosti