Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nechte hráče na pokoji, obořil se australský politik na vládu

Australská cenzura přiměla senátora David Leyonhjelma k razantnímu vystoupení. Kritizoval v něm přístup státu k videohrám a volal po změnách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K43a91r93e24l 74C73h73a29r71v62á45t 3716687120

Cenzura her je samozřejmě hovadina, protože jen podporuje pirátství. Napadlo mě ale, respektuje třeba GOG nějaká regionální omezení?

+1/0
25.3.2017 17:49
Foto

M90i46c10h90a33l 21M79e60r94d14a 2160651979932

Upravit zákon. Odmítnou klasifikovat -> automaticky 18+ nebo jejich ekvivalent dospělosti. Stejnak se k tomu dostane každej, kdo chce. Když to povolí, tak na tom můžou aspoň něco vyrejžovat.

BTW: Pan senátor si očividně chce získat mladé voliče. :D

+1/0
24.3.2017 12:48

M49i84l45o51š 61J86i18r64á81k 3400279134183

Nejsem si jist, jestli jde o mladé voliče, v dnešní době, hrají prakticky všechny věkové kategorie, vždyť i těm, kteří byly prakticky u zrodu je dne 50+ Táta taky paří (56)

0/0
24.3.2017 20:17

M51a18r15t59i89n 95M86a76i41k74s90n68a57r 3494813968882

CEnzura her ma jedno plus, cenzurovane hry jsou vetsinou v dane zemi o to oblibenejsi :)

+4/0
23.3.2017 23:22
Foto

J17a18k74u78b 78R85a26i92d20a 5818926369634

Nikdy jsem příliš nechápal hysterii ohledně násilných počítačových her. Násilí vždy bylo součástí umění a kultury, protože příběhy vždy byly o překonávání překážek, nepřátel a nebezpečí. To, že většina postav v Titu Andronikovi zemře, taky přitom neslouží zrovna nějakému většímu poselství (nad rámec tragičnosti). Snad by obstál argument, že je ve hrách násilí až příliš propojeno se zábavou, ale i ten by se dal dost silně rozporovat. Umění, i to nejvyšší, mělo vždy též zábavnou funkci a věřím, že spoustu lidí budou na Titu Andronikovi bavit právě ty vraždy. Navíc s takovou bychom museli zakázat taky asi 90 % filmů, knih, komiksů... A proč vlastně? Většina dospělých a vyspělých lidí si umí "vychutnat" násilí v umění a přitom si být vědomi jeho zvrácenosti v reálném světě. A naopak, kolik lidí páchajících největší zvěrstva, dnes i v minulosti, k nim bylo přivedeno jakoukoliv formou uměleckého vyprávění nebo přímo her?

+8/−1
23.3.2017 20:35

J68á73c29h13y37m 52K88v54a26s69n21i26č18k20a 9541828136465

Nemyslím si, že nezasvěceným lidem vadí přílišné propojení se zábavou. Spíš jim vadí to, že se na násilí hráči jen nekoukají, ale přímo ho konají (byť nepřímo skrze myš a klávesnici/ovladač na obrazovce). Ale nám je jasné, že normálního, psychicky zdravého člověka (a dle mého názoru to může být i dítě) to ovlivnit nemůže.

0/0
24.3.2017 20:53

J36a67r92o33s18l38a38v 71J31a88k65u78b23o93v 8502765165277

tak pomylit si ghoula s Alghoulom je fakt celkom kriticke... :) hlavne ked je tych potvoriek viac pokope

+4/−1
23.3.2017 19:33

J48a54k22u39b 17M43a89t48o63u61š 3705752702203

Tento omyl přinesl smrt mnohem víc zaklínačů než kdy bylo úmrtí způsobených hrami. (ano jsem si vědom že nejde srovnávat skutečnou smrt s úmrtím postavy, ale v rámci přirovnání se nad to povzneste.)

+3/0
23.3.2017 22:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.