- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Fallout 2 považuji za jednu z nejlepších her herních dějin jak ze strany story writingu tak, designu světa ale i herních pravidel tvorby postavy atd.... Další obrovskou devizou hry byl "dospělý" humor a atmosféra která je i po letech nezapomenutelná. Já zase nejsem taková konzerva abych automaticky odmítal pokrok a změnu Falloutů z izometrického pohledu do first person by mi zase tolik nevadilo ovšem Fallout 3 prostě selhal v tom poskytovat tu atmosféru, příběh a humor který od toho starší fanoušci čekali. Fallout New vegas byl opět krok dobrým směrem kdy člověk vyloženě "cítil" napětí latentního středu mezi NCR a Legií a opravdu měl pocit že je součastí fungujícího světa (i taková drobnost že po té co hráč vyřeší sérii qestů s bandity tak se elitní divize NCR přesune do nové lokace na hranici s legií protože důvod proč tam byla deponována byl pryč vyloženě potěšila). I dospělý humor a celková "vyzrálost hry" se vrátila. O to větší zklamání byl Fallout 4 který opět přišel s "plochým" příběhem spíše generickými questy a zbytečnou vatou v podobě radiantních questů (které nejsou nic jiného než snaha oblbnout hloupější hráče a ulehčit si práci). Tvorba usedlostí byla opět naprosto zbytečná vata a natahování hry (ještě pomocí mechaniky která byla díky konzolového ovládání strašně nešikovaná). Autoři byly opět líní dát do hry více fungujcícíh usedlostí a měst s potenciáními questy tak vlastně svou práci přehodili na hráče aby to dělal za ně.
a jak to souvisí s předěláním F4 do VR?
Nedokážu si představit, že hra, která není od začátku navržená pro VR bude dobře fungovat. Z mechanických předělávek pobíhaček je lidem zle. Jediné co ve VR funguje výborně - stát na místě a zkoumant/manipulovat s blízkým okolím do 2 m.
A už to bude multiplayer, aby se to dalo hrát s kámošema?
Sorry ale Fallout 4ka by stála za vyližpr*** i kdybychom to žili :D
Fallout New Vegas byl nejlepší díl série
Dvojka byla nepřekonatelná. Spojením příběhu, humoru a komplexnosti
Až bude dostupné tohle https://www.youtube.com/watch?v=DIamd4Uso4k tak to bude maso - skoro jako holografická paluba ve Star Treku
Že by hráči počítačových her nabrali fyzičku? V tomhle jít dvanáct hodin, ...
No na Todovo polopravdy už jsme si zvykli :D ... jsem zvědav na dojmym lidí na E3