Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mass Effect: Andromeda je studnicí nesmyslných animací

Mass Effect: Andromeda je již druhým týdnem pod palbou kritiky kvůli chybám v animacích. Hra v Evropě vyšla 23. března, a internet díky tomu zaplavila humorná videa, která na problémy hry poukazují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J49a57r17o16s22l47a37v 48J60a84k63u71b92o60v 8172425505847

co sa tyka toho Zaklinaca, tam stacilo savnut a reloadnut save, a bug sa stratil... kym to v Andromede, nepomoze od tych bugov prakticky nic... jeden znamy youtuber (lokiepoo) napr pocas hrania prisiel o teren, a nepomohlo ani hru nainstalovat nanovo...

https://www.youtube.com/watch?v=oGHW2_QFUi4

0/0
31.3.2017 13:53

J17a33n 73C52h71v10á20t42a85l 7483317607543

Tak to je otázka co doopravdy ten youtuber dělal. Ta hra možná má nějaké problémy, ale to co zmiňujete se neděje. Safe/load normálně funguje. Navíc ukládání je fakt, časté, takže opravdu nehrozí, že by člověk přišel o větší kus postupu. S tím jak je ta hra rozsáhlá nějaké drobná zaškobrtnutí nejsou problém.

+1/0
31.3.2017 15:42

J69a62r79o61s72l41a46v 76J53a14k92u18b93o35v 8792495855917

hral to na console.. ma to na videu.. skusal sa vraciat k starym savom, no hra sa stale loadne bez "podlahy"

0/0
31.3.2017 16:42

G77a25b39r85i51e75l 95H84o16r95t79e61n 9881279103404

To, co zmiňuje, se neděje VÁM. Stejně tak se vám patrně zatím ještě nestalo ani to, že by nešla uložená pozice načíst. To se zase stalo mě, hra mi spadla po zničení prvního Architekta. Došla jí prý virtuální paměť - bug, který by měl být opraven v další velké záplatě. Při pokusu o načtení pak prostě načítání trvalo nekonečně dlouho.

0/0
31.3.2017 18:22

D92a19v23i98d 43R11y14c17h62e29t80s44k76ý 9736391910980

36MB měl jen jeden .gif obrázek, vy vrazi :-) v práci mám 4Mbit a musel jsem asi na 3 minuty odejít..

+4/0
31.3.2017 12:56

M56a52r44e25k 83Š20e13b64e87s34t49a 2963901243747

https://www.youtube.com/watch?v=7KWkao73HuU

Takové srandovní video které je spíš k pláči :D

0/0
31.3.2017 11:55

O17n62d42ř70e36j 85M57a76r21e31k 2322317942615

No nic počkáme si rok a snad to za tu dobu milionem patchů vychytají. Už sem si na to u EA zvyk takže žádná tragédie. Jen mě pořád zaráží ta arogance, že po testování kde se tohle muselo odhalit, tu hru stejně vydají s takovými chybami

+1/0
31.3.2017 10:16

G17a41b65r86i61e42l 73H65o25r19t97e19n 9431559753634

Nevychytají. Je třeba si uvědomit, že pokud jsou ve hře takové kiksy, jako je chybějící keybind pro quick save, byla hra vydána ve stavu "stable beta" a náklady na dodělání EA prostě neschválí.

+2/0
31.3.2017 10:57

V20i71t 15O15t36a24h41a68l 5655230979744

Animace Andromedy jsou na současnou dobu velice špatné i ve chvíli, kdy víceméně "sedí" na požadovanou akci. Nejtragičtější je obličej - některé gumové panny v asijských sexshopech vypadají uvěřitelněji.

Nebo chůze hlavního hrdiny, kdy se ruce nepřirozeně komíhají, jako by měly úplně jinak klouby, případně jako u hadrové panenky.

Chyba v animaci je třeba to, když ve Skyrimu letí drak pozpátku, nebo po úderu od obra je hrdina katapultován na oběžnou dráhu - ale zbytek pohybů vypadá uvěřitelně. Andromeda je příkladem buď nevhodně zvoleného engine pro daný typ akce nebo nedostatečných schopností animátora.

+3/0
31.3.2017 9:55

P92e60t87r 18J13a79n92e83č19e38k 3808118510474

to cos popsal za chyby ve skyrimu, fakt nejsou chyby v animaci, ale spatnej script... to jak scripter animaci zapoji v enginu, animator opravdu neovlivni, teda pokud nevyexportil let draka dopredu, jako let draka dozadu :-D a odlet hrdiny? Myslis, ze to je cele animovane, nebo se tam pouziva fyzika, ktera je v tebou popisovanem pripade spatne nastavena? Pred kritikou neci prace si o ni nejdriv trosku zjisti ;-)

0/0
31.3.2017 12:31

G32a71b26r52i11e11l 56H21o60r26t88e34n 9921989953304

S těmi podivnými animacemi běžného pohybu je domnívám se hlubší problém, engine si v některých případech prostě myslí, že je postava jinde, než ve skutečnosti je. Dobře je to vidět při vystupování z vozítka, kdy se členové týmu občas vynoří na nesmyslném místě a chvíli se pohybují se zjevně chybnými animacemi.

Nicméně - kéž by se nedodělanost ME:A odrážela jen v animacích...:-(

+1/0
31.3.2017 9:00

V48i44t 98O42t31a58h19a11l 5405740829794

Častý je i případ špatných "terrain tagů" - tzn. označení, co za terén je pod postavou a jaký typ chůze tedy má nyní používat. Nejvíce patrné je to u přechodu schody/rovina. Tag pro označení schodů často přesahuje kus za ně. Postava tedy už je "na rovině", ale animačně směšně nakračuje, jako by byla ještě na schodech. A naopak, ve třetině schodu se "narovná" a začne chodit, jako by schody už skončily.

+1/0
31.3.2017 9:59

G10a42b33r14i84e75l 19H95o48r69t95e73n 9751819103714

Řekl bych, že může jít o stejný problém, tedy že je postava na místě X a obsluha animací má pozici Y. Ať tak nebo tak, obávám se, že tohle EA opravovat nebude, kvůli nákladům.

0/0
31.3.2017 10:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.