Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Microsoft ukázal nejvýkonnější konzoli na světě Xbox One X

Show Microsoftu v rámci herní akce E3 2017 se nesla ve znamení Xboxu One X, tedy na nějaký čas nejvýkonnější herní konzole na světě. Akci jsme sledovali v přímém přenosu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J79o61s32e50f 47K48a31r19f70í61k 7432605536170

...propustnost paměti 326 GB/s...

To jako fakt? To přes ty ramky je schopno prolítnout 26 klasických Blu-ray disků za jednu sekundu?8-o

0/0
14.6.2017 15:36

D34a46v17i43d 60D42l23o94u17h66ý 5194467147231

Je to hezké, ale nemám 4K televizi a tak mi určitě bude ještě nějakou dobu stačit XO :-)

0/0
13.6.2017 23:18

J88o79s31e84f 15P89a98l78a63t11a 1853302721105

Vypadá to hezky, ale není nad myš a klávesnici

+2/−2
12.6.2017 13:27

J51o77s83e97f 62K15o66l72a23r31i88k 4274613846545

Po PS3 jsem si koupil i xbox360 a na ovladač jsem si prostě nezvykl a tak jsem pořídil ps4 a o xboxu už neuvažuju .... Sice je to "prkotina" ale mám to holt takhle :)

+1/0
12.6.2017 9:13

P64e40t11r 44S18v30o90b39o58d55a 5632185548811

Ovladac XBOXu je podstatne lepsi. Mico$oft do nej vrazil 100m dolaru.

+3/−2
12.6.2017 10:59

J16a57k40u68b 23P52e38e82t 7213838972551

Mě teda taky vyhovuje mnohem, mnohem, mnohem více PS ovladače. X-boxáckej je podle mě tragédie.

+2/−1
12.6.2017 15:11

J26a65n 10V94á87c37l24a33v98í69k 3842846641789

Nevím, kolik do něj vrazili, ale už od 360ky mi seděl dost lépe než konkurenční.

+1/0
12.6.2017 19:04

M59a48r35e52k 97S96e22l89i17n73g58e57r 5489417266816

Konference jako celek byla pro me znacne zklamani. Microsoftu zoufale chybi exkluzivity, a dnes to bylo ohromne videt. Forza ani Crackdown to nezachrani. Vlastne nam ani nebylo receno, proc bychom si ten novy Xbox One X meli koupit, Microsoft nedal poradne argumenty (krom 4K). Ale par svetlych momentu konference mela - Anthem, nove Metro a prequel Life is Strange, ktery mi udelal uprimnou radost.

+4/−6
12.6.2017 1:22

M29a27r45e61k 14M35a38h62d67a35l 9927313829455

A není těch X v názvu málo, Antone Pavloviči?

+7/0
12.6.2017 1:12

P72a54t13r43i92c88k 56D68o84l11e43ž35a57l 6369453399885

X BOX může mít mega super specifikace, nicméně nemá jednu důležitou věc, která u hráčů vítězí, a to jsou pořádný exkluzivity. Last of us, Uncharted, Crash Bandicoot, God of War, Ratchet and Clank... To si hold zastánci Microsoftu nezahrají...

+7/0
12.6.2017 0:48

P81e17t27r 49L67e48b13l 9749348199722

Mají exkuzivku na space engineers to bude dost lidem stačit

0/0
12.6.2017 7:45

J83a72n 13P90r17o70k11o14p 8532142489368

Je to pouze na konzole a po dobu 12měsíců takže taková exkluzivita neexkluzivita

0/0
12.6.2017 10:17

J34a60n 41P44a28v77e76l12k26a 9374467201238

mají ještě Ori 2, sea of thieves, State of Decay 2, Super Luckys Tale,

Ashen,Black desert, Playerunknowns battlegrounds a další a další, takže nedělej ze sebe joudu a nemlž na internetu, opravdu nemusí lidem stačit pouze space engineers...:-P

0/0
13.6.2017 13:01

J64a95n 15P15a10v68e67l79k83a 9834217961528

A kolik si z nich zahraješ letos? max. Uncharted, Crashe nemá smysl ani uvádět, jedná se o remaster staré hry, která za rok bude dostupná na všech platformách, Last of us je super, ale kdy bude další díl? asi až na PS5 za dlouhý čas, mimojiné fandové sony si zase nikdy nezahrají super Forzu, Gears of War, Halo, State of Decay atd., je to věc vkusu a hlavně peněženky, tím, ale nechci tvrdit, že má Sony špatné hry, některé jsou pecky!

0/0
13.6.2017 12:55

D28a86v34i41d 84D83l43o80u91h88ý 5354147847951

Možná tak ještě ten GoW. Jinak nezajímavé. Po P1,P2 a P3 mám XO a nelituji.

0/0
13.6.2017 23:17

F57i16l55i56p 36N91e76s51p74o95r 6987537458792

A cena?

0/0
12.6.2017 0:00

M56a50r76e29k 47S74e59l89i77n84g52e61r 5769417726166

499 dolaru.

+2/0
12.6.2017 1:19
Foto

O78n11d25ř71e19j 72Z38a37c84h 3143740753212

Česká cena byla stanovena na 13 490 korun.

0/0
12.6.2017 11:01

D38a42n41i48e62l 34K51r22o15n65e19r 7464674386697

Hry renderované ve 4K mají vypadat lépe i na klasických Full HD televizích. - jak je tohle mozne?

+2/0
11.6.2017 23:46

F13i74l25i44p 78N67e26s96p37o72r 6707827218482

Tak treba lepsi stinovani, detalnejsi propocet textur atd. Rozlisenim to samozrejme nebude.

+5/−1
12.6.2017 0:00

A44n42d98r82e77j 48B52r20a22b23e17c 4302931737444

Kdyz neco vykreslite ve vetsim rozliseni a zmensite to, bude to mit lepsi obraz. Presne tohohle principu vyuzivaji oficialni videa a screenshoty z her, ktere jsou renderovane v mnohem vetsim rozliseni. Ve finale to vypada ostreji.

+5/0
12.6.2017 0:11

Z16d35e51n43ě67k 33K20r87a39u96s 9526220442140

ale nevzniknou kdyz prevedu 4k na 1080p chyby v pixelech?

0/0
12.6.2017 1:29

D75r91a50h39o72m69í32r 19S62t88r89o27u92h61a12l 4375578732514

Právě naopak. Pokud generujete obraz klasicky 1:1, jsou vidět ostré přechody, často působí zubatě. Jemné linky, jako například antény apod. se ztrácejí a obecně to dělá psí kusy. Pokud zvýšíte počet generovaných pixelů a z těchto potom složíte jejich průměrný pixel, dostanete mnohem vyšší kvalitu. Říká se tomu antialiasing.

Tato forma antialiasingu je ten nejlepší způsob, jak udělat kvalitní obraz. Pokud například pro 1920x1080 děláte AA4x, tak to znamená, že vygenerujete obraz 3840x2160. Antialiasing je nejlepší způsob, jak se dostat k přirozenému obrazu.

Klasická fotka, kterou fotíte i hloupým mobilem, má totiž běžně lepší kvalitu, než generovaný snímek právě díky tomu, že optika pro daný pixel nesnímá nějaký konkrétní bod, ale bere světlo z prostorového úhlu.

AA má ale své nevýhody. Především je násobně náročnější. Proto se v poslední době hodně používá postprocesing v kombinaci s anizotropním filtrováním. Anizotropní filtrování dělá to, že rozmázne na objektu texturu podle úhlu pohledu. Postprocesing na vygenerovaném obrazu nalezne hrany a ty vyhladí.

Tyto dvě metody se sice antialiasingu blíží, ale nezvládnou pořádně zobrazit právě tenké dráty, anténky a podobně.

+4/0
12.6.2017 14:32

L61u31k47á28š 49M53a25l34v53i68n85s34k35y 2178164463308

tomu nějak nevěřím, podle mne je nejlepší renderovat přímo do rozlišení, které se ve finále použije. Ale rád si nechám vysvětlit proč se mýlím.

+1/−1
12.6.2017 2:08

J65i90ř30í 14M22r95á72z61e53k 4499409573851

Prosím:

http://pctuning.tyden.cz/hardware/graficke-karty/31905-amd-catalyst-omega-nova-generace-nove-funkce-vyssi-vykon?start=3

U nvidie DSR u AMD VSR v článku vysvětleno

+1/0
12.6.2017 7:21

L12u48k78á70š 82M81a38l73v11i84n57s45k77y 2508754643638

Aha, supersampling. Ale než supersampling je vždy lepší antialiasing (to jsem měl na mysli). Ten ovšem musí být podporován přímo aplikací (hrou).

0/0
12.6.2017 10:05

D20r85a25h80o70m66í52r 47S49t35r73o65u94h14a83l 4765678662474

Typický názor Applistů s retina disleji ;-D

Ne vážně, vygenerování obrazu ve vyšším rozlišení s následným přepočtem na nižší je způsob, jak udělat mnohem lepší obraz. Dokonce i na retině.

0/0
12.6.2017 14:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.