Diskuze

Mass Effect Andromeda s odstupem a slevou, má to smysl? Pohled čtenáře

Rozporuplné reakce na sci-fi Mass Effect Andromeda řadu lidí odradily od koupě. Patřil mezi ně i čtenář Michal Dvořák, který si hru nakonec pořídil později a ve slevě. Zklamaný není, ale některé věci ho frustrují. Přečtěte si jeho recenzi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

Problém je ale v tom, že BioWare s nástupem nového engine FrostBite de facto zakázalo tvorbu jakýchkoli modů. :-(

Proto je také docela technické složité udělat "mod" na češtinu. :-(

Jde to, ale snadné a intuitivní to zrovna není a chce to vážně borce, který se prokouše kodem a dokáže vytáhnout texty a pak je v upravené formě - tj. včetně diakritiky - nacpat zpět do hry a neporušit kod hry.

0 1
možnosti
Foto

A prijde update a jste zas na bodu 0

1 0
možnosti

Jo a:Vystřílim emzáky. Jedu pryč, za 15s se otočim protože jsem si rozmyslel jakej quest udělám první a mohu sledovat jak se necelou minuto po vystřílení emzáci spawnujou znova... Vítejte ve hře s rozpočtem 40 000 000 USD. To bych odpustil možná indie hře před pěti lety. V áčková hře od velkýho studia to je skoro na vyhazov zodpovědného developera a testerů.

1 0
možnosti
GH

To je bohužel pravda. Mnohem horší ale je, když dobýváte kettskou základnu a emzáci se spawnují v těsné blízkosti kolem vás, protože hra vůbec neřeší, kde hráč je. A úplně stejný problém je v některých příběhových misích - v té finální jsem kvůli tomu vzteky vyrval kabel napájení z PC.

Je evidentní, že zadání bylo "udělejte MP a nacpěte do toho nějaký příběh".

1 0
možnosti
GH

Velmi dobrá recenze, klobouk dolů.R^

Co se mne týče, jako fanoušek předchozí série, kterou dělal úplně jiný tým, bych jen změnil výsledné hodnocení - 4/10. Hlavně proto, že byla ME:A pro nás fandy "must-have" záležitost a stav hry po vydání byl prostě otřesný.

1 0
možnosti
Foto

Andromeda je jako Inquisition.

Oboji bylo dobre, svym zpusobem.

Oboji jsem rozehral a nedohral, akoliv predchozi DA/ME jsem zahral v podstate v zatahu a zatajenym dechem...protoze neco...pribeh...postavy...whatever.

Proste jsem chtel travit cas s Fenrisem, Varrusem, Zevranem, Mordinem...zde jsem nikoho takoveho nenalezl a ze jsem se snazil...

1 0
možnosti
JB

Jak dlouho se dá řešit velmi zapomenutelná hra jenom kvůli tomu, že jí dělal Bioware...

2 0
možnosti
MV

Hrál jsem zatím jen těch prvních deset hodin nabízených zdarma, a fakt váhám, jestli hru koupit. Bodem pro je snad jen nostalgie. Z těch kladů jmenovaných v článku pro mě žádný neplatí stoprocentně:

- grafika je sice novější, ale jen těžko nádherná (hlavně chybí nějaké zajímavé "filmové" scenérie, zatím je všechno dost stereotypní)

- souboje jsou spíš chaotické, než svižné (taktickým možnostem šlápli v Bioware na krk, a je z toho jen podprůměrná střílečka)

- příběhu neprospěl přechod na otevřený svět, předchozí trilogie měla díky přímočařejším misím dynamický, opravdu filmový rytmus, kdežto v Andromedě se po příletu na první volně prozkoumávatelnou planetu všechno rozplizne do nepovedených sidequestů;

Když k tomu připočtete to, co zmiňuje autor článku - občas fakt děsivé animace obličejů nebo jednotvárné vedlejší postavy - je koupě hry opravdu jen pro fandy trpící nedostatkem sci-fi RPG (což já bohužel jsem:-)). Jen je mi líto, že ani hlavní postava Andromedy mě zatím nedokázala tak chytit jako Shepar/Shepardová. Snad se to v pozdějších fázích hry zlepší, ale zdá se stejně jako zbytek hry trochu nedomyšlená a nedostatečně prokreslená (problémy s citově nevyzrálým tatínkem workoholikem jsou děsivé klišé;-D).

1 1
možnosti

Andromeda je prostě strašná hra. Je to ten typ hry, za který by museli platit oni mě abych ho hrál - zcela bez nadsázky. Nekonečná zásoba mmo-like questů "udělej X s N of Y" se dá obhájit možná jako simulátor života činského farmáře goldů ve wowku. ;-D;-D

Souboj. Nefunguje. Souboj je prostě nuda. Nekonečné střílení do emzáků, a ke všemu velice arkádovité. Nejlepší soubojový systém měl první ME a pak to šlo jaksi postupně do kopru.

No a co se týče příběhu. Ten neujde. Je unylý, plný klišé a nesmyslů, kterými se to autoři snaží držet pohromadě. Nemluvě o postavách, které prostě nenávidíte, protože jsou všechny napsány podle vzoru "nekompetentní ufňukanej milénial". Kdyby někdo z nich začal s kelímkem čokoládového mocha latte ze starbucksu v ruce filozofovat nad rolí genderu a kulturní apropriace ve formování jejich extraglaktické společnosti, vůbec by mě to nepřekvapilo.

Ve světě po Zaklínačovi (a obzvláště geniálním Hearts of Stone) prostě odmítám uplatňovat na herní scénaristiku tak uboze nízk= standardy jako autor.

3 1
možnosti
MV

Mně se třeba líbil jak soubojový systém v ME1 tak v ME2, ale každý z jiného důvodu. ME1 bylo taktičtější a ME2 zase díky speciálním zbraním a schopnostem efektnější. ME3 to zabilo nudným level designem, kdy pár minut v určitém bodě nabíhaly vlny nepřátel, pak člověk chvíli šel v klidu dál, a pak zase vlny nepřátel atd.

1 0
možnosti
Foto

No nevím, ale hry od Bioware vždy hraju s tím, že na mě čeká skvěle propracovaný svět s kulervoucím příběhem. (Ostatně, které RPG si je tak sebejisté svým příběhem, že vám dá možnost se vykašlat na soubojové části hry?)

Jestli v MEA není dobrý příběh, hra je pro mě automaticky mrtvá. A tato recenze mi to jen potvrdila.

To je stejné, jakobych si koupil hru od Bethesdy GS, ve které by bylo všechno o trochu lepší, než v předchozích hrách, ale nešla by modovat.

4 1
možnosti

Tak ony hry od bethesdy jaksi počítají s tím, že to komunita spraví a dodělá. Takový Skyrim byl v podstatě polotovar ;-D;-D;-D

0 0
možnosti