Divinity: Original Sin 2

Divinity: Original Sin 2 | foto: Larian Studios

Za 12 hodin získali 500 tisíc na pokračování staromódní hry Divinity

  • 0
Pouhých 12 hodin stačilo na to, aby tvůrci připravované staromódní hry na hrdiny Divinity: Original Sin 2 získali prostřednictvím Kickstarteru prostředky na vývoj.

Tvůrci požadovali 500 tisíc dolarů, tedy zhruba skoro 12 milionů korun. Cíl splnili už za dvanáct hodin, kampaň přitom poběží až do 30 září. Pro srovnání: první díl potřeboval s menším cílem (400 tisíc dolarů) celých 12 dní.

„Je to jako sen, který se stal skutečností. Díky vám můžeme vytvořit komplexní hru na hrdiny podle našich představ a za to jsme vám všem nesmírně vděčení,“ reagovalo na úspěch studio Larian.

Motivem Divinity: Original Sin 2 je pohled na to, jak původ ovlivní nejen kým jste, ale jaké šance v životě dostanete. Tvůrci slibují, že hráči pocítí následky svých voleb. Tým ostatně rozšířilo několik zkušených scénáristů.

Kromě silného příběhu se i druhý díl opírá o propracované tahové souboje. Vývojáři slibují více kouzel, dovedností, talentů i typů nepřátel.

Divinity: Original Sin 2

Hrát půjde sólo nebo až ve čtyřech lidech, a to jak v kooperaci, tak proti sobě. V multiplayeru budou hráči sledovat odlišné dějové linky, přičemž vaše osobní motivace bude často v rozporu se zájmy ostatních.

Přepracován bude systém rozhovorů, který kromě více možností zohlední i to, kdo rozhovor vede. Novinkou je také tzv. Skill Crafting, což je mechanismus, který umožní kombinovat více kouzel a dovedností v jednu silnější.

Hra vzniká primárně pro PC.