Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Dočká se krvavá hra dalšího filmu? Těžká cesta Mortal Kombatu do kin

aktualizováno 
První dva filmy inspirované videoherní sérii Mortal Kombat už nejsou úplně nejmladší. První a povedený díl se objevil v roce 1995, druhý, nepovedený, o dva roky později. Od té doby se vášnivě spekuluje o pokračování, rebootu, restartu či remaku, ale zůstalo hlavně u řečí.

V roce 2009 se začalo znovu uvažovat o novém filmu, protože práva na značku získala společnost Warner Bros. Dva herci z prvního filmu, a to Linden Ashby (Johnny Cage) a Chris Casamassa (Scorpion) dokonce oznámili, že se na ně ve třetím dílu můžeme těšit. Jenže nikdy nepadla první klapka.

Christopher Lambert ve filmu Mortal Kombat (1995)

Christopher Lambert ve filmu Mortal Kombat (1995)

Trvalo další dva roky, než se fandové trhání páteří a hlav dočkali další nadějně vypadající zprávy. Došlo k oznámení, že byl najat velký fanda Mortal Kombatu Kevin Tancharoen, aby dohlédl na novou verzi filmu. Není pochyb o tom, že na tom měl velkou zásluhu krátký film Mortal Kombat: Rebirth (2010), který Tancharoen natočil na vlastní náklady.

Z jeho „dítka“ se rychle stal kult a to hlavně díky tomu, že představil hodně drsnou a velmi zajímavou vizi Mortal Kombatu. Nové pojetí se zalíbilo i společnosti Warner Bros. Jenže té se příliš nechtělo dát zelenou celovečernímu filmu, a tak se rozhodla, že zatím schválí webový seriál Mortal Kombat: Legacy.

I ten se dočkal pozitivních ohlasů, a očekávalo se tak, že Kevin konečně dostane šanci natočit filmovou verzi, jejíž scénář měl napsat Oren Uziel, který s Tancharoenem spolupracoval už na Mortal Kombat: Rebirth. Dokonce bylo prozrazeno, že film bude mít rozpočet kolem 100 milionů dolarů a začátek natáčení byl naplánován na březen 2012.

Mortal Kombat: Legacy

Mortal Kombat: Legacy

Jenže firma Warner Bros. opět couvla a raději posvětila druhou řadu Mortal Kombat: Legacy. Bylo jasné, že filmové studio má obavy, což potvrdila i informace, že rozpočet nakonec bude o poznání nižší, a to mezi 40 až 50 miliony dolarů.

Ale to už Tancharoenovi začala docházet trpělivost a v říjnu 2013 oznámil, že film režírovat nebude. Zdálo se tak, že je Mortal Kombat opět u ledu, ovšem o dva roky později se zničehonic vynořila zpráva, že se produkce rebootu ujme režisér James Wan (Saw, Rychle a zběsile 7). Ten se ovšem nechal slyšet, že rozhodně nemá v plánu spěchat, ale hodlá se soustředit na to, aby se projekt vydal správným směrem.

V létě 2016 se pak ozval představitel Raidena z prvního filmu Christopher Lambert, který prozradil, že film stoprocentně vznikne, a navíc potvrdil, že jedná o účasti. A aktuálně se dokonce našel nový režisér, bude jím Australan Simon McQuoid.

Mortal Kombat 1

Mortal Kombat 1

Těžko říct, jestli je to správná volba. Filmové studio se rozhodlo pro „oblíbený“ krok, a to najmout nepříliš proslulého režiséra. Důvod je prostý: podobní filmaři si neřeknou o vysokou částku.

Simon není úplný zelenáč, ale Mortal Kombat bude jeho prvním celovečerním filmem. Zatím sbíral zkušenosti jako reklamní filmař, natočil spoty propagující PlayStation nebo sluchátka Beats by Dre. Za svou práci si vysloužil několik cen, ale natočit dobrou půlminutovou reklamu a kvalitní film je trochu rozdíl.

Mortal Kombat: Legacy

Mortal Kombat: Legacy

Samozřejmě je tu šance, že by to mohl zvládnout, ale otázkou je, zda vůbec dostane šanci, protože už jsme několikrát zažili, že se plánovalo a plánovalo a nakonec zůstalo jen u toho.

Pokud jde o nás, tak bychom preferovali, pokud by Warner Bros. znovu oslovili Tancharoena, ale volba padla na někoho jiného. Nezbývá než doufat, že se McQuoidovi povede natočit film, který bude na hony vzdálený druhému dílu.

Stáli byste o třetí film Mortal Kombat? A co byste v něm rádi viděli?

Autor:




Nejčtenější

Bojovka Dead or Alive se proslavila především svými sexy bojovnicemi.
Když se DLC vymknou z rukou. Virtuální obsah za desítky tisíc korun

Balíčky s přídavným obsahem sice pro spuštění hry nejsou nutné, často však přidávají spoustu lákavého obsahu. V extrémních případech vás ale mohou přijít až na...  celý článek

Vanquish (PC)
Kvůli chybě je hra Vanquish tím těžší, čím rychlejší máte počítač

Akce Vanquish vyšla po sedmi letech na PC a zatím sklízí samou chválu. Obsahuje však zrádnou chybu, díky níž hráč dostává více zranění, pokud mu hra jede...  celý článek

Dark Train: Coupe
Na unikátní českou vyřezávanou hru Dark Train naváže vizuální román

Loni vyšla česká hra Dark Train s nezvyklým grafickým zpracováním, kdy základní prvky byly nejprve vyřezány z papíru. Na tento vizuální koncept naváže Dark...  celý článek

Wiz Khalifa's Weed Farm je k dispozici na platformy iOS a Android
Populární rapper vyrobil hru o pěstování marihuany

Rapper Wiz Khalifa zaštítil svým jménem hru o pěstování marihuany. Navzdory neobvyklému tématu, barevné grafice a krutopřísné omáčce okolo je to nehorázná nuda.  celý článek

Empathy: Path of Whispers
RECENZE: Jaký je svět bez lidí? Empathy ho ukazuje po apokalypse

Empathy je jedna z těch her, v níž nepotkáte jediného člověka. Podobně jako třeba v Everybody's Gone to the Rapture nebo Dear Ester to však má svůj důvod....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.