Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Doom 3 - druhá část návodu

  12:00aktualizováno  10. září 3:08
Šílenství kolem příchodu třetího apokalyptického jezdce po letech konečně nastalo. A pro všechny hráče, kteří by na své cestě peklem snad narazili na nějakou překážku, přinášíme druhou část návodu.

10. Communications Transfer
Znovu klepněte na monitor, otevřete si tak dveře před vámi, vstupte do místnosti, je zde však málo vzduchu. Po okolí je ale rozházeno několik láhví s kyslíkem, ty vám rozhodně přijdou vhod, pokud se poněkud zdržíte bojem s bestiemi. Jděte úplně doprava, zabočte vlevo a vstupte do dveří CYCLE AIRLOCK 1. Aktivujte panel, vyjděte ven, potom po chodech nahoru a přes dveře se dostanete do prostoru SERVICE ROOM 1B. Sejděte dolů po schodech, odbočte doprava k počítači, vedle něj je šachta. Skrčte se a plazte se vpřed, tak se ocitnete v MAINTENANCE CRAWLSPACE, na konci šachty prokličkujte chodbami a tak se dostanete k plošině, která se otevře, slezte dolů po žebříku. Nyní jste se ocitli na samém povrchu Marsu, který samozřejmě nemá žádnou dýchatelnou atmosféru, takže při likvidaci mutantů opět hledejte a sbírejte kyslíkové láhve, jinak nepřežijete, najdete tak i nějakou tu munici. Pokračujte doleva, pak se vydejte dopředu, na panelu si přivolejte výtah a vyjeďte v něm nahoru. Rozstřelujte sudy, tak se hromadně zbavíte většího počtu bestií, pokračujte servisním tunelem, na jeho konci vstupte do dveří vlevo, ze země seberte PDA Jamese Holidaye. Jakmile zlikvidujete mutanty, získáte po nich motorovou pilu (default klávesa nula), velice zajímavou a podivuhodnou zbraň, vyzkoušejte si je hned. Vyjděte ven a po schodech nahoru vstupte do dveří POWER ROUTING CONTROL, jste v místnosti PRC-SUPPORT AREA LEVEL1. Výtah pro nedostatek proudu nejezdí, pokračujte tudíž dále dopředu po svých, tak dojdete k žebříku, po kterém vystoupejte nahoru, jste nyní v PRC MAINTENANCE. Vyjděte po schůdcích nahoru, obdržíte nový úkol, tedy použít servisní výtah a dostat se tak do horní kontrolní místnosti, kde musíte odemknout dveře údržby. Projděte tedy dveřmi před vámi, pokračujte doprava, pak vstupte do dveří vpravo. U mrtvoly seberte PDA Rona Ridgeho, vpravo je stojan LIFT IDLE, klikněte na jeho monitor DOOM III , tak si přivoláte revizní výtah. Jakmile k vám přijede, nastupte si, klikněte na poslední volbu, tak vjedete zpět do tunelu, odkud přijel. Tunelem pokračujte rovně vpřed, na konci aktivujte na panelu výtahu šipku „nahoru“, tam si přeskočte na most, vejděte do dveří vpravo, v jedněch dveřích je výzbroj, za nimi přejděte do další místnosti, kde aktivujte počítač, tak si otevřete dveře dole u oken. Vraťte se zpět na revizní plošinu a dojeďte na ní až ke dveřím EXIT LIFT AREA. Projděte dveřmi, vlevo si doplňte na panelu zdraví, z bedny seberte pancíř. Pokračujte na konec chodby, tam se ale propadnete, projděte lidskou hlavou, otevře se vám cesta dál. Rozostří se vám na okamžik vidění, pobijte bestie, tak se vám zrak znovu spraví a zároveň se za vámi vysunou schody, po kterých vystoupejte ke dveřím a projděte jimi. Odbočte vlevo, vpravo vstupte do CYCLE AIRLOCK, aktivujte panel, ocitnete se znovu na povrchu Marsu. Utíkejte rovně dopředu, odbočte doleva a vstupte do dveří, uvnitř aktivujte panel pro postup do další části.

11. Communications
Vyjděte ven, obdržíte radiem zprávu a nový úkol, najít hlavní komunikační věž. Po schůdcích vlevo jděte k výtahu a na panelu si ho přivolejte první možností shora, tudíž COMMUNITACIONS 3. Nastupte si a stiskněte na panelu tlačítko se stejným označením, vyjeďte až nahoru, kde si vystupte, dejte se doprava a projděte dveřmi. Přes druhé dveře se dostanete k počítači vpravo ve výklenku, aktivujte na monitoru horní ukazatel, tedy COMMUNITACIONS, toto místo si dobře zapamatujte, zde budete zakončovat tuto misi. Pokračujte dál dveřmi, které jste si teď otevřeli, v chodbě si doplňte zdraví a pokračujte přes další dveře vpřed. Dojdete tak ke schodům, dveře vlevo neotevřete, sejděte tudíž vpravo po schůdcích dolů, projděte dveřmi, teď se nalézáte v hlavní komunikační místnosti. Z rádio depeše se dozvíte, že jste první část úkolu splnili, jděte tedy k počítačovému pultu, obdržíte úkol projít strojovnou a najít kontrolní cestu. Seberte PDA Seamuse Blakeho, počítače jsou poškozeny, vraťte se tudíž zpět, nyní již dveře nad schody otevřete. Za nimi se dejte doleva, ze země seberte pancíř, na konci chodby projděte dveřmi, vpravo za nimi si přivolejte výtahovou plošinu. Na ní aktivujte panel, sjeďte dolů, pokračujte chodbou, projděte dveřmi, nalézáte se v COMM ENGINNERING UNIT 1. Za dveřmi před vámi je místnost s nějakými náboji, ale také se spoustou mutantů, tak se raději vydejte přes dveře vpravo. Přes další dvoje dveře (jen pozor, ať vás nesmete pravidelně se vysunující strojní součást) dojdete k výtahové plošině, nastupte si a vyjeďte nahoru. Dveřmi projděte do COMM SYSTEMS, pokračujte po schůdcích, před dalšími dveřmi naleznete PDA Bena Wolfa, z jehož mailu získáte kód 246. Přejděte až do SECURITY OFFICE, vpravo zadejte tento kód na panelu, ze skříňky, kterou jste si tak otevřeli, seberte munici. Na počítači použijte panel, aktivujete tak robotka (droida), následujte ho, chraňte ho před mutanty, dovede vás až do THERMAL CONTROL, kde se sám uloží ke spánku. Na panelu si přivolejte výtah, stiskněte ukazatel číslo 3-SATELITE CONTROL, ještě při jízdě výtahem obdržíte radiovou zprávu potvrzující váš správný postup, nahoře si vystupte, hned před vámi seberte ze země u mrtvoly PDA Roba Fincheho. Poté přes dvoje dveře pokračujte vpřed, u řídícího panelu přijměte zprávu. Jakmile z obrazovky zmizí podvědomá tvář hovořícího muže, máte dvě možnosti volby, buďto zprávu odeslat, nebo ne. Já zprávu odeslala, vyplatilo se mi to, pokud zvolíte CANCEL a neodešlete ji, za výsledek pak neručím. Po odeslání zprávy obdržíte výzvu vrátit se zpět do haly a jít do stanice. Vracejte se tudíž známou cestou zpátky k výtahu, sjeďte v něm až dolů a přes MAINTENANCE dojdete k druhému výtahu. Tím vyjeďte až nahoru do COMMUNICATIONS, pokračujte vpřed a kolem porouchaných počítačů projděte dveřmi vlevo MONORAIL ACCES, které jsou nyní již otevřené. Aktivujte panel vpravo, vstupte dovnitř, tam použijte další panel, tak opustíte tuto část.

12. Recycling Sector 1
Jakmile vyjdete ven ze dveří, před vámi se zřítí most, tak sice získáte přístup dál, ale začne unikat i atmosféra. Takže nohy na ramena, utíkejte ke zborcenému mostu, seběhněte po něm dolů, tam odbočte doprava a na samém konci vlevo, cestou sbírejte známé kyslíkové bomby. Otevřete si otočné dveře a vstupte, ocitli jste se v AIR LOCH 1. Pravou stranou pokračujte vpřed, přes vstupní halu tak dojdete ke dveřím, nyní jste se ocitli ve STORAGE 1. Po krátké animaci vás napadne fungl nová zrůda, raketová smrtka, osvědčila se mi na ni včas a rychle použitá motorová pila, bude po vás metat ohnivé střely, kterým lze ale úspěšně uhýbat, jejichž výbuchy však způsobí zborcení horní části. Vylezte si po tomto torzu nahoru, najděte tam náboje do vaší plazmové zbraně. Vraťte se a po schodech pokračujte dál, projděte dveřmi do STORAGE 2, za dalšími dveřmi si nastupte do levého výtahu, který si ovšem napřed přivolejte. Sjeďte v něm dolů, vystupte a odbočte doleva, vyjděte po schůdcích a vpravo dveřmi vstupte do MAIN TANK AND PUMP CONTROL, přes tuto místnost pak do SECONDARY PUMP ROOM, jděte dopředu, poté po schodech nahoru, přes centrální údržbu až do TOXIC WASTE POCESSING, kde sejděte po schodech dolů, tady obdržíte nový úkol a to najít ovládací panel pumpy k jejímu vypnutí, neboť je porouchaná. Přeskákejte si doprava po plošinkách, zelená hmota pod vámi je silně jedovatá, vskočte doprava do chodby, v ní pokračujte stále vpřed do CENTRAL MAINTENANCE, vystoupejte po schodech a zabočte do dveří vlevo. Za nimi aktivujte počítač, vpravo si doplňte zdraví, spustíte si tak žebřík, po kterém vylezte nahoru. Pokračujte do UPPER MAITENANCE HALL, na konci v chodbě proskočte oknem vpravo na rozvodové potrubí a po něm pokračujte pravou stranou na druhou stranu, jen pozor, ať vás nesmete dolů bestie. Na druhé straně vlevo aktivujte panel, obdržíte zprávu, že jste úkol splnili, vadná pumpa je odstavena. Pokračujte doprava, vylezte po žebříku nahoru, v chodbě odbočte doprava a po dalším žebři slezte dolů. Tady jste už jednou byli, z pultu seberte PDA Nicka Sadowayie, seskočte dolů a protějšími dveřmi se vraťte do TOXIC WASTE PROCESSING. Silně toxická hmota na podlaze je již odčerpaná, seskočte tudíž dolů, po šikmé ploše vylezte nahoru ke schodům, pokračujte po nich nahoru a projděte dveřmi. Ocitli jste se v SECONDARY LEVELS ACCES, vylezte nahoru po žebříku a potom po schodech. Kolem doplňovačky zdraví projděte dveřmi do tunelu, na jeho konci projděte dveřmi, jděte vpřed, tak se dostanete k další zamořené podlaze. Po kamenné cestičce si opatrně přejděte ke dveřím naproti vpravo, projděte jimi, vstoupili jste tak do TOXIC DISPONAL MAITENANCE, na konci vpravo seberte z pultu PDA Anthonyho Garzeho, obdržíte zprávu o raketometu. Pokračujte doleva, seberte zmíněný raketomet, projděte dalšími dveřmi, vpravo aktivujte CYCLE AIR LOCK. Vstupte dovnitř, použijte další panel, vyjedete tak na povrch Marsu. Utíkejte do malé místnosti vpravo, po bednách, plošinách a schůdcích si vyskákejte až nahoru na most, přeběhněte po něm na druhou stranu, na konci si seskočte ke dveřím. Aktivujte u nich panel, vstupte dovnitř, tam aktivujte další, přejdete do následující mise.

13. Recycling Sector 2
Jakmile vstoupíte do místnosti před vámi, vydejte se do kanceláře po pravé straně, tam seberte PDA Jeffrey Moena, poté aktivujte na počítači pumpy. Na obrazovce se zjeví muž, kterého již znáte z předchozích animací a bude vám vyhrožovat utrpením a peklem. Hned poté se spustí poplach a budete napadeni bestiemi. Dveře se zablokovaly, vyskočte tedy z místnosti ven oknem, které mutanti rozstříleli. Přeskočte si na píst před vámi, ten vás vyveze nahoru. Pokračujte po mostě, projděte dveřmi, jste nyní v místnosti, kde jsou nepřístupné dvoje dveře a panel, který otevírá skříňku, zatím ale neznáte správný kód. Pokračujte tudíž jedinou možnou cestou dopředu, přes STORAGE a PIPES do CENTRAL PIPES JUNCTION, tak dojdete ke dveřím, které sice teď neotevřete, ale obdržíte nový úkol odsát za těmito dveřmi toxický plyn. Vraťte se proto zpět až do HAZARDOUS MATERIAL CONTROL, zde aktivujte panel, teď jste za zmíněnými dveřmi odsáli plyn. Vraťte se nyní zpět až k těmto dveřím s nápisem HALARD, nyní již jimi projdete. Pokračujte stále dopředu jedinou možnou cestou, zde se zabloudit nedá, tak se dostanete až k výtahovému panelu, přivolejte si na něm výtahovou plošinu, na ní sjeďte dolů. Opět pokračujte stále vpřed, spustí se krátká animace, po ní musíte zlikvidovat několik různých druhů mutantů. Jakmile se vám to podaří, vydejte se doprava, vystoupejte po nakloněné ploše nahoru, poté odbočte vlevo do dveří, za nimi si přivolejte výtah a v něm vyjeďte nahoru. Pokračujte vpřed, tak vstoupíte do místnosti plné jedovatých plynů, pospíchejte rychle dopředu, po cestě vlevo aktivujte po sobě tři následující monitory, tak místnost vyčistíte. Dojděte až na konec ke dveřím, vpravo seberte ze země PDA Scotta Johnsona, z jeho mailu zjistíte kód 483. Potom projděte dveřmi, před vámi na panelu zadejte tento kód, ze skříňky vyberte munici a vlevo dveřmi pomocí aktivace panelů projděte do další části.

14. Monorail
Po animaci, ve které spatříte opět tvář muže, který vám tak před chvílí vyhrožoval, vyjděte ven do místnosti, hned vpravo naleznete PDA Sama Hardinga, z otevřené skříňky seberte munici. Pak si nastupte do vlaku, aktivujte vlevo řídící panel, rozjedete se dopředu po trati vedoucí přes povrch Marsu, vyčkejte, až se souprava sama zastaví DOOM III . Zde obdržíte radiový příkaz ručně přepojit vzduchové systémy dráhy. Vystupte si tedy, projděte dveřmi AREA CLEAR do SITE 2 TRANSFER AREA, sejděte dolů po schodech, vpravo pod nimi zvedněte ze země PDA Garyho Rosse. Odbočte doleva, pokračujte stále nahoru, za dveřmi v místnosti seberte z pultu PDA Charlese Holliese, získáte tak kód 142, který použijte na panel, ze skříňky, kterou jste si takto otevřeli, vyberte munici a granáty. Z předchozího PDA Garyho Rosseho jste získali kód 826, tento použijte vlevo na počítač, tak jste aktivovali vzduchovou komoru a úkol jste tudíž splnili. Vám jistě dobře známou cestou se tedy vydejte zpět k vlaku, nastupte si a aktivujte znovu jeho řídící panel, rozjedete se vpřed. V animaci zjistíte, že vaše vlaková souprava havarovala a je nepojízdná. Po jejím skončení vystoupejte nahoru po žebříku, vstupte do dveří vpravo, dojděte až na nástupiště, na jehož konci vlevo vstupte do dveří DELTA LABS, pokračujte až do MONORALL SECURITY, kde seberte PDA Karla Cullena. Z něj získáte kód 364, pokračujte do DELTA SECURITY CHECHPOINT, ale pozor, zde se nachází aktivní laserové dělo. Počkejte si, až toto zlikviduje za vás všechny bestie, pak rychle přeběhněte do kanceláře přímo před vámi, na monitoru deaktivujte laserový kanón, zde se ještě nacházejí dva panely, vložte do nich kód 364 a ze skříněk seberte vše, co můžete. Pak projděte vpřed pod deaktivovaným dělem, u dveří aktivujte vpravo panel a vstupte dovnitř, vida, zase máte jednu část úspěšně za sebou.

15. Delta Labs – Sector 1
Jakmile vstoupíte do místnosti, popojděte dopředu, rádiovou depeší obdržíte úkol obnovit elektrickou energii pro DELTA LABS. U mrtvoly před vámi seberte ze země PDA Roberta Priceho, pokračujte vlevo do chodby, na jejím konci proskočte doprava oknem, odkud vám někdo prohodil mrtvolu. Ocitli jste se v DELTA CONTROL CORRIDOR, jděte kupředu, vlevo vylezte po schůdcích, odbočte do chodby vpravo, tak se dostanete do REACTOR CONTROL ROOM. Jděte dozadu k počítači, aktivujte panel, dozvíte se, že musíte nejdříve získat datové spojení k umožnění vstupu do DELTA LAB. Vraťte se tudíž zpět, v chodbě před vámi dojde k výbuchu. Seskočte si dolů do vzniklého otvoru v podlaze, skrčte se a lezte na konec, pokračujte chodbou doleva, kde mrtvole seberte Data Linker, to je to, co potřebujete. Nyní se tedy vraťte do DELTA SYSTÉM CONTROL a použijte monitor na počítači znovu, dostanete nový úkol a to najít kontrolní místnost reaktoru. Vraťte se zpět k díře v podlaze, přeskočte ke dveřím vpravo (tak si ušetříte podlézání), projděte jimi a pokračujte až do místnosti, kde jste mrtvole sebrali Data Linker. Za pravými dveřmi najdete nějakou tu munici, vy však pokračujte dál levými dveřmi, jděte vpřed, odbočte do posledních dveří vlevo, nyní jste v DELTA SERVICE WAREHOUSE. Jakmile se zbavíte všech bestií, pod schody vpravo ve zdi se zpřístupní tunel, skrčte se a vlezte si do něj, prolezte jím na druhou stranu, vpravo na panel použijte kód 298 z videozáznamu Roberta Priceho, ze skříňky seberte pancíř. Pokračujte dál levými dveřmi, jděte až na samý konec revizního tunelu, dojdete tak k výtahové plošině, kterou se svezte dolů. Vyjděte po schůdcích, projděte dveřmi a ještě jedněmi, nyní jste v DELTA REACTOR ROOM. Vyšlapte další schůdky, vylezte nahoru po žebříku, pokračujte stále vpřed, tak se ocitnete až v řídící místnosti reaktoru. Aktivujte monitor, tak spustíte reaktor, teď dostanete za úkol najít cestu zpět do hlavní výtahové haly DELTA. Dveřmi vpravo projděte do sousední místnosti, vylezte nahoru po žebříku, ihned poté po druhém, na konci rampy projděte dveřmi vpravo, na druhé straně další rampy vpravo je u mrtvoly PDA Briana Mora. Seberte ho a vraťte se zpět do řídící místnosti, kde jste spustili reaktor, klikněte vlevo na červený panel, nyní již dveřmi projdete díky PDA Briana Mora. Pokračujte přes několik dveří stále kupředu, tak dojdete až k panelu LEVEL 2, který aktivujte, nastupte si a sjeďte dolů. Jedinou možnou cestou se dostanete k panelu LEVEL 1, klikněte na něj, opět si nastupte, vyjeďte nahoru. Znovu pokračujte stále dopředu, tak dojdete do místnosti DELTA 1 ACCES STAIRS, kde jsou zborcené schody. Seskočte dolů, projděte vchodem přes dveře do místnosti DELTA MAIN LOBBY, jistě jste poznali, že zde jste již byli dvakrát. Vstupte do chodby, na jejím konci odbočte do schůdků, vedoucích nahoru, na panelu si přivolejte výtah, nastupte si, odveze vás do dalšího pokračování.

16. Delta Labs Sector 2a
Vyjděte ven, pokračujte pravou stranou, projděte dveřmi a na konci místnosti aktivujte panel LEVEL 1, nastupte do výtahu a vyjeďte do nejvyššího patra, jste nyní v hlavní hale. Postupujte vpřed přes dvoje dveře, v místnosti RECORDS OFFICE seberte PDA Petera Raleigha. Aktivujte panel 112, neznáte však zatím kód, ten získáte později (zapamatujte si toto místo, sem se ještě ku konci vrátíte), takže projděte dveřmi vpravo, pak přes další dveře dojdete do místnosti TELEPORTER CONTROL LAB. Vpravo si přeskákejte přes poházené bedny, tu poslední vlevo podlezte, tak se dostanete do místnosti, kde pracuje za řídícím panelem živý vědec Ian McCormick, promluvte si s ním, požádá vás, abyste mu přinesli Plasma Inducer z operačního sektoru serverovny. Z monitoru od něj napravo si stáhněte veškeré údaje o Artefaktu Soul Cube, pak se vraťte zpět do CENTRAL CORRIDOR, jsou tam dvoje dveře, které byly ještě před chvílí uzamknuty, ale McCormick vám je odemknul. Dveře do OPERATIONS jsou však zavřené, musíte se tedy vydat je otevřít do SECURITY BIO LABS, jsou to ty dveře z chodby vlevo. Přes další dveře s nápisem BIO LABS pokračujte testovací chodbou DELTA 2 do místnosti HAZARDOUS MATERIALS, zde se nachází panel s číslicemi 1-9 DOOM III , stiskněte na něm jakékoliv číslo, teď nastane trochu pro vás složitější úkon. Ze stěny naproti vyjede bedna se stejným číslem, drapák ji uchopí a složí ji na plošinu před vámi, je v ní pro vás zcela bezcenný biologický vzorek. Na panelu stiskněte stejné číslo a drapák vloží bednu zpět na své místo. Všimli jste si, kudy bedna cestovala? Pokud ano, mělo by vám být vše jasné. Vpravo nahoře vidíte nad římsou otvor, u něj jsou nějaké užitečnosti, tam se tedy nyní musíte dostat. Znovu tedy na panelu zadejte nějaké číslo, drapák bednu uchopí, včas si na ni vyskočte a jakmile budete projíždět kolem zmíněné římsy, přeskočte si na ni k otvoru ve zdi, seberte z římsy výbavu, skrčte se a vlezte do otvoru šachty, v ní odbočte doprava a na konci si otvorem v podlaze seskočte dolů. Klikněte na panel u dveří a zadejte kód 931, poté vstupte do místnosti. Ťukněte na panel uvnitř, tak se zvedne skleněný válec a z podstavce si můžete vzít novou, velice účinnou zbraň BGF 9000. Vraťte se zpět na chodbu a pokračujte do místnosti DELTA SECURITY, tam z počítače získáte kód 972, ten použijte na panel vlevo, vyberte skříňku. Aktivujte druhý počítač, tím uzavřete v druhé místnosti uzávěr tam unikajícího toxického plynu, teď už můžete tudíž do této místnosti vstoupit. Tam aktivujte další počítač, otevřeli jste si zámky v lokaci OPERATIONS. Projděte přes následující dveře, přímo naproti vám je na stolku vlevo PDA Phil Wilsona, na zemi leží pancíř. Pokračujte dál, prohledávejte všechny okolní místnosti, v jedné z nich napravo naleznete PDA Franka Cinderse, z něj získáte kód 538 k na začátku mnou zmíněnému panelu číslo 112. Jděte dopředu, zdolejte dvoje schody, vpravo vstupte do dveří SERVER. Uvnitř v místnosti je vlevo panel číslo 114, na něj použijte kód 715, takto otevřenou skříňku vyberte. Naproti z otevřeného přístroje seberte Plasma Inducer, pokračujte dále, za dveřmi vpravo je výtah, z jeho dveří odstraňte bedýnku, která brání uzavření jeho dveří, potom si do tohoto výtahu nastupte a sjeďte dolů do haly. Vraťte se na začátek k panelu číslo 112, otevřete skříňku pomocí kódu 538, vydejte se doprava, cestu už byste měli znát, přes dvoje dveře dojdete ke známým pohozeným krabicím a přes ně se dostanete znovu k vědci Ianovi McCormickovi, kterému předejte Plasma Inducer, počkejte až domluví, otevře vám přihrádku, z které seberte video disk. Pokračujte doleva, vstupte vpravo do dveří CHAMBER 1, sečkejte, až budete dekontaminováni, protějšími dveřmi vyjděte ven a vstupte do teleportu, aktivujte jeho panel. V hezké animaci se tak přesunete opět o kousek dál.

17. Delta Labs Sector 2b
Nacházíte se tedy nyní v druhé části laboratoří na druhé úrovni, přesně naproti teleportu. Otočte se a dveřmi vpravo vejděte do chodby, dveře vlevo jsou zavřené, takže pokračujte dopředu. Nyní jste se ocitli v RESEARCHNENTRANCE, pokračujte tedy dál rovně, odbočte na schůdky doprava a vejděte do TELEPORT OBSERVARION, kde vpravo u okna na lavičce seberte BRD ACCESS CARD. Vraťte se zpět, nyní již zmíněné dveře otevřete, projděte jimi do DATA CONTROL TERMINAL, aktivujte panel na počítači, tak si otevřete skladiště, kde si můžete doplnit zdraví. Pokračujte dveřmi, označenými číslicí 4, přes koridor údržby dojdete do místnosti, vlevo sejděte po schůdcích a vpravo z pultu si seberte PDA Francise Eriksona. Na panelu 103 použijte kód ze získaného PDA a sice 259, ze skříňky seberte náboje, poté postupujte dále vpřed, panelem si otevřete dveře CENTRAL ACCESS, pokračujte přes RESEARCH LAB CORRIDOR, kde projděte dveřmi vpravo, ocitli jste se v SUPPLY LIFT ACCES. Zde použijte výtahovou plošinu, vyjeďte nahoru, přejděte do UPPER OFFICE CORRIDOR. Vpravo vlezte do ventilačního potrubí, na jeho konci se propadnete do místnosti k doktorovi Michaelsovi. Promluvte si s ním, dostanete od něj kód 624, jděte doleva k panelům 216 a 217, oba aktivujte stejným kódem 624, obě takto otevřené skříňky vyberte. Za doktorovými zády vpravo přeskákejte přes na sobě navršené krabice, další skrčeni obejděte, přes následující místnost projděte až na konec a dveřmi vpravo pokračujte do STATIS CHAMBER. Ze všech zde se nalézajících aktivních počítačů si stáhněte informace o velice nebezpečných Impech, Hellknightech, Living dead a Revantech. Levé dveře nelze otevřít, musíte tudíž hledat náhradní cestu, projděte tudíž dál dveřmi vpravo, za nimi uslyšíte zoufalé volání o pomoc. Odbočte ke dveřím doprava, otevřete si je pomocí panelu, slezte dolů po žebříku, zde najdete už mrtvého Jacobse Stemmonse, seberte jeho PDA, získali jste tak kód 371. Vraťte se zpět nahoru, pod malými schůdky aktivujte panel, z tubusu začnou vyjíždět bio vzorky Impů, následujte jednoho z nich a dojdete až na samý konec, kde vám zmizí z očí. Vystoupejte po schůdcích vpravo nahoru, projděte dveřmi vlevo, na panelu 213 zadejte kód 371, vyberte skříňku, vlevo si doplňte zdraví. Projděte dveřmi, sejděte dolů po schodech, počkejte si na dalšího Impa a opět mu jděte v patách vpřed. Za dalšími dveřmi je v místnosti LIFT ACCES vlevo na lavici video disk, pak si nastupte na výtahovou plošinu a vyjeďte nahoru. Projděte dveřmi do ANALYSIS CONTROL, sejděte po schodech k panelu 666, na něm je cedulka s kódem 327, zadejte ho. Vstupte do chodby, kterou jste si takto otevřeli, vzadu na počítači seberte PDA Larryho Bullmana, vlevo od něj naleznete video disk, v obou těchto předmětech naleznete informace o STATIS CHAMBER, to je ta místnost, odkud jste se museli vydat náhradní cestou. Přes dveře dojdete do místnosti CENTRAL PROCESSING, vlevo v malé kanceláři najdete PDA Elizabeth McNeilové, z něj se dozvíte o změně kódu pro STORAGE AREA na 725 a získáte kód pro LEVEL 3, který je 463. Jděte ke dveřím STORAGE 07, na panelu zadejte kód 725, přečtěte si mail Francise Eriksona. V CENTRAL PROCESSING otevřete sklad, kromě několika užitečností se tam nalézá i skříňka Martiana Buddyho. Dostanete informaci, že jakmile se na skutečném Internetu připojíte na stránky www.martianbuddy.com , naleznete tam kód 0508, kterým ve hře otevřete všechny skříňky Martiana Buddyho. Vraťte se ven, přejděte ke vchodu LEVEL 3, dveře si otevřete na panelu kódem 463, nastupte si do výtahu a zase budete přepraveni do dalšího pokračování.

18. Delta Labs Sector 3
Vyjděte ven, projděte i následujícími dveřmi, za nimi vstupte do SECURITY STATION 1. V místnosti aktivujte počítač, tak si otevřete bezpečnostní zámky, na panelu si můžete doplnit zdraví. Vraťte se na chodbu, vstupte do dveří vpravo, na chodbě vpravo jsou záchodky, je tam pár drobností, potom projděte protějšími dveřmi do LOWER TERMINAL OFFICE. V místnosti napravo seberte ze stolku PDA Franka Ceraona, z jeho mailu se dozvíte kód k panelu 317, tedy 841. Pokračujte dveřmi do CHAMBER 1 TERMINAL LOWER, za dveřmi naproti v místnosti seberte PDA Han Leeho, získáte kódy 386 a 387, nato aktivujte počítač. Vraťte se na chodbu a vstupte do dveří CHAMBER 1, počkejte, až skončí dekontaminace, poté pokračujte dál. Odbočte doprava k panelům 386 a 387, na oba zadejte kód 836, vyberte skříňky, pak vstupte do dveří TELEPORT STATION 1. Přistupte k počítači, aktivujte na něm TRANSFER MCS ACCESS a na panelu, který tak vyjede, zadejte SCAN FOR ACTIVE PADS. Úsek PAD 1 není pro vás zajímavý, aktivujte tedy PAD 2, vraťte se k teleportu, vstupte dovnitř a aktivujte panel, budete transformováni do haly nad teleportem, pokračujte vpřed, vpravo je skladiště, vyzbrojte se a pokračujte dopředu přes další dveře, které za vámi ale zapadnou. Jděte dál dveřmi SECURITY STATION 2, na počítači odblokujte zámky, doplňte si zdraví, vraťte se zpět, odbočte doprava a projděte dveřmi. Prohledejte všechny místnosti, na konci chodby pak seskočte dolů otvorem v podlaze. Skrčte se a prolezte až do CHAMBER 2 TERMINAL, za dveřmi STORAGE 3 je sklad munice, doplňte si tam výzbroj a zdraví, vraťte se ven, před stěnou s nápisem CHAMBER 2 jsou na každé straně jedny dveře, vy pokračujte dál těmi pravými, po schodech dojdete k teleportu, jděte k počítači, aktivujte panel, na druhém panelu si navolte cíl přenosu PAD 3, vraťte se k teleportu, nastupte a aktivujte panel, tentokrát budete přeneseni do skladu O3. Doplňte si munici a zdraví, panelem si otevřete dveře, jedinou možnou cestou dojdete až do Chamber 3 TERMINAL. Slezte dolů po žebříku, v místnosti aktivujte panel od dekontaminační komory, vylezte zpět nahoru, po schodech seběhněte dolů, projděte dveřmi, Jakmile skončí očista, projděte dveřmi vpřed, dojdete k dalšímu teleportu, TELEPORT STATION 3, na počítačovém panelu si navolte směr PAD 2, nechejte se teleportovat. Ocitli jste se v SECURITY STATION 3, seberte PDA Martena Schultze, jen tak se dostanete ven do CHAMBER 3 TERMINAL. Vraťte se zpět k teleportu a nyní si na počítači navolte trasu PAD 3. Po přenosu otevřete skříňku 317 zadáním kódu na panelu 841, znovu se vydejte k teleportu a nechejte se přenést do PAD 1, nyní budete transformováni za zničený most, tedy na jeho druhou stranu. Jděte ke dveřím, aktivujte panel, vstupte dovnitř, klikněte na druhý a už zase popojedete dál.



Pokračování příště.
Autor:




Nejčtenější

Far Cry 5
Ve Far Cry 5 budeme bojovat proti fanatické sektě, hra vyjde až v únoru

Ve Far Cry 5 navštívíme současnou americkou Montanu. Namísto obdivování přírodních krás se však pustíme do křížku s fanatickou sektou, která pomocí zbraní...  celý článek

Outlast (PlayStation 4)
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

WipEout: Omega Collection
Ohlášený soundtrack k WipEoutu vám vylepší pátek

Sony zveřejnilo soundtrack k futuristickým závodům Wipeout, který potěší všechny milovníky elektronické hudby.  celý článek

Forza Horizon 3: Hot Wheels
RECENZE: Ve Forze Horizon 3: Hot Wheels si zajezdíte v angličácích

Umění přídavného obsahu spočívá v tom, že se známé věci z originální hry obohatí o něco nového a nevídaného. Jako ve Forza Horizon 3: Hot Wheels.  celý článek

Další z rubriky

Overwatch
Zahrajte si o víkendu zadarmo střílečky Overwatch a Rising Storm

Populární střílečky rozšiřují nabídku her, které si můžete tento víkend vyzkoušet zdarma. Vybere si každý.  celý článek

Mirror’s Edge
Fallout 3 lze dohrát za 18 minut, Prey za 8. Fenomén speedrunningu

Speedrunning je zvláštní herní disciplína, jejímž cílem je dokončit danou hru co nejrychleji. Kromě základních pravidel, jakými jsou především zákaz používání...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.