Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

V květnu se otevře peklo. Vývojáři ohlásili datum vydání pro DOOM

  11:30aktualizováno  11:30
Osmileté čekání je u konce. Vývojáři sice o novém DOOMu hovoří již od roku 2008, jeho vydání však nabralo jasné obrysy teprve nyní. Společnost Bethesda totiž oznámila, že se virtuální brány pekelné otevřou 13. května.

Čtvrtý díl DOOMa vyjde pro PC a konzole PlayStation 4 i Xbox One. Dynamiku sólo hry navíc naznačuje nové video, které je plné zuřivé akce, démonických nepřátel a brutálních poprav.

Letošní DOOM ostatně působí jako nejlepší možný návrat ke kořenům. Vývojáři jako inspiraci zmiňují první dva díly a odklánějí se od hororového pojetí trojky.

Má to být čistokrevná střílečka ze staré školy, ve které sbíráte zdraví, nosíte u sebe absurdní množství mocných zbraní a stěny tapetujete pomocí nepřátelských vnitřností. Novinkou jsou navíc zakončovací útoky zblízka, kdy nepříteli prošlápnete třeba hlavu, či ho rozříznete motorovou pilou.

Hra také na rozdíl od předloňského Wolfensteinu zahrnuje síťovou složku, která by měla být podobně frenetická a svým pojetím připomíná sérii Quake. Je to arénová střílečka plná vertikální akce, mocných posílení a reflexivních útoků.

DOOM
DOOM
DOOM
Autor:




Nejčtenější

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

World of Warcraft: Legion
Blizzard se po více než dvaceti letech rozloučil se sítí Battle.net

Společnost Blizzard Entertainment dostála svému prohlášení z loňského roku a službu Battle.net přejmenovala. Nově se aplikace jmenuje jednoduše Blizzard a...  celý článek

Gears of War 4
Microsoft: Před uvedením nové konzole budeme mít několik exkluzivit

Skromně působící nabídka Microsoftu by se do zahájení prodeje konzole Scorpio měla zlepšit. Společnost si prý uvědomuje význam exkluzivních titulů, a chce jim...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard
Klíčem k úspěchu nového Resident Evilu byla 90. léta

Inspirací pro sedmý díl Resident Evilu bylo pojetí her v minulosti. Titul se přitom původně přikláněl k akčnějšímu stylu šestého dílu.  celý článek

Šéf vývojářské společnosti InXile Entertainment, kterým je Brian Fargo.
Brian Fargo vedl vývoj Wastelandu i Falloutu. Pracuje na poslední hře

Ostřílený návrhář s více než 35 lety zkušeností plánuje svůj odchod ze světa videoher. Nejprve však dokončí Wasteland 3, jehož vydání je naplánované na rok...  celý článek

Další z rubriky

Zaklínač 3: Srdce z kamene
Nechte hráče na pokoji, obořil se australský politik na vládu

Australská cenzura přiměla senátora David Leyonhjelma k razantnímu vystoupení. Kritizoval v něm přístup státu k videohrám a volal po změnách.  celý článek

Gears of War 4
Microsoft: Před uvedením nové konzole budeme mít několik exkluzivit

Skromně působící nabídka Microsoftu by se do zahájení prodeje konzole Scorpio měla zlepšit. Společnost si prý uvědomuje význam exkluzivních titulů, a chce jim...  celý článek

Ryse: Son of Rome
Dubnové hry zdarma s Xbox Live Gold: akce Ryse a seriál Walking Dead 2

V dubnu se majitelé s aktivním předplatným Xbox Live Gold mohou zdarma vydat ve hře Ryse: Son of Rome v kůži římského generála zabíjet barbary. Ale i zbylé hry...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.