Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Neděste se, zní z id Software. Studio přiblížilo možnosti PC verze DOOM

aktualizováno 
Letošní DOOM ve verzi pro počítače si od řady lidí vysloužil kritiku. Během betatestu totiž chybělo nastavení zcela základních prvků, nešlo například zrušit omezení počtu snímků za vteřinu či upravit šířku zorného pole (FOV). Chyběla také podpora monitorů s poměrem stran 21:9.

DOOM (PC verze) | foto: Andrej Brabec

Vývojáři však komunitu na oficiálním blogu ubezpečili, že tyto prvky v plné verzi chybět nebudou.

„V reakci na vaši zpětnou vazbu jsme mezi uzavřenou a otevřenou betou zapracovali řadu změn. A vážíme si jakýchkoliv dalších připomínek, které jste s námi během otevřeného testu sdíleli,“ napsal Robert Duffy, technický ředitel v id Software.

Duffy zmiňuje, že hraní na PC je pro id Software součástí DNA a zaměstnanci studia si hry sami rádi detailně nastavují. Chybět by proto nemělo menu s pokročilými možnostmi pro grafiku, ale i další prvky. Například tvar zaměřovače, schování rukou či vertikální synchronizace obrazu.

DOOM (PC verze)
DOOM (PC verze)

V dalších příspěvcích na blogu tvůrci plánují přiblížit technologické jádro hry a triky, které využívají pro snížení minimálních nároků.

DOOM vychází 13. května, a to pro PC, PlayStation 4 i Xbox One. Bonusweb ze síťové hry přinesl první dojmy, které lze shrnout jako jedno velké zklamání (čtěte o dynamice hry).

Vývojáři očekávají, že v plné verzi objevíte nastavení pro:

  • Chromatic Aberration Toggle
  • Shading Quality
  • Post Process Quality
  • Lights Quality
  • Particles Quality
  • Game F/X Quality
  • Decal Quality
  • Directional Occlusion
  • Reflections Quality
  • Depth of Field Toggle
  • Decal / Texture Filtering
  • Motion Blur Quality / Toggle
  • Sharpening Amount
  • Lens Flare Toggle
  • Lens Dirt Toggle
  • Texture Atlas Size
  • Show Performance Metrics
  • Resolution Scaling
  • UI Opacity
  • Film Grain
  • Rendering Mode
  • FOV Slider
  • Simple Reticle
  • Show First-person Hands Toggle
  • Use Compute Shaders
  • Vsync (support or triple buffering)
  • Manually Lock Framerate (un-locked by default)
Autor:




Nejčtenější

Call of Duty: WW2 - Zombie Mode
Notně krvavý trailer představuje Zombie Mode pro Call of Duty: WW2

Kombinace druhé světové války a zombies snad ani nemůže dopadnout špatně, přesto je první trailer na oblíbený Zombie Mode pro letošní Call of Duty ještě lepší,...  celý článek

Obal prvního Dooma je nezapomenutelný
Tajemství odhaleno. Předlohou „Doomguye“ je samotný John Romero

Slavný vývojář John Romero se na svém blogu pochlubil tím, že právě on se stal předlohou slavného „Doomguye“, který zdobil obal prvního dílu kultovního Doomu.  celý článek

Albion
RETRO: V Albionu se herní doba nepočítala na hodiny, ale na měsíce

Připomeňte si s námi fantastickou hru na hrdiny, kterou u nás hrál snad každý, kdo měl v půli devadesátých let počítač.  celý článek

Shadow Warrior (PS4)
Stáhněte si nového Shadow Warriora zdarma. Ale pospěšte si, čas běží

Nabídka, která se neodmítá. Vynikající akční hra z roku 2013 je po omezenou dobu k mání zdarma v internetovém obchodě Humble Bundle. Nepromeškejte tuto...  celý článek

Valve Steam
Názvy her jsou stále kratší, ukázal průzkum na Steamu

Jaký je nejdelší název hry na Steamu? Která barva převládá v propagačních obrázcích? Na tyto a mnohé další zásadní otázky našel odpověď nezávislý vývojář Tim...  celý článek

Další z rubriky

Logo UbiSoftu
Osmdesát procent tržeb Ubisoftu za první čtvrtletí je z digitálu

Ubisoft zveřejnil první čtvrtletní zprávu fiskálního roku 2017-2018, tedy finanční výsledky za tři měsíce, končící 30. června. A nevede se mu špatně.   celý článek

Call of Duty: WW2 - Zombie Mode
Notně krvavý trailer představuje Zombie Mode pro Call of Duty: WW2

Kombinace druhé světové války a zombies snad ani nemůže dopadnout špatně, přesto je první trailer na oblíbený Zombie Mode pro letošní Call of Duty ještě lepší,...  celý článek

Obrázky ze zrušeného Might & Magic SHOWDOWN
Trapas pro značku Might & Magic. Showdown skončil pro nezájem hráčů

Originální strategie, která lákala na možnost libovolně si upravit vzhled vaší armády, končí, aniž by kdy opustila režim předběžného přístupu. Nedokázala...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.