Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Neděste se, zní z id Software. Studio přiblížilo možnosti PC verze DOOM

aktualizováno 
Letošní DOOM ve verzi pro počítače si od řady lidí vysloužil kritiku. Během betatestu totiž chybělo nastavení zcela základních prvků, nešlo například zrušit omezení počtu snímků za vteřinu či upravit šířku zorného pole (FOV). Chyběla také podpora monitorů s poměrem stran 21:9.

DOOM (PC verze) | foto: Andrej Brabec

Vývojáři však komunitu na oficiálním blogu ubezpečili, že tyto prvky v plné verzi chybět nebudou.

„V reakci na vaši zpětnou vazbu jsme mezi uzavřenou a otevřenou betou zapracovali řadu změn. A vážíme si jakýchkoliv dalších připomínek, které jste s námi během otevřeného testu sdíleli,“ napsal Robert Duffy, technický ředitel v id Software.

Duffy zmiňuje, že hraní na PC je pro id Software součástí DNA a zaměstnanci studia si hry sami rádi detailně nastavují. Chybět by proto nemělo menu s pokročilými možnostmi pro grafiku, ale i další prvky. Například tvar zaměřovače, schování rukou či vertikální synchronizace obrazu.

DOOM (PC verze)
DOOM (PC verze)

V dalších příspěvcích na blogu tvůrci plánují přiblížit technologické jádro hry a triky, které využívají pro snížení minimálních nároků.

DOOM vychází 13. května, a to pro PC, PlayStation 4 i Xbox One. Bonusweb ze síťové hry přinesl první dojmy, které lze shrnout jako jedno velké zklamání (čtěte o dynamice hry).

Vývojáři očekávají, že v plné verzi objevíte nastavení pro:

  • Chromatic Aberration Toggle
  • Shading Quality
  • Post Process Quality
  • Lights Quality
  • Particles Quality
  • Game F/X Quality
  • Decal Quality
  • Directional Occlusion
  • Reflections Quality
  • Depth of Field Toggle
  • Decal / Texture Filtering
  • Motion Blur Quality / Toggle
  • Sharpening Amount
  • Lens Flare Toggle
  • Lens Dirt Toggle
  • Texture Atlas Size
  • Show Performance Metrics
  • Resolution Scaling
  • UI Opacity
  • Film Grain
  • Rendering Mode
  • FOV Slider
  • Simple Reticle
  • Show First-person Hands Toggle
  • Use Compute Shaders
  • Vsync (support or triple buffering)
  • Manually Lock Framerate (un-locked by default)
Autor:




Nejčtenější

The Occupation
V The Occupation budeme zachraňovat britskou svobodu

Je právě 24. října roku 1987 a hlavní hrdina, novinář, má čtyři hodiny na to, aby zabránil přijetí kontroverzního zákona.  celý článek

World of Warcraft: Legion
Blizzard se po více než dvaceti letech rozloučil se sítí Battle.net

Společnost Blizzard Entertainment dostála svému prohlášení z loňského roku a službu Battle.net přejmenovala. Nově se aplikace jmenuje jednoduše Blizzard a...  celý článek

GoG Galaxy
Vyšla dosud největší aktualizace GoG Galaxy, konec bety je na spadnutí

Nepovinný klient GoG Galaxy digitální distribuce GoG se naučil spoustu nových funkcí a brzy opustí betu. Finální verze bude dostupná během dubna, zájemci však...  celý článek

Ryse: Son of Rome
Dubnové hry zdarma s Xbox Live Gold: akce Ryse a seriál Walking Dead 2

V dubnu se majitelé s aktivním předplatným Xbox Live Gold mohou zdarma vydat ve hře Ryse: Son of Rome v kůži římského generála zabíjet barbary. Ale i zbylé hry...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard
Klíčem k úspěchu nového Resident Evilu byla 90. léta

Inspirací pro sedmý díl Resident Evilu bylo pojetí her v minulosti. Titul se přitom původně přikláněl k akčnějšímu stylu šestého dílu.  celý článek

Další z rubriky

Šéf vývojářské společnosti InXile Entertainment, kterým je Brian Fargo.
Brian Fargo vedl vývoj Wastelandu i Falloutu. Pracuje na poslední hře

Ostřílený návrhář s více než 35 lety zkušeností plánuje svůj odchod ze světa videoher. Nejprve však dokončí Wasteland 3, jehož vydání je naplánované na rok...  celý článek

GoG Galaxy
Vyšla dosud největší aktualizace GoG Galaxy, konec bety je na spadnutí

Nepovinný klient GoG Galaxy digitální distribuce GoG se naučil spoustu nových funkcí a brzy opustí betu. Finální verze bude dostupná během dubna, zájemci však...  celý článek

Streets of Rogue
Tohle nezvládneš, ty nulo. Titul paroduje výukové pasáže a herní klišé

Chválí vás za nic. Přesně tak mnohdy působí výukové sekce ve hrách, kde si máte osvojit základy ovládání. Vyskočit, vystřelit, učinit krok vpřed. Nezávislý...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.