Vývojáři však komunitu na oficiálním blogu ubezpečili, že tyto prvky v plné verzi chybět nebudou.
„V reakci na vaši zpětnou vazbu jsme mezi uzavřenou a otevřenou betou zapracovali řadu změn. A vážíme si jakýchkoliv dalších připomínek, které jste s námi během otevřeného testu sdíleli,“ napsal Robert Duffy, technický ředitel v id Software.
Duffy zmiňuje, že hraní na PC je pro id Software součástí DNA a zaměstnanci studia si hry sami rádi detailně nastavují. Chybět by proto nemělo menu s pokročilými možnostmi pro grafiku, ale i další prvky. Například tvar zaměřovače, schování rukou či vertikální synchronizace obrazu.
V dalších příspěvcích na blogu tvůrci plánují přiblížit technologické jádro hry a triky, které využívají pro snížení minimálních nároků.
DOOM vychází 13. května, a to pro PC, PlayStation 4 i Xbox One. Bonusweb ze síťové hry přinesl první dojmy, které lze shrnout jako jedno velké zklamání (čtěte o dynamice hry).
Vývojáři očekávají, že v plné verzi objevíte nastavení pro:
- Chromatic Aberration Toggle
- Shading Quality
- Post Process Quality
- Lights Quality
- Particles Quality
- Game F/X Quality
- Decal Quality
- Directional Occlusion
- Reflections Quality
- Depth of Field Toggle
- Decal / Texture Filtering
- Motion Blur Quality / Toggle
- Sharpening Amount
- Lens Flare Toggle
- Lens Dirt Toggle
- Texture Atlas Size
- Show Performance Metrics
- Resolution Scaling
- UI Opacity
- Film Grain
- Rendering Mode
- FOV Slider
- Simple Reticle
- Show First-person Hands Toggle
- Use Compute Shaders
- Vsync (support or triple buffering)
- Manually Lock Framerate (un-locked by default)