Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

DOTA 2 je vůbec první hrou, která využije technologii Source 2

  17:00aktualizováno  17:00
V rámci nezvyklého kroku se mění technologický základ hry DOTA 2. Z enginu Source přechází na jeho novou verzi. Stala se tak první hrou, která Source 2 využije.

DOTA 2 Reborn | foto: Valve Corporation

Autorská společnost Valve oznámila tyto plány již v červnu, kdy uvolnila i betaverzi upravené hry. Od středy 9. září však na novou technologii musí přejít všichni lidé. Kromě aktualizace a úprav v uživatelském prostředí však změny nemusíte poznat. Z prvních videí se zdá, že si je hra graficky stále velmi podobná.

Titul dosud využíval technologii Source 1, kterou Valve v roce 2004 zpřístupnilo společně s Counter-Strike: Source a Half-Lifem 2. Nový díl vývojáři ohlásili letos v březnu na akci Game Developers Conference.

09.září 2015 v 18:33, příspěvek archivován: 10.září 2015 v 16:31

We are rolling out the Reborn update over the next couple of hours. Matchmaking is now only available in Reborn.

DOTA 2 je plnohodnotným pokračováním modifikace Defense of the Ancients pro Warcraft 3, ve kterém se strategie mísí s akcí a hrou na hrdiny.

Titul se zaměřuje na síťové zápolení, ve kterém dva týmy soupeří o zničení nepřátelské základny. Každý hráč ovládá jednoho hrdinu s unikátní sadou schopností a nahlíží na hru z ptačího pohledu.

Autor:


Témata: Valve, Warcraft


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.