Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Dragon Age 2 má být taktičtější než jeho předchůdce

  13:53aktualizováno  13:53
Vývojářské studio Bioware se ohradilo proti tvrzením, že akce je v Dragon Age 2 na úkor taktiky. Jako příklad uvádí nahrazení kombinací kouzel za kombinaci povolání.
Dragon Age II

Vývojářské studio Bioware se ohradilo proti tvrzením, že akce je v Dragon Age 2 na úkor taktiky. Jako příklad uvádí nahrazení kombinací kouzel za kombinaci povolání. Pokud mág kupříkladu někoho zmrazí, nemůže ho "odpálit" stejně jako v původním Dragon Age. To je nyní úloha válečníka či zloděje.

Akční hry jsou prý pro pokračování Dragon Age skutečně inspirací, hlavní mechaniky z prvního dílu jsou však stejné. "Chtěli jsme zajistit, aby zůstaly zachované elementy, které udělaly Dragon Age: Origins silnou hrou - důraz na skupinu a taktičnost," vysvětlil Mike Laidlaw z Bioware v rozhovoru pro deník The Guardian. "Jakákoliv hra, která odmítá změny prostě 'protože tak se to dělá', značně riskuje," dodává Laidlaw.

zdroj: guardian.co.uk

Autor:




Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.