Dragon Age 2 má být taktičtější než jeho předchůdce

  • 42
Vývojářské studio Bioware se ohradilo proti tvrzením, že akce je v Dragon Age 2 na úkor taktiky. Jako příklad uvádí nahrazení kombinací kouzel za kombinaci povolání.
Dragon Age II

Vývojářské studio Bioware se ohradilo proti tvrzením, že akce je v Dragon Age 2 na úkor taktiky. Jako příklad uvádí nahrazení kombinací kouzel za kombinaci povolání. Pokud mág kupříkladu někoho zmrazí, nemůže ho "odpálit" stejně jako v původním Dragon Age. To je nyní úloha válečníka či zloděje.

Akční hry jsou prý pro pokračování Dragon Age skutečně inspirací, hlavní mechaniky z prvního dílu jsou však stejné. "Chtěli jsme zajistit, aby zůstaly zachované elementy, které udělaly Dragon Age: Origins silnou hrou - důraz na skupinu a taktičnost," vysvětlil Mike Laidlaw z Bioware v rozhovoru pro deník The Guardian. "Jakákoliv hra, která odmítá změny prostě 'protože tak se to dělá', značně riskuje," dodává Laidlaw.

zdroj: guardian.co.uk