Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Důsledky při hraní Hitman: Absolution

  23:04aktualizováno  23:04
Tore Blystad, šéf vývoje chystané akce Hitman: Absolution spolu s Christianem Eleverdhamem, starajícím se o formu hratelnosti, informovali o tom, jakou koncepci bude hra mít.
Hitman

Tore Blystad, šéf vývoje chystané akce Hitman: Absolution spolu s Christianem Eleverdamem, starajícím se o formu hratelnosti, informovali o tom, jakou koncepci bude hra mít.

"Otevřený svět musí být živý. Postavy se musí chovat různě podle toho, k jaké situaci dojde. Vyvinuli jsme pro to speciální nástroje," říkají vývojáři. Jako příklad uvedli, jak se situace změní, když odstřelíte muže, který měl rozsvítit světla v pokoji.

"Každá akce, i ta sebemenší, bude mít své důsledky," tvrdí vývojáři. "Máme tam moment, kdy je policejní nováček povolán do knihovny, kde Agent 47 právě odvedl svoji práci. Lze se ho zbavit tak, že poběží za seržantem vyprávět mu, co viděl. Nebo ho také nechat samotného vyšetřovat. A lze ho také rovnou zabít. Podle toho určujete i morálku svého hrdiny," dodávají vývojáři. Hitman: Absolution se díky otevřenému světu prý změní ve hru mnoha variant.

Zdroj: vg247



Témata: knihovny


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.