Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Služba EA Access je založená na potřebě krást

  12:32aktualizováno  12:32
Uspokojování základních lidských potřeb je jednou z klíčových koncepcí služby EA Access. Šéf Electronic Arts, kterým je Andrew Wilson, totiž věří, že lidé chtějí krást a návrh EA Access tomu odpovídá.

Jednou z her dostupných v rámci služby EA Access jsou závody Need for Speed: Rivals.

Firma tak této potřebě jde naproti službou, se kterou byste měli získat více, než za kolik platíte. EA Access je zatím dostupné pouze pro konzole Xbox One a objednat si ji můžete za měsíční či roční předplatné. To v USA odpovídá 5 dolarům za měsíc a 30 dolarům za rok. Tedy zhruba 120 a 600 korunám.

Výměnou za to získáte přístup ke starším hrám jako Need for Speed: Rivals, FIFA 14, Madden NFL 25, Peggle 2 či Battlefield 4. Součástí je též sleva na digitální nákupy a možnost předčasně vyzkoušet vycházející hry. Lidé by ze služby měli získat pocit, že jsou to oni, kdo vydavatelství zneužívá.

"Chceme, abyste měli pocit, že získáváte více, než platíte," řekl Wilson na konferenci Gamesbeat 2014. Šéf Electronic Arts do budoucna jako klíčové vnímá vztahy se zákazníky. Všichni od vývojářů až po management by prý měli stavět hráče na první místo.

"Nejlépe hodnocené hry jsou tituly, které dobře vyvažují mezi inovací a odladěním," tvrdí Wilson. Takové hry podle něj nezahrnují zásadní technické chyby, které by zážitek narušovaly. Společnost proto odložila vydání titulů Dragon Age: Inquisition a Battlefield: Hardline.

"Když se podíváte na něco jako Battlefield: Hardline..., myslíme si, že tu hru můžeme inovovat více," uvádí Wilson jako příklad pro odložené vydání.

Autor:


Témata: Electronic Arts


Nejčtenější

Resident Evil 7: Biohazard ve virtuální realitě PlayStation VR
RECENZE: Poznáte, co je strach. Resident Evil 7 se vrací ke kořenům hororu

Série, která etablovala žánr hororu, ho postupem času sama zavrhla. Sedmý díl je však vzkříšením všudypřítomného strachu i hádanek, zkrátka všeho, co dělalo...  celý článek

SOMA
Hlavní inspirací hrůzostrašné hry Amnesia byla série Resident Evil

Resident Evilu 6 fanoušci vyčítali přílišnou akčnost, právě starší díly série však byly hlavní inspirací pro tituly od Frictional Games. Tedy děsivé hry jako...  celý článek

Tekken 7
Tekken 7 vyjde v červnu. Bonusy ke konzolovým verzím se liší

Sedmý Tekken je již dva roky na automatech, ale pro PC, PlayStation 4 a Xbox One vyjde teprve letos 2. června. Datum nově oznámilo vydavatelství Bandai Namco.  celý článek

Battlefield 1
Apokalypsa zatím nehrozí, hry se loni prodávaly lépe než v roce 2015

Řada loňských her v kamenných obchodech dopadla o poznání hůře než předchozí díly. Podle statistik amerického herního průmyslu však celkové příjmy v tomto...  celý článek

Rychlý venkovský hrnec pro celou rodinu
Rychlý venkovský hrnec pro celou rodinu

Nakrmte rodinu s minimální námahou.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.