EA chce být herní jedničkou na Facebooku

Vydavatelství Electronic Arts (EA) věří v sílu svých značek a hodlá prý usilovat o prvenství v popularitě her na sociální síti Facebook. „Je před námi velký pes, nezaostáváme ale příliš a věříme, že ho můžeme dohnat,“ řekl Peter Moore, který je prezident EA Sports.

EA Sports MMA

Vydavatelství Electronic Arts (EA) věří v sílu svých značek a hodlá prý usilovat o prvenství v popularitě her na sociální síti Facebook. "Je před námi velký pes, nezaostáváme ale příliš a věříme, že ho můžeme dohnat," řekl Peter Moore, který je prezident EA Sports. Velkým psem Moore míní společnost Zynga, jenž stojí za tituly jako FarmVille, Mafia Wars či FrontierVille.

EA investuje do titulů pro sociální sítě i mobily a dle různých analytiků je momentálně nejlépe připraveným vydavatelstvím na herní budoucnost. Koncem roku 2009 koupila vývojářskou firmu Playfish za více než 4,8 miliard korun.

"Naše konkurence se nám vysmívala, když jsme do sociálních her investovali nákupem Playfish. Pohrdali naším modelem přímo-k-zákazníkovi. Jsme ale jedničkou v mobilních hrách, jedničkou v hrách pro občasné hráče a číslem dvě v sociálních hrách," prohlásil Moore.

"Lidé chtějí vědět, jestli mohou nadále dostávat šedesát dolarů za hry, když jsou sociální a on-line tituly zadarmo a iPad hry stojí zlomek ceny. Změna je ale dobrá. Změna přivádí k hrám více lidí. Konzumenti pohánějí tyto změny a ve finále vždy vyhrají."

Jednou ze změn, kterou EA Sports chystají, je vytvoření jednoho profilu pro všechny tituly. "Nezávisle na tom, kde jste, jakou máte platformu, a jakou hru hrajete... jste vždy připojení," popsal Moore.

Zdroj: Industrygamers.com


Témata: Electronic Arts