EA: Konzolové ovládání RTS je problém

  • 60

RTSProducent Red Alertu 3 Chris Corry je přesvědčen, že je před námi hodně dlouhá doba, než realtime strategie budou stejně dobře ovladatelné na konzolích, jako na PC. Důvodem skepse je pro něj fakt, že RTS jsou ovládané klávesnicí a myší. "Je to jeden z důvodů, proč neděláme cross platformové hraní, majitelé PC by byli výrazně rychlejší," říká Corry. Poprvé byla hra ze série C&C konvertována na PSOne v roce 1996. Kane´s Wrath vychází vedle PC i na Xbox 360, Red Alert 3 i na PlayStation 3. "Jsme přesvědčeni, že jsme udělali skvělou práci ohledně ovládání hry gamepadem, ale ani tak tento systém nelze srovnávat s ovládáním na PC," uzavírá Corry. Tedy příliš to nechápeme. Když mohl Epic udělat konzolovou verzi své FPS Unreal Tournament 3 pro PS3 ovladatelnou myší a klávesnicí (WSAD), proč by totéž nešlo udělat i u RTS? Klávesnice a myš je investice, která nestojí za řeč a zvláště majitelům PS3 se tak jako tak hodí pro surfování na internetu, či psaní mailů. Problém bude asi spíše v lenosti programátorů.

Zdroj: eurogamer


Témata: Playstation 3, Xbox