ECTS: Další info o cel-shadované střílečce XIII

ECTS: Další info o cel-shadované střílečce XIII
Technologie cel-shadingu je v poslední době velice populární a v případě její implementace do očekávaného FPS s netradičním názvem XIII se ve výsledku jedná o skutečně kouzelnou prezentaci, v níž vedle častého střílení dojde i na rozličné stealth manévry. Zajímavostí na tomhle faktu budiž skutečnost, že si sami vyberete, zdali půjdete do akce takříkajíc po hlavě, nebo raději zvolíte opatrnou konfrontaci. Při výběru druhé možnosti pak máte řadu alternativ, jak se zbavit zprvu nic netušících stráží - házecí nůž, klasická odstřelovačka s detailním zoomem či samostříl nejsou rozhodně špatným kompromisem, jenomže pak tady ještě lze provést takové legrácky, jako je zatažení za páku s následným spuštěním bedny na skupinku zevlujících vojáků, z nichž se poté stanou neškodné 2D kulisy. Vedle uvedeného lze stráž ještě omráčit nebo ji využít jako lidský štít, přičemž v tomto okamžiku se nadějeme poměrně propracovaného scénáře - pro tuto akci musíte mít jednu rukou volnou a pochopitelně po dobu držení daného rukojmí nelze dobíjet. Co potěší je intutivní ovládání a interakce prostředí, ve kterém je př. možné sebrat v místnosti židli a touto ve stylu hospodských rvaček vzít protivníka po hlavě. Nebo se vyšplháte na otevřené dveře a následně skokem dolů překvapíte chlapíka, který se pod vámi přišel do místnosti podívat, co se vlastně děje! Komiksové zaměření XIII je dobře patrné ze snahy o stylové zohlednění zvukových efektů, takže obrazovka bude často plná infomativních údajů jako "tap tap tap" - procházející stráž, nebo "baboom" - výbuch granátu. Zkrátka tahle gamesa vyhlíží jako velice kompaktní a nápaditá multiplatformová záležitost, z níž závěrem připomínám naši starší galerii obrázků.

XIII XIII XIII


Témata: nůž