ECTS report: Gladiators

ECTS report: Gladiators
Prezentace hry Gladiators byla rozhodně jedním z high-lightů (vysokých světel) dnešního dne a na domluvenou schůzku jsme se těšili jako na Vánoce. Vždyť jde o titul, který prohlubuje možnosti akční strategie: namísto základny dodávající suroviny gladiátor se svými lidmi bojuje o přízeň publika. "Jakmile dosáhnete určité hranice, řekněme dvaceti tisíc diváckých bodů, získáte bonusový předmět nebo vlastnost pro všechny jednotky a další až na čtyřiceti tisícich, a tak dále," říká programátor Alexis le Dressay z francouzské firmy Eugene Systems. "Klasické bonusy se povalují všude," popisuje a běží s řadovou jednotkou k volně loženému brnění u křoví. Jakmile ho zvedne, objeví se v inventoráři ikonka a časem se dá použít. "Využili jsme line-of-sight jako v Commandos, takže vidíte celý terén, ale ne nepřítele." Kdyby tedy byla dostatečně vysoká hlídková věž, voják na ní stojící by neviděl nic pod ní. Alexis zabíhá se svou jednotkou, hraje za imperiální, do vysokého křoví - a skutečně, vojáci v se ztrácejí nejen pro nepřítele, který chodí po cestě, ale také pro naše zraky. Eugene System vytvořil strategickou akci se vším všudy. "Minimální hardwareová konfigurace se pohybuje kolem PII300 a 64 MB RAM. Samozřejmě, neuvidíte všechny detaily, ale upřímně řečeno, aspoň bude hra přehlednější." Nahlas s Alexisem souhlasím. Hratelnost není o grafice a zvlášť v případě Gladiators, která vypadá jako vynikající mix akce, taktiky a strategie v prostředí space opery. Přepis a videozáznam rozhovoru očekávejte brzy, zatím si alespoň užijte nové screenshoty.

The Gladiators - screenshoty The Gladiators - screenshoty The Gladiators - screenshoty


Témata: Advent a Vánoce