ECTS report: Perimeter se má stát ságou

ECTS report: Perimeter se má stát ságou
Perimeter Ruská real-time strategie Perimeter není ledajakým řadovým klonem Dune 2 ani nepřináší "high-tech" grafiku a "top-end" engine. Perimeter je jiný. Vývojářské studio pracovalo dva roky na hratelnosti, která poráží všechny dosavadní strategie na hlavu: zatímco v nich je terén nehybnou součástí herního světa, v Perimeter ho hráč musí upravovat - teraformovat - aby přežil. Bojové jednotky jsou navíc skutečně "jednotkami" a mohou skládat různé bojové stroje, tedy "tvořit větší jednotku". Šéf týmu, Andrej Kuzmin, vybral své lidi z akademického rybníka a společně vytvořili vesmír, kde vládnou nanotechnologie, teraforming, odosobněnost a techničnost. "Vymysleli jsme svět, kompletní vesmír s funkční a originální fyziku," říká Andrej, mimochodem velmi rozumný návrhář, co hry nebere jen za komerční konec. "Potom jsme celý svět předhodili profesionálnímu spisovateli a ten nám podle něj napíše knihu, která bude vydána zároveň se hrou." Andrej na ECTS jezdí už pět let a je jedním z mnoha svědků pomalého degradování SHOW, naopak zkvalitňování vývojářské a obchodnické stránky. Nakonec dodává: "Když postavíte auto, tak jde o komplikovanou záležitost. Ale většina lidí umí řídit a auto neznají. To stejné se děje s Perimeter, je sice komplikovaná, ale hráč jí hned porozumí." O tom, že vše výše napsané je pravda a ne pouze mlácení prázdné slámy se můžete přesvědčit v tomto traileru.