Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Bethesda: Marketingová kampaň pro Elder Scrolls 6 bude krátká

  12:45aktualizováno  12:45
Propagační strategie pro Fallout 4 se osvědčila, a proto ji vydavatelství Bethesda využije i v budoucnu. Fallout 4 totiž firma ohlásila pouhého půl roku před vydáním a po odhalení následoval intenzivní marketing.

The Elder Scrolls V: Skyrim s modifikacemi | foto: Javier

Podobné to prý bude i v případě titulu Elder Scrolls 6, který však společnost zatím ještě nevyvíjí. Potvrdila jen, že hra eventuálně vznikne.

„Motivace (pro kratší kampaň) je oboustranná,“ vysvětlil šéf marketingu Pete Hines pro server PC Gamer. „Veškeré propagační aktivity mají dopad na vývojáře. Ať už je to nahrání videa, nebo vytvoření demoverze. Je to dodatečný úkol, který nespadá do vývoje hry.“

Kratší marketingová kampaň tak tvůrcům odčerpává méně pozornosti a mohou se díky tomu lépe soustředit na práci přímo na hře. Hines v souvislosti s tím říká: „První informace o Elder Scrolls 6 (tak) rozhodně neuslyšíte roky před vydáním.“

PC Gamer ostatně uvádí, že Hines plánovaný vznik Elder Scrolls 6 potvrdil, jen aby nemusel odpovídat na dotazy spojené s existencí titulu.

Autor:


Témata: Fallout


Hlavní zprávy

Zdravotnická záchranná služba hl. m. Prahy
Vedoucí ekonomického oddělení

Zdravotnická záchranná služba hl. m. Prahy
Hl. m. Praha, Středočeský kraj

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.