Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Elder Scrolls Online slibují unikátní zážitek, popis je však zcela tuctový

aktualizováno 
Titul Elder Scrolls Online jde ve šlépějích moderních her, a slibuje hráčská rozhodnutí, která ovlivní herní zážitky. Klíčem k tomu mají být balíčky úkolů, na které narazíte při plnění jiných misí. Hráč tak bude mít na výběr mezi dokončením stávajícího úkolu či plněním mise zcela nové. Obě volby však budou mít pro příběh následky a druhý úkol již často nepůjde splnit.

Titul Elder Scrolls Online se představuje v prvních obrázcích ze hry.

Vývojáři též slibují, že hráč bude příběhem postupovat svým vlastním tempem. Příběh prý nemá být tak lineární jako u jiných on-line her na hrdiny. "Narazíte na malé obsahové balíčky, které nabídnou okolo třiceti až čtyřiceti pěti minut (hraní)," říká kreativní ředitel projektu Paul Sage.

"Každý balík vyřeší otázku, se kterou jste ho absolvovali. Většinou však nabídne další dvě nebo tři otázky," dodává Sage. Vývojáři tak očekávají, že hráč při každém přihlášení bude mít příběh, na který může navázat.

Autoři Elder Scrolls Online údajně tráví mnoho času objevováním postupů, které umožní vybočit ze stávajícího stereotypu on-line her na hrdiny. "Když vytváříme úkoly, sejdeme se v jedné místnosti, zkoumáme nějakou oblast a vymýšlíme příběh pro danou oblast," vysvětluje Sage.

"K tomu přidáváme rozhodnutí. Vydáte se do města bojovat s vlkodlaky a narazíte na lidi uvězněné v kostele. Chcete jim pomoci s vědomím, že pak přijdete o něco jiného?" táže se Sage. Takový typ rozhodnutí vývojář nevnímá jako problematický. Pokud jsou obě varianty "senza", mají prý hráčské volby smysl.

Zatím však popis hry zní jako zcela standardní hra na hrdiny. Pro úspěch v dnešní době by titul měl nabídnout i něco nového. Vývojáři však mohou spoléhat pouze na sílu značky The Elder Scrolls a atraktivitu jejího světa.

Autor:




Nejčtenější

Gravity Rush 2
RECENZE: Gravity Rush 2 je další parádní exkluzivita na PlayStation 4

Jedna z nejlepších her pro handheld PlayStation Vita se dočkala pokračování, které jde mnohem dále než originál. Na první pohled možná vypadá obyčejně, ale...  celý článek

BadFly Interactive
V zahraničí řeší české vývojáře, vyhrožovali kvůli negativním recenzím

Říká vám něco název BadFly Interactive? Pokud ne, nejste sami. Tak se jmenuje malé české studio, které vytváří nezávislé hry. A v souvislosti s projektem Dead...  celý článek

(ilustrační snímek)
Hacker z provozu vyřadil giganty. Vlastní firmu, která před útoky chrání

Hackerská síť Mirai měla loni na svědomí výpadky služeb Twitteru, PlayStation Network, ale třeba i magazínu The Verge. A podle obsáhlé investigativní reportáže...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.