Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Electronic Arts: Musíme pracovat na nových, riskantních značkách

  18:00aktualizováno  18:00
Vydavatelství Electronic Arts si prý uvědomuje nebezpečí, které je spojeno s neustálým vydáváním zavedených sérií. Hrozí totiž, že se jich hráči jednou nabaží a zábavu začnou hledat jinde. Proto je prý klíčové vytvářet i nové tituly.

Ačkoliv se první díl Mirror’s Edge z prodejů nezaplatil, společnost Electronic Arts podpořila v vznik dalšího dílu. | foto: BW

Na to v rozhovoru pro server GamesBeat upozornil generální ředitel Electronic Arts, kterým je Andrew Wilson. Ředitel hovoří o vytváření kultury, která inovaci ve vývojářích podporuje, a mohou tak vznikat svěží projekty.

„Je to kultura, kterou pohání celý management,“ tvrdí Wilson. „Patrick Söderlund má unikátní pohled na to, co jsou hry a co je zábavné. Zábavu do sportů přidal způsobem, který by nezvolila spousta z nás, co s EA Sports vyrůstala.“

„Zároveň se ale snažíme budovat kulturu, ve které se lidé nebojí riskovat. To je důležité. Máme povinnost být v čele a vytvářet nové, kreativní a inovativní záležitosti,“ říká Wilson. Snaží se proto společnost organizovat tak, aby rizikové projekty podporovala jako součást vlastní DNA.

Příkladem by měl být například titul Unravel, který společnost odhalila na letošním ročníku výstavy E3. Jeho hlavním hrdinou je roztomilá postava Yarny upletená z vlny. Titul je variací na klasické hopsačky a hlavní náplní je překonávání překážek (čtěte více).

„Sledujeme, jak lidé zábavu konzumují. Zamyslete se například nad televizními seriály. Těch se odvysílá zhruba čtyři až osm řad, než (autorům) dojdou nápady. Než se diváci rozhodnou, že se podívají na něco jiného,“ říká Wilson.

Jako další příklad uvádí způsob, jakým postupují filmová studia. Ta prý vydají čtyři až pět filmů v řadě, pak však značku na čas odloží. Wilson zmiňuje třeba filmy s Jamesem Bondem či ty podle komiksů Marvel. „Jako lidská stvoření máme neuspokojitelný hlad po obsahu.“ Generální ředitel však upozorňuje, že se jednoho dne konkrétní značkou nasytíme, což vede k hledání nové zábavy.

 

Autor:


Témata: Electronic Arts


Nejčtenější

Vikings: Wolves of Midgard
RECENZE: Vikings: Wolves of Midgard je poctivá slovenská diablovka

Akční hra na hrdiny ze staré školy s vikinskou tematikou? To zní jako splněný sen. I když výsledek úplně snový není.   celý článek

Syrian Warfare
Strategie Syrian Warfare ve zkratce: Kontroverzní téma a krutá obtížnost

Tvůrci hry Syrian Warfare se žánr strategií rozhodli pojmout nezvyklým způsobem. A to hned na několika rovinách. Netěžíte v ní suroviny a nestavíte základnu,...  celý článek

Half-Life 2
Třicet her, na které nejraději vzpomínám. Díl třetí

Některé seznamy se sestavují obtížně. Třeba ten, v němž svou herní historii musíte shrnout do třiceti položek. Má herní historie je specifická tím, že táta...  celý článek

Film Tomb Raider
Alicia Vikanderová jako nezkušená Lara v chystaném filmu. Podívejte se

Povedený restart známé herní série Tomb Raider z roku 2013 ukázal Laru jako křehkou, nezkušenou dívku. Zároveň se stal předlohou i pro restart filmové série.   celý článek

Mafia 3
Odradila vás kritická hodnocení Mafie 3? Vyzkoušejte demo

Zároveň s prvním placeným příběhovým rozšířením akce Mafia 3 vychází i demoverze.   celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.