Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Společnost Electronic Arts jen na mobilních hrách vydělává 10 miliard

  15:33aktualizováno  15:33
Končí doba placených aplikací, tvrdí zástupce firmy Electronic Arts. Budoucnost mobilních her tak vidí v mikrotransakcích a tradiční velkorozpočtové značky prý skýtají značný potenciál pro růst výnosů.

Mezi jednu z mobilních značek společnosti Electronic Arts patří Plants vs. Zombies.

"Jednoduše si můžete představit obchod s mobilními hrami, který je dvakrát větší než dnes," říká Blake Jorgensen, který v Electronic Arts působí jako finanční ředitel. "Obrat naší mobilní divize je 500 milionů dolarů a není žádný důvod, proč by to nemohlo být mnohem větší." Příjem z odvětví tedy odpovídá deseti miliardám korun.

Růst údajně mohou zajistit značky jako FIFA, Madden, NHL, The Simpsons, The Sims, Real Racing či Plants vs. Zombies. Nadstandardně úspěšné jsou pak tituly FIFA Ultimate Team a Madden Ultimate Team, které využívají mikrotransakčního modelu.

"Přistupujeme k tomu tak, že bychom rádi vytvořili mnohem stabilnější model podnikání. Takový, ve kterém je to méně o hitech, a více o dlouhodobém udržení hráčů, jimž neustále dodáváme skvělý obsah," tvrdí Jorgensen.

V souvislosti s tím předpovídá, že placené aplikace zcela zmizí z portfolia společnosti. "Tento trh je pro nás momentálně velmi malý a zákazníci ve finále očekávají, že zážitky na mobilech získají zdarma. A vědí, že ho pak mohou po čase rozšiřovat placením, nebo nadále hrát zadarmo."

Autor:


Témata: Electronic Arts


Nejčtenější

Příznivci krajní pravice v Charlottesville ve Virginii (11. srpna 2017)
Končím s vtipy o nacistech slibuje, populární youtuber PewDiePie

Po nedávných událostech v Charlottesville se jeden z nejpopulárnějších youtuberů rozhodl, že už nebude dělat žádné vtipy o nacistech.  celý článek

Jak už je u her od Bethesdy zvykem, neobdrželi jsme s předstihem novinářskou...
Vývojáři otočili, demoverze Prey je nakonec i na Steamu

Tvrdili, že kvůli možnosti vracení her na Steamu PC hráči demoverze nepotřebují. Teď už ji jejich hra má také.   celý článek

Matterfall
Retro na steroidech: Matterfall je mistrovská střílečka se vším všudy

Vývojářské studio Housemarque se vrací s další arkádou, která zaujme nonstop akcí a retro feelingem.  celý článek

Iron Harvest
Strategie Iron Harvest obohatí 1. světovou válku o bojové roboty

Nový trailer očekávané strategické hry Iron Harvest ukazuje, jak by vypadala bojiště 1. světové války, kdyby mělo lidstvo k dispozici obří bojové roboty.  celý článek

Fishing Planet
VIDEO: Simulátor rybaření aspiruje na nejlepší trailer roku

V podání autorů chystané hry Fishing Planet vypadá rybaření napínavěji než většina současných stříleček. Volume doprava!  celý článek

Další z rubriky

Wolfenstein II: The New Colossus
Wolfenstein 2: střílet nácky je lepší se zbraní v každé ruce

Koncem října se vrátí bijec nacistů B.J. Blazkowicz, aby dokončil rozdělanou práci z New Order, na nějž hra navazuje. Pár věcí se změní.  celý článek

Dota 2
Umělá inteligence porazila profíka v Dotě 2, ten další kolo vzdal

Bot vytvořený neziskovou organizací OpenAI, za níž stojí magnát Elon Musk, porazil na turnaji ve hře Dota 2 jednoho z nejlepších profesionálních hráčů.  celý článek

Postava Hanza v Overwatch
Blizzard změnil názor, v Overwatchi bude režim deathmatch

Ještě loni na akci Blizzcon se tvůrci týmové střílečky Overwatch bránili přidání režimu deathmatch, v němž zápasí všichni proti všem. Po uvedení sekce Arcade...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.