Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vydavatelství hájí Battlefield 4: Je to nesmírně úspěšný produkt

  12:30aktualizováno  12:30
Střílečka Battlefield 4 byla během prvních týdnů pro řadu hráčů zcela nehratelná. S chybami se při recenzování potýkal i Bonusweb, zápolení samotné však bylo zábavné.

Obrázek ze sólo hry v Battlefieldu 4.

V internetových diskuzích je nicméně možné objevit nenávistné postoje vůči vývojářskému studiu DICE i vydavateli hry, kterým je společnost Electronic Arts.

Server RockPaperShotgun v souvislosti s tím hovořil o problematickém startu Battlefieldu 4 i nového SimCity s kreativním ředitelem EA, kterým je Rich Hilleman. Novinář Nathan Grayson se ho tázal, jestli společnost do budoucna změní přístup k vydávání her.

Fotogalerie

Hilleman na to reagoval slovy: "Nejsem si jistý, že přijímám vaši premisu. Battlefield 4 byl nesmírně úspěšným produktem na PC i obou konzolích. A to z pohledu prodejního i herního." RockPaperShotgun souhlasil s tím, že čtvrtý Battlefield je v základu dobrá hra. Upozorňuje však, že tím nelze smazat měsíce komplikací.

"Čím více zákazníků máte, tím větší povyk slyšíte. Chybovali jsme, víme o tom. A ty chyby napravíme. V budoucnosti se k tužbám zákazníků pokusíme přistupovat chytře. Ale odmítám přijmout a nemyslím si, že by většina zákazníků řekla: Je to špatný produkt. Přeji si, abych ho býval byl nekoupil," reaguje Hilleman.

Kreativní ředitel pak dodává, že od hráčů slýchávají spíše: "Vytvořili jste hru, která se nám vážně líbila. Líbila by se nám ještě o trochu více, kdyby neměla tyto problémy." Řadu chyb prý mohou a budou opravovat.

Bonusweb se s technickými chybami potýkal, hra samotná nás však oslovila. Titul jsme hodnotili 82 % a o hře napsali: "Battlefield 4 je rozporuplný titul. Je možné ho vnímat jako špičku stávajících stříleček, ale i jako recyklát bez zásadních novinek. Přestože je ve hře veliká řada drobných změn k lepšímu (čtěte recenzi)."

Autor:


Témata: Electronic Arts


Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.