V internetových diskuzích je nicméně možné objevit nenávistné postoje vůči vývojářskému studiu DICE i vydavateli hry, kterým je společnost Electronic Arts.
Server RockPaperShotgun v souvislosti s tím hovořil o problematickém startu Battlefieldu 4 i nového SimCity s kreativním ředitelem EA, kterým je Rich Hilleman. Novinář Nathan Grayson se ho tázal, jestli společnost do budoucna změní přístup k vydávání her.
Hilleman na to reagoval slovy: "Nejsem si jistý, že přijímám vaši premisu. Battlefield 4 byl nesmírně úspěšným produktem na PC i obou konzolích. A to z pohledu prodejního i herního." RockPaperShotgun souhlasil s tím, že čtvrtý Battlefield je v základu dobrá hra. Upozorňuje však, že tím nelze smazat měsíce komplikací.
"Čím více zákazníků máte, tím větší povyk slyšíte. Chybovali jsme, víme o tom. A ty chyby napravíme. V budoucnosti se k tužbám zákazníků pokusíme přistupovat chytře. Ale odmítám přijmout a nemyslím si, že by většina zákazníků řekla: Je to špatný produkt. Přeji si, abych ho býval byl nekoupil," reaguje Hilleman.
Kreativní ředitel pak dodává, že od hráčů slýchávají spíše: "Vytvořili jste hru, která se nám vážně líbila. Líbila by se nám ještě o trochu více, kdyby neměla tyto problémy." Řadu chyb prý mohou a budou opravovat.
Bonusweb se s technickými chybami potýkal, hra samotná nás však oslovila. Titul jsme hodnotili 82 % a o hře napsali: "Battlefield 4 je rozporuplný titul. Je možné ho vnímat jako špičku stávajících stříleček, ale i jako recyklát bez zásadních novinek. Přestože je ve hře veliká řada drobných změn k lepšímu (čtěte recenzi)."