Trevora brzo chytne rapl...

Trevora brzo chytne rapl... | foto: Petr Zelený, iDNES.cz

Electronic Arts: Chceme velké akční hry jako Grand Theft Auto

  • 0
Společnost Electronic Arts dospěla k závěru, že jí chybí tituly ve stylu Assassin's Creed či Grand Theft Auto. Čili značky nabízející rozlehlé otevřené světy. Chce se proto při vývoji her vydat i tímto směrem.

Pro Electronic Arts je proto výhrou, že nové studio Motive povede Jade Raymondová. Ta pracovala jako producentka na řadě her v Ubisoftu, například na Assassin’s Creed, Watch Dogs či Splinter Cell: Blacklist.

Motive pomáhá při vývoji nové, dosud neodhalené Star Wars hry, ve studiu však vzniká i zcela nový projekt. Podle šéfa EA Studios Patricka Soderlunda ostatně Electronic Arts v současné době pracují na řadě nových značek.

„Když se podíváte na největší segment v našem průmyslu, jsou to akční hry. Těch moc nemáme,“ řekl Soderlund pro server IGN.

„EA se neproslavilo vývojem velkých akcí jako je Assassin’s Creed, Batman, nebo Grand Theft Auto. Strategické směřování, které jsme již uvedli do pohybu, zahrnuje expanzi našeho portfolia i do tohoto segmentu. Jsme zvědaví, co hráčům můžeme nabídnout.“

Cílem však podle Soderlundových slov není bojovat s Grand Theft Auto a prodat padesát milionů kopií. „Mluvím o těch opravdu velkorozpočtových vývojích, to chceme uskutečnit.“

KOMENTÁŘ BONUSWEBU: Některé kroky v herním průmyslu je dopředu možné odhadnout jako nešťastné. Tím byla například éra klonů hry DOTA 2, které téměř všechny skončily nezdarem.

V tomto případě však rozhodnutí Electronic Arts působí jako smysluplný tah, jenž může být prospěšný pro firmu i hráče. A fakt, že vydavatelství investuje do řady nových značek je jen a jen velkým plusem.