Electronic Arts

Electronic Arts

Electronic Arts: Hry bez síťové či sociální vrstvy od nás nečekejte

  • 8
Společnost Electronic Arts se podle slov jednoho z čelných představitelů vyvíjí společně se zákazníky a je na to hrdá. Šéf EA Games, kterým je Frank Gibeau, totiž hovořil o novém přístupu firmy k vydávání her.

Gibeau nejprve prohlásil, že v poslední době neumožnil vývoj jediného titulu, který by obsahoval jen sólo hru. Pro server Kotaku však později vysvětlil, že sólo hry z portfolia Electronic Arts nemizí. Tituly však musí nabízet i nějaký síťový či sociální obsah.

Frank Gibeau

Frank Gibeau

V původním prohlášení Gibeau zmiňuje: "Nedal jsem zelenou jediné hře, která by vznikala jako titul pro jednoho hráče. Dnes všechny naše hry zahrnují on-line aplikace a digitální služby, které je udržují naživu po celý rok."

Gibeau zároveň tvrdí, že je "velmi hrdý na způsob, jakým se Electronic Arts vyvinulo společně se zákazníky." Později však tvrzení o nových plánech společnosti upřesnil.

"Můžete mít velmi propracovanou hru jednoho hráče, ale musí mít další plán pro zaujetí zákazníků i po úvodním (instalačním) médiu. Neříkám, že se v Mirror's Edge musí objevit deathmatch (mód)," vysvětloval Gibeau.

Taková hra by například mohla mít otevřený svět, ve kterém lidé vidí ostatní hráče a mohou spolupracovat či soutěžit.

"Potřebujete propojený sociální zážitek, při kterém jste součástí větší komunity," tvrdí Gibeau. Šéf EA Games zároveň zmiňuje, že tituly jako Sim City, Mass Effect 3 či FIFA je stále možné hrát i jako sólo hru.

Připravovaný pátý díl Sim City však nebude možné spustit bez internetového připojení (čtěte více).

"Stále vášnivě věřím ve hry pro jednoho hráče a myslím si, že bychom je měli vytvářet," říká Gibeau.


Témata: Electronic Arts