Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Epic Games vysvětlují, proč se rozhodli vytvořit vlastní variaci DOTY

  15:00aktualizováno  15:00
Akce Paragon by měla přemostit propastné rozdíly mezi filmovým videem ke hrám a skutečnou podobou. Tvůrci z Epic Games si uvědomují, že cílem propagačních animací je zachytit především pocit z titulu.

V případě jejich projektu Paragon by však dění na bojišti mělo být filmovým ukázkám blízké. Grafika je ostatně úchvatná i ve stávající rané fázi vývoje a pohled z třetí osoby tvůrčím plánům nahrává do karet.

Rozhodnutí vytvořit další hru ve stylu DOTA a League of Legends vyplynulo z faktu, že lidé z Epic Games právě s těmito hrami tráví volný čas. Po příchodu do práce si prý často vyprávějí své zážitky z předchozích zápasů a prozkoumat žánr vlastním projektem tak byl logický krok.

Studio Epic Games má ostatně dvě dekády zkušeností s vytvářením populárních síťových her a zabrousit do nového žánru prý představovalo kýženou výzvu.

Předchozí tituly jsou totiž postavené na reflexech a rozhodnutích, které je třeba provádět ve zlomcích vteřiny. V Paragonu je oproti tomu možné více taktizovat.

Paragon

„Životnost vaší postavy je dost dlouhá na to, abyste se v akci řídili i chováním vašeho spoluhráče. Vidím vás útočit, odkládám tedy využití ultimátní dovednosti. Vyčkávám na perfektní chvíli, aby náš plán vyšel,“ objasňoval kreativní ředitel hry Steve Superville pro server Rockpapershotgun.

Inovativní má být také systém záznamů, ve kterém na dění můžete nahlížet jako libovolný účastník zápasu. Zkoumat můžete jeho výbavu, ale i herní styl. Do budoucna navíc funkce umožní automatické kopírování herních karet sloužících k úpravě dovedností.

Mimo to však záznamy mají nabídnout propracovaný editor, díky kterému bude možné klíčové momenty zápasu zpracovat takřka filmovým způsobem a výsledek zveřejnit jako video.

Všechny záznamy hra ukládá na ústřední server, vyhledávat tak lze libovolné zápasy. Sledovat tedy nemusíte jen hry, kterých jste se účastnili. Můžete vyhledávat například i cizí utkání, v nichž hráči s vaší oblíbenou postavou podávají hvězdné výkony.

Paragon
Paragon

Zajímavý je také plán pro podporu hraní napříč PC a konzolí PlayStation 4. Vývojáři věří, že to v případě Paragonu nebude představovat problém. Významnější než reflexivní „cukání myší“ bude taktizování.

V souvislosti s tím tvůrci plánují model, ve kterém zakoupený obsah budete mít dostupný na obou platformách.

Titul Paragon je momentálně ve fázi uzavřeného betatestu a využívá obchodní model free to play.

Autor:
Témata: Playstation 4




Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.