Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Epic Games vysvětlují, proč se rozhodli vytvořit vlastní variaci DOTY

  15:00aktualizováno  15:00
Akce Paragon by měla přemostit propastné rozdíly mezi filmovým videem ke hrám a skutečnou podobou. Tvůrci z Epic Games si uvědomují, že cílem propagačních animací je zachytit především pocit z titulu.

V případě jejich projektu Paragon by však dění na bojišti mělo být filmovým ukázkám blízké. Grafika je ostatně úchvatná i ve stávající rané fázi vývoje a pohled z třetí osoby tvůrčím plánům nahrává do karet.

Rozhodnutí vytvořit další hru ve stylu DOTA a League of Legends vyplynulo z faktu, že lidé z Epic Games právě s těmito hrami tráví volný čas. Po příchodu do práce si prý často vyprávějí své zážitky z předchozích zápasů a prozkoumat žánr vlastním projektem tak byl logický krok.

Studio Epic Games má ostatně dvě dekády zkušeností s vytvářením populárních síťových her a zabrousit do nového žánru prý představovalo kýženou výzvu.

Předchozí tituly jsou totiž postavené na reflexech a rozhodnutích, které je třeba provádět ve zlomcích vteřiny. V Paragonu je oproti tomu možné více taktizovat.

Paragon

„Životnost vaší postavy je dost dlouhá na to, abyste se v akci řídili i chováním vašeho spoluhráče. Vidím vás útočit, odkládám tedy využití ultimátní dovednosti. Vyčkávám na perfektní chvíli, aby náš plán vyšel,“ objasňoval kreativní ředitel hry Steve Superville pro server Rockpapershotgun.

Inovativní má být také systém záznamů, ve kterém na dění můžete nahlížet jako libovolný účastník zápasu. Zkoumat můžete jeho výbavu, ale i herní styl. Do budoucna navíc funkce umožní automatické kopírování herních karet sloužících k úpravě dovedností.

Mimo to však záznamy mají nabídnout propracovaný editor, díky kterému bude možné klíčové momenty zápasu zpracovat takřka filmovým způsobem a výsledek zveřejnit jako video.

Všechny záznamy hra ukládá na ústřední server, vyhledávat tak lze libovolné zápasy. Sledovat tedy nemusíte jen hry, kterých jste se účastnili. Můžete vyhledávat například i cizí utkání, v nichž hráči s vaší oblíbenou postavou podávají hvězdné výkony.

Paragon
Paragon

Zajímavý je také plán pro podporu hraní napříč PC a konzolí PlayStation 4. Vývojáři věří, že to v případě Paragonu nebude představovat problém. Významnější než reflexivní „cukání myší“ bude taktizování.

V souvislosti s tím tvůrci plánují model, ve kterém zakoupený obsah budete mít dostupný na obou platformách.

Titul Paragon je momentálně ve fázi uzavřeného betatestu a využívá obchodní model free to play.

Autor:




Nejčtenější

Iron Harvest
Strategie Iron Harvest obohatí 1. světovou válku o bojové roboty

Nový trailer očekávané strategické hry Iron Harvest ukazuje, jak by vypadala bojiště 1. světové války, kdyby mělo lidstvo k dispozici obří bojové roboty.  celý článek

Matterfall
Retro na steroidech: Matterfall je mistrovská střílečka se vším všudy

Vývojářské studio Housemarque se vrací s další arkádou, která zaujme nonstop akcí a retro feelingem.  celý článek

Jak už je u her od Bethesdy zvykem, neobdrželi jsme s předstihem novinářskou...
Vývojáři otočili, demoverze Prey je nakonec i na Steamu

Tvrdili, že kvůli možnosti vracení her na Steamu PC hráči demoverze nepotřebují. Teď už ji jejich hra má také.   celý článek

Fishing Planet
VIDEO: Simulátor rybaření aspiruje na nejlepší trailer roku

V podání autorů chystané hry Fishing Planet vypadá rybaření napínavěji než většina současných stříleček. Volume doprava!  celý článek

Destiny 2
VIDEO: Sci-fi Destiny 2 je nejhezčí na PC

Zatímco první díl střílečkové hry na hrdiny vyšel pouze na konzole, druhý se podívá i na počítače. A bude tam vypadat zdaleka nejlépe.  celý článek

Další z rubriky

Kingdome Come: Deliverance
Nový trailer na Kingdome Come poodhaluje příběh a létají v něm výkaly

Nová ukázka z historického RPG ukazuje násilný přechod hlavního hrdiny z bezstarostného mládí do dospělosti.   celý článek

Black Mirror Remake
Česká adventura Posel Smrti se dočká remaku. Budou ho dělat Němci

Jedna z nejlepších českých her vůbec se po 14 letech od vydání dočká kompletního přepracování. Nepracují na něm však původní autoři a od originálu se má lišit...  celý článek

Wolfenstein II: The New Colossus
Wolfenstein 2: střílet nácky je lepší se zbraní v každé ruce

Koncem října se vrátí bijec nacistů B.J. Blazkowicz, aby dokončil rozdělanou práci z New Order, na nějž hra navazuje. Pár věcí se změní.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.