Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Epic Games představili studio vzniklé ze zkrachovalých Big Huge Games

  9:30aktualizováno  9:30
Ačkoliv titul Kingdoms of Amalur prodal přes 1,2 milionu kopií, jeho vývojářská společnost Big Huge Games pro dluhy zanikla. Spadala totiž pod firmu 38 Studios, která vyvíjela on-line hru na hrdiny označovanou jako projekt Copernicus a dlužila státu. Vývojáře z Big Huge Games pak v novém studiu spojila firma Epic Games.

Po nedokončeném projektu Copernicus zůstal dluh 75 milionů dolarů.

Epic nyní oznámil, že se nově vzniklý tým bude jmenovat Impossible Studios. Tvoří ji vývojáři, kteří se podíleli na titulech jako Rise of Nations, Age of Empires III: The Asian Dynasties či Kingdoms of Amalur: Reckoning.

Jako první projekt bude studio spolupracovat s vývojáři Chair Entertainment na hře Infinity Blade: Dungeons. Šéf Epic Games k záležitosti prohlásil: "Jsme rádi, že jsme tento skvělý tým mohli udržet pohromadě a máme štěstí, že jsou naši."

Přečtete si o zániku společností 38 Studios a Big Huge Games, po kterých zůstal dluh 75 milionu dolarů.

Autor:




Nejčtenější

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

Battlefield 1 - They Shall Not Pass
Zažijte verdunský mlýnek na maso v Battlefieldu 1. Recenze přídavku

Balíček They Shall not Pass je první ze čtveřice chystaných rozšíření úspěšné válečné hry Battlefield 1. Konečně v něm máte možnost bojovat za vojáky...  celý článek

StarCraft: Remastered
StarCraft: Remastered je skutečností, vyjde v létě na PC a Mac

Strategická legenda StarCraft se dočká po necelých dvaceti letech od vydání modernizovaného kabátku, a to včetně datadisku Brood War.  celý článek

Prince of Persia
Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.