Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Epic Games: Stahovatelný obsah slouží k boji s bazarovým prodejem

aktualizováno 
Řada hráčů brojí proti placenému stahovatelnému obsahu, který je k dispozici v den vydání plné hry. Společnost Epic Games, která stojí například za tituly Unreal a Gears of War, jej však hájí.

Titul Gears of War 3 od společnosti Epic Games

"Lidé musí pochopit, že dodatečný obsah je něco, co je třeba plánovat. Nenadzvednete jednoduše kámen a prohlásíte: ‘no do*****e, jsou tu nové úrovně!‘," řekl pro časopis Game Informer vedoucí producent Epicu, kterým je Rod Fergusson.

"Existují lidé, kteří jsou přesvědčeni, že první den vývoje stahovatelného obsahu je dnem po vydání hry. Tak to nefunguje," vysvětluje Cliff Blezinski, který je v Epicu ředitelem herního návrhu.

Blezinski mluví o době, která proběhne od dokončení vývoje do zahájení prodeje hry. Něco podobného zmiňoval v rozhovoru pro Bonusweb i Jarek Kolář, který byl producentem českého titulu Mafia 2.

"Pokud se však podíváte na dobu, která je třeba na vydání titulu, než se dostane do krabic, vyrobí a distribuuje, jsou to tři měsíce. Stahovatelný obsah, který jde do oběhu prostřednictvím digitální distribuce, vyžaduje pro přípravu zhruba šest týdnů," vysvětluje Kolář (číst rozhovor).

"Aby to bylo možné, je třeba připravovat, plánovat a spravovat zdroje a své lidi," tvrdí Blezinski. "Myslím si, že jak herní průmysl dospěl, více jsme se do toho dostali," dodává Fergusson. Stahovatelný obsah tak považuje za způsob, jak bojovat s bazarovým prodejem.

"V kultuře použitých her, proti které musíte aktivně bojovat, je stahovatelný obsah jeden ze způsobů, jak na to," uzavírá Fergusson.

Autor:




Nejčtenější

Splatoon 2
Fantastická týmovka, která se obejde bez krve. Recenze Splatoon 2

V týmové akci Splatoon nejde jen o přesnou mušku, ale i taktiku související s přebarvováním herní plochy. Druhý díl, který vychází exkluzivně na Switch, je...  celý článek

Logo UbiSoftu
Osmdesát procent tržeb Ubisoftu za první čtvrtletí je z digitálu

Ubisoft zveřejnil první čtvrtletní zprávu fiskálního roku 2017-2018, tedy finanční výsledky za tři měsíce, končící 30. června. A nevede se mu špatně.   celý článek

Albion
RETRO: V Albionu se herní doba nepočítala na hodiny, ale na měsíce

Připomeňte si s námi fantastickou hru na hrdiny, kterou u nás hrál snad každý, kdo měl v půli devadesátých let počítač.  celý článek

Neberte videohry moc vážně.
Mladí muži pracují stále méně. Podle vědců za to mohou lepší videohry

Podle amerických výzkumníků klesá průměrná doba strávená v práci u mladých mužů daleko významněji než u těch starších. Většinu tohoto času navíc pak tito lidé...  celý článek

The Wolf Among Us (PS3)
Telltale připravují pokračování Wolf Among Us, Walking Dead a Batmana

Během letošního ročníku Comics Conu v San Diegu oznámila firma Telltale pokračování rovnou tří oblíbených titulů najednou. Radovat se mohou fanoušci Wolf Among...  celý článek

Další z rubriky

Shadow Warrior (PS4)
Stáhněte si nového Shadow Warriora zdarma. Ale pospěšte si, čas běží

Nabídka, která se neodmítá. Vynikající akční hra z roku 2013 je po omezenou dobu k mání zdarma v internetovém obchodě Humble Bundle. Nepromeškejte tuto...  celý článek

Total War: Rome 2
Odnož série Total War se bude soustředit na menší vojenské konflikty

Pod značkou Total War Saga budou vydávány odnože klasických velikých dílů série Total War, které se budou soustředit na lokální a krátké historické události.  celý článek

Call of Duty: WW2 - Zombie Mode
Notně krvavý trailer představuje Zombie Mode pro Call of Duty: WW2

Kombinace druhé světové války a zombies snad ani nemůže dopadnout špatně, přesto je první trailer na oblíbený Zombie Mode pro letošní Call of Duty ještě lepší,...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.