Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Epic Games: Příští generace her bude stát jen dvojnásobek

  13:00aktualizováno  13:00
Ačkoliv se rozpočty velkolepých her pohybují v desítkách milionů dolarů, budou podle Epic Games dvojnásobné náklady úspěchem. Jejich technologické demo Samaritan ostatně vyžadovalo práci třiceti vývojářů, kteří ho připravovali čtyři měsíce. To původně naznačovalo až pětinásobné náklady.

Obrázek z technologického dema Unreal Engine známého jako Elemental

Technologické demo mělo naznačit možnosti a směřování nástroje Unreal Engine 4. Nákladnost jeho přípravy však Epic Games zaskočila.

"Pro příští generaci her bylo (podle Samaritanu) možné počítat až s pětinásobnými náklady. Bylo proto zjevné, že pro efektivní tvorbu obsahu musíme zlepšit naše nástroje a zvýšit produktivitu," řekl hlavní programátor technologie Unreal Engine, jímž je Tim Sweeney.

Společnost na situaci reagovala ztrojnásobením počtu vývojářů, kteří pracovali na nástrojích pro Unreal Engine 4 a vytvořila nové technologické demo, známé jako Elemental. Jeho efektivnosti prý značně napomohla grafická aplikace DirectX 11.

"Funkce DirectX 11 umožňují veliký skok v grafice," řekl Sweeney. "Jeho možnosti jsou omezené, ale dostatečné. Adaptace našich algoritmů však vyžadovala značné úpravy," vysvětluje programátor.

Investice do vývoje nástrojů se prý vyplatila, a Elemental tak oproti prvnímu technologickému demu vznikl rychle. "Rozpočty nicméně vždy porostou," konstatuje Sweeney. "Doufáme, že náklady na začátku příští generace budou oproti startu předchozí generace jen dvojnásobné."

Autor:




Nejčtenější

Mortal Kombat: Legacy
Třetí film Mortal Kombat měl být jako brutální Avengers

Jak to aktuálně vypadá s filmem Mortal Kombat? V plánu bylo natočit drsný film s komiksovým nádechem. Co však zůstalo ze slibných plánů, je ve hvězdách. Film...  celý článek

Resident Evil (2002)
Tak to netrvalo dlouho, filmový Resident Evil dostane reboot

Zombie podívaná Resident Evil bude oživena dříve, než se čekalo.  celý článek

Red Dead Redemption 2
Red Dead Redemption 2 se odkládá na jaro 2018, obrázky jako útěcha

Studio Rockstar odložilo připravovaný western Red Dead Redemption 2 na jaro 2018. Jako kompenzaci se můžete podívat na sadu nových obrázků.   celý článek

Minecraft
Opustil práci, aby mohl provozovat Minecraft server pro autistické děti

Stuart Duncan je otcem malého autisty. Jelikož je hra Minecraft jedním z mála prostředí, kde se jeho syn cítí dobře, rozhodl se opustit dobře placenou kariéru...  celý článek

Quake Champions
První dojmy z Quake Champions: Návrat legendy, nebo pohřbení značky?

Oživovat po dvanácti letech tak klasickou sérii jako je Quake bude vždy představovat problém. Vývojáři totiž nikdy nemají šanci se zavděčit všem fanouškům.  celý článek

Další z rubriky

Metro: Last Light - Faction Pack
Rozšíření Metro: Last Light přinese nové zbraně i příběh z jiného úhlu

První rozšíření pro postapokalyptickou akci Metro: Last Light se jmenuje Faction Pack. V Evropě vyjde 17. července.  celý článek

Star Wars 1313
Electronic Arts zaštítí Star Wars hry. Vznikat budou například v DICE

Společnosti Disney a Electronic Arts oznámily uzavření partnerské dohody. Na vývoji her ze světa Star Wars se tak bude podílet trojice vývojářských studií...  celý článek


Bethesda oznámí nový projekt. Mohlo by to být pokračování Wolfensteinu

Vydavatelství Bethesda naznačilo odhalení nového titulu, ale sérií Fallout ani The Elder Scrolls se prý netýká. K naznačení nového projektu společnost využila...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.