Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Epic Games: Příští generace her bude stát jen dvojnásobek

  13:00aktualizováno  13:00
Ačkoliv se rozpočty velkolepých her pohybují v desítkách milionů dolarů, budou podle Epic Games dvojnásobné náklady úspěchem. Jejich technologické demo Samaritan ostatně vyžadovalo práci třiceti vývojářů, kteří ho připravovali čtyři měsíce. To původně naznačovalo až pětinásobné náklady.

Obrázek z technologického dema Unreal Engine známého jako Elemental

Technologické demo mělo naznačit možnosti a směřování nástroje Unreal Engine 4. Nákladnost jeho přípravy však Epic Games zaskočila.

"Pro příští generaci her bylo (podle Samaritanu) možné počítat až s pětinásobnými náklady. Bylo proto zjevné, že pro efektivní tvorbu obsahu musíme zlepšit naše nástroje a zvýšit produktivitu," řekl hlavní programátor technologie Unreal Engine, jímž je Tim Sweeney.

Společnost na situaci reagovala ztrojnásobením počtu vývojářů, kteří pracovali na nástrojích pro Unreal Engine 4 a vytvořila nové technologické demo, známé jako Elemental. Jeho efektivnosti prý značně napomohla grafická aplikace DirectX 11.

"Funkce DirectX 11 umožňují veliký skok v grafice," řekl Sweeney. "Jeho možnosti jsou omezené, ale dostatečné. Adaptace našich algoritmů však vyžadovala značné úpravy," vysvětluje programátor.

Investice do vývoje nástrojů se prý vyplatila, a Elemental tak oproti prvnímu technologickému demu vznikl rychle. "Rozpočty nicméně vždy porostou," konstatuje Sweeney. "Doufáme, že náklady na začátku příští generace budou oproti startu předchozí generace jen dvojnásobné."

Autor:




Nejčtenější

Diablo 2 pacifist
Hráč dokončil Diablo 2 za 8 hodin, aniž by na někoho zaútočil

Bez toho, aby na někoho zaútočil, dokončil hráč legendární Diablo 2, a to ještě navíc v rekordním čase.  celý článek

Sims 4 - WickedWhims
Vytváří erotické úpravy hry Sims 4 a slušně se tím živí

Přes 4000 dolarů měsíčně posílají lidé výrobci erotických úprav do Sims 4, aby se mohl této činnosti věnovat na plný pracovní úvazek.   celý článek

Blackwood Crossing
RECENZE: Blackwood Crossing vypadá jako špičkový animák od Pixaru

Dětství sourozenců Finna a Scarlett bylo poznamenané tak dramatickými událostmi, že navždy změnily chod jejich životů. Celý Blackwood Crossing je jejich...  celý článek

Tomb Raider 1
Zahrajte si prvního Tomb Raidera v internetovém prohlížeči

Hra, která kdysi mačkala z počítačů naprosté maximum, je nyní bez problémů hratelná přímo ve vašem internetovém prohlížeči. A zdarma.  celý článek

Zaklínač 3:  O Víně a krvi
Autor knih o Zaklínači žárlí na úspěch hry

Spisovatel Andrzej Sapkowski tvrdí, že popularita jeho knížek pomohla hernímu zaklínači stát se hitem, nikoli naopak.  celý článek

Další z rubriky

On-line karetní hra Coraabia
Česká on-line karetní hra Coraabia přechází do otevřeného betatestu

Vývojářský tým projektu Coraabia žije především z nadšení. Hra totiž vzniká téměř bez finančních prostředků, přesto však usiluje o profesionální zpracování a...  celý článek

Getaway
Kam se hrabe virtuální realita. Vyzkoušeli jsme fenomén „exit games“

V pražském podzemí se objevila nová varianta „adventuření naživo“. S kamarády nebo rodinou se pokoušíte utéct řešením hádanek z uzavřeného prostoru, máte na to...  celý článek

The Sims 4
Tvůrci SimCity pracují na simulátoru vztahů Sims 4. Hrát půjde off-line

Vzniká čtvrtý díl populárního simulátoru života a vztahů The Sims. Informaci potvrdil vydavatel hry Electronic Arts spolu se studiem Maxis, které na hře...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.