Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Euclideon předvádí ostrov z 21 trilionů polygonů

  21:09aktualizováno  21:09
Australská společnost Euclideon již loni informovala o technologii, která může nahradit polygony v počítačových hrách. Jejich metoda nazvaná "Unlimited Detail" nahrazuje polygonové zobrazování "point cloud renderingem", kdy každý objekt tvoří miniaturní útvary zvané atomy. Video ukazuje, co technika umí.
Unlimited

Australská společnost Euclideon již loni informovala o technologii, která může nahradit polygony v počítačových hrách. Její metoda nazvaná "Unlimited Detail" nahrazuje polygonové zobrazování "point cloud renderingem", kdy každý objekt tvoří miniaturní útvary zvané atomy.

Ve svém videu předvádějí tvůrci srovnání tradiční zobrazovací technologie v kontrastu s jejich. Ta podle Euclideonu může dosáhnout až tisíckrát dokonalejšího zobrazení.

Technologie se zatím ve hrách neobjeví, můžeme omrknout pouze technologické demo ostrova. Pokud by byl vytvořen pomocí standardních technologií, bylo by prý potřeba 21 trilionů polygonů.

Zdroj: ve3d

Autor:


Témata: Cloud


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.