Euclideon předvádí ostrov z 21 trilionů polygonů

  • 52
Australská společnost Euclideon již loni informovala o technologii, která může nahradit polygony v počítačových hrách. Jejich metoda nazvaná "Unlimited Detail" nahrazuje polygonové zobrazování "point cloud renderingem", kdy každý objekt tvoří miniaturní útvary zvané atomy. Video ukazuje, co technika umí.
Unlimited

Australská společnost Euclideon již loni informovala o technologii, která může nahradit polygony v počítačových hrách. Její metoda nazvaná "Unlimited Detail" nahrazuje polygonové zobrazování "point cloud renderingem", kdy každý objekt tvoří miniaturní útvary zvané atomy.

Ve svém videu předvádějí tvůrci srovnání tradiční zobrazovací technologie v kontrastu s jejich. Ta podle Euclideonu může dosáhnout až tisíckrát dokonalejšího zobrazení.

Technologie se zatím ve hrách neobjeví, můžeme omrknout pouze technologické demo ostrova. Pokud by byl vytvořen pomocí standardních technologií, bylo by prý potřeba 21 trilionů polygonů.

zdroj: www.youtube.com

Zdroj: ve3d


Témata: Cloud