Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Eve Online po třinácti letech využije obchodní model free to play

  19:03aktualizováno  19:03
Titul Eve Online od vydání v roce 2003 funguje na bázi měsíčního předplatného. K tomu však s vydáním příštího rozšíření přibudou i bezplatné účty s omezenými možnostmi.

To vyjde v listopadu a hráči se v něm začnou dělit na dva typy. Omega klony budou lidé s aktivním předplatným, pro které Eve bude fungovat stejně jako doposud. Alfa klony jsou pak hráči v rámci modelu free to play a jejich možnosti budou omezené.

Alfa kloni se mohou zdokonalovat jen v určitých dovednostech, a na výběr budou mít pouze vesmírné lodi, zbraně a moduly jejich frakce. Dovednosti alfa klonů se navíc budou oproti lidem s předplatným zlepšovat pomaleji.

U alfa účtu však můžete kdykoliv aktivovat předplatné a všechny postavy tím automaticky získají výsady omega klonů.

Koncepce obchodního modelu vznikla ve spolupráci se zástupci herní komunity, které spojuje organizace nazvaná Council of Stellar Management.

Připravované rozšíření navíc zahrnuje nový typ lodi, upravuje existující plavidla a přidává hráčské stavby nazvané Industrial Arrays.

Autor:




Nejčtenější

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Gears of War 4
Microsoft: Před uvedením nové konzole budeme mít několik exkluzivit

Skromně působící nabídka Microsoftu by se do zahájení prodeje konzole Scorpio měla zlepšit. Společnost si prý uvědomuje význam exkluzivních titulů, a chce jim...  celý článek

Battlefield 1 - They Shall Not Pass
Zažijte verdunský mlýnek na maso v Battlefieldu 1. Recenze přídavku

Balíček They Shall not Pass je první ze čtveřice chystaných rozšíření úspěšné válečné hry Battlefield 1. Konečně v něm máte možnost bojovat za vojáky...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard
Klíčem k úspěchu nového Resident Evilu byla 90. léta

Inspirací pro sedmý díl Resident Evilu bylo pojetí her v minulosti. Titul se přitom původně přikláněl k akčnějšímu stylu šestého dílu.  celý článek

Šéf vývojářské společnosti InXile Entertainment, kterým je Brian Fargo.
Brian Fargo vedl vývoj Wastelandu i Falloutu. Pracuje na poslední hře

Ostřílený návrhář s více než 35 lety zkušeností plánuje svůj odchod ze světa videoher. Nejprve však dokončí Wasteland 3, jehož vydání je naplánované na rok...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.