Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Evil Twin - návod #3

  12:00aktualizováno  19. dubna 2:08
Evil Twin: Cyprien's Chronicles je lehce psychózní, ale více než povedená akční adventura s chlapcem Cyprienem v hlavní roli. Putování malého hrdiny dnes pokračuje ve třetím díle našeho návodu. Budeme prchat z vězení, namlsáme se cukru, podíváme se na Flyers Island a prožijeme mnohá další dobrodružství.

Evil Twin: Cyprien's Chronicles Že jsme ale v minulém díle dali všem co proto, viďte? Návod na hru Evil Twin však pokračuje a jak záhy zjistíte, krapítek nám přituhlo. Pokud jste se tedy konečně vzpamatovali z té nekonečně šňůry animovaných sekvencí, můžeme pokračovat i na Joeys Island a osvobodit dalšího z našich přátel.

Cože, já a ve vězení?

  • poté, co se probudíte, vás čeká uvítání od doktora Folka.
  • posbírejte po okolních plošinkách co se dá, hlavně power-upy pro změnu v SuperCypriena.
  • fireballem rozbijte dveře.
  • vstupte do další místnosti, kuchaře si nevšímejte (záhy se respawnuje) a rozbijte další dveře.
  • dojděte k Velkému Joeymu a promluvte si s ním.
  • vydejte se doprava, hned za prvními dveřmi odpočívá Wilbur. Nechte se vyfotit.
  • protože je tady opravdu hodně dveří a brzy bychom se zde ztratili, bude nejlepší, když si je trošku předem označíme. Začneme u vchodu a budeme pokračovat po směru hodinových ručiček: 1) recept; 2) kostka curku; 3) pec; 4) mrkev; 5) víno; 6) kostka ledu; 7) Wilbur
  • teď jsme se zde trošku zorientovali, a tak si můžeme dojít k prvním dveřím ke kuchaři pro recept na tu slavnou omeletu.
  • recept jsme bez problémů dostali, a tak můžeme pro první z ingrediencí - pro kostku cukru. Přijděte k příslušným dveřím a vstupte do nich.

    Víte, že se po sladkostech kazí zuby?

  • pozor, v té záplavě cukru občas proplouvají pirani. V to sladkém je musejí strašně bolet zuby, nemyslíte? :o)
  • všimněte si konstrukce uprostřed a hlavně sloupku medvědích hlav. Pod nimi je otvor, vstřelte do něj žalud a vyleťte nahoru.
  • oběhněte střechu a skočte na spínač (je na něm další žalud). Přímo pod vámi právy vypadla kostka cukru.
  • seskočte dolů a vstupte zezadu do té kovové konstrukce. Pozor, čeká tam piraňa a jeden sekáč.
  • seberte kostku s ať jste v cuk(r)u letu pryč.

    Kam teď?

  • nyní si skočíme pro zeleninu.
  • vstupte do dveří vedoucí na farmu (jsou to dveře číslo 4).

    Evil Twin: Cyprien's Chronicles Tak tomu říkám strašák...

  • nejdříve zlikvidujte dva sekáče, kteří jsou dole a posbírejte si vše, co se vám hodí.
  • přejděte můstek napravo a vyskočte na plošinku. Z té na další a ještě na jednu. Na té třetí střelte žalud do otvoru v zemi a nechte se vynést nahoru.
  • přeskákejte po plošinkách a až nebudete moci dále, lezte po zdi (plevel vás opět udrží).
  • dál pokračujte po plošinkách a řípadně po zdi, až se dostanete na plošinku s otvorem v zemi. Do té střelte žalud a nechte se vynést nahoru.
  • k checkpointu ještě nedoskočíte, tak to vezměte s mezipřestupem na plošince. Hurá na checkpoint.
  • nyní dojděte ke strašákovi. Stoupněte si před něj, ale nepřeskakujte plot.
  • popovídejte si se strašákem a teď teprve plot přeskočte. Podívejte se, jak vypadá oživlá zelenina v akci.
  • zabít strašáka není tak těžká, jak by se mohlo zdát - v pohledu z vlastních očí střílejte na hlavu monstra. Tam se ukrývá strašák. Monstrum ho bude krýt rukama a nebude po vás pálit. Když budete střílet šikovně, tak sem tam nějaká rána projde mezi prsty a strašáka trefí. Jinak musíte vždy ustoupit, aby monstrum přestalo strašáka krýt a pak rychle vystřelit.
  • nakonec strašáka tak nebo tak dostanete, zbude po něk kousek zeleninky. Seberte ji.
  • můžete také posbírat power-upy a změnit se v SuperCypriena. Usilovným plachtěním tak můžete posbírat bonusy, jež jsou rozesety po stromech v údolí.
  • vraťte se do centrální lokace a přejděte do vinného sklepa.

    Alkohol je metla lidstva

  • promluvte si s číšníkem
  • jděte si namíchat vlastní víno. Postup je jednoduchý - musíte do kádě dostat tolik kuliček vína, aby byla plná až po okraj.
  • mnichy u spínačů zabíjet nemusíte, ale pochopitelně můžete.
  • prvním spínačem se nemusíte obtěžovat - ačkoliv zavírající se brána většinu kuliček zničí, vždycky se najde nějaká, která proklouzne. Až bude kousek za branou, stiskněte spínač u druhého mnicha, čímž zastavíte buchar. Přesné načasování zjistíte praxí, v zásadě ale pro tento i následující buchar platí, že optimální chvíle pro stisknutí spínače je tehdy, když je kulička na půl cesty k bucharu.
  • až kulička projede bezpečně pod prvním bucharem, dojděte ke druhému a postup zopakujte.
  • až do kádě spadne dostatečné množství kuliček, seberte láhev a vraťte se do centrální lokace, odkud se vydejte pro poslední ingredienci - pro kostku ledu.

    Evil Twin: Cyprien's Chronicles Brrr, tady je ale zima...

  • pozor, je tu náledí, a jak sami zjistíte, na zmrzlém povrchu se pohybuje trošku jinak, než na betonu.
  • rychle přeskákejte po krách na ostrůvek veprostřed. Spěch je namístě, neboť kry se pomalu rozpouštějí a vy byste tak měli těžší úkol při přeskakování (nebojte, když zaváháte, tak kry zase dorůstají a vy tedy neztratíte zbytečně život).
  • všimněte si, že uprostřed ostrůvku je obří sloup. Na ten se musíte dostat. Oběhněte jej a cestou sbírejte vše, co se vám hodí. Nemusíte jen skákat - můžete i bruslit po ledu, ale pozor, ať nenarazíte, bolí to.
  • skákejte nahoru a nahoru po "schůdcích" (nevím, co to je - listy?), až se dostanete na plošinu.
  • nebojte, toto monstrum nemusíte nějak složitě ubíjet. Přepněte se do pohledu z vlastních očí a mrkněte se nahoru. Vidíte ten obří rampouch? Párkrát do něj střelte, spadne a tu podivnost zabije.
  • projděte kousek nahoru nově otevřenou cestou a seberte kostku ledu.
  • ještě se neradujte - čeká vás cesta zpět. Možná existuje jiný způsob, ale mě se osvědčila obdoba toho, jak jsem se sem dostal - z okraje ostrůvku skočit na kru ve chvíli, kdy je největší, přeskočit na kru ve druhém pruhu a z ní rychle do východu. A protože tady byla zima, tak hurá do pece...

    Omeleta jedna báseň

  • teď, když už máte všechny ingredience, vás kuchař pustí dál. Cesta k peci je sice složitá, ale naštěstí to není nic nesplnitelného.
  • po špalcích ve vodě přeskákejte na druhý břeh k checkpointu. To vás čeká celkem třikrát, pozor, některé špalky se ponořují.
  • skrze trouby, buchary, sekáčky a další nástrahy se dostaňte k checkpointu. Pozor na žluté paprsky - pokud se jich dotknete, dostanete ránu bucharem.
  • opět se musíme dostat přes jezírko, nejjednodušší to je po plošinkách na straně s občasným využitím vysouvajících se stojánků.
  • proběhněte přes plameny, vysouvající se plošinky a naklánějící se rošty. Nezapomeňte si vzít zaměřovací kříž - je to vylepšení na vaši zbraň.
  • dojděte k peci, ingredience vám vypadnou z inventáře a na oplátku si můžete vzít omeletu. Ihned si ji navolte v inventáři a vyjděte ven do centrální lokace.

    Tlusťochu, zaplať!

  • posbírejte si power-upy, změňte se v SuperCypriena a zničte všechny menší protivníky, ať vám nepřekážejí.
  • přepněte se do pohledu z vlastních očí a střílejte Joeymu do úst omelety tak dlouho, jak to jen jde. V nouzi nejvyšší se přepněte zpět a kousek popoběhněte, ať vás nezasáhne. Tento postup opakujte tak dlouho, dokud nebude po něm.
  • popovídejte si se svým přítelem, vezměte si druhý kousek zippetty a vychutnejte si další obří sérii animovaných sekvencí, které vás donesou až na Flyers Island. Než se tam však pustíte do díla, možná byste si rádi vyzkoušeli novou zbraň, kterou vám na Demis Island zanechal Joey.

    Evil Twin: Cyprien's Chronicles Úvod na Flyers Island

  • podívejte se na úvodní animaci a rychle pryč - zdá se, že zde nejste vítáni.
  • na vzdálenějším konci přeskočte na létající loďku, z té na další a další, až se dostanete na konec obřího komplexu.
  • zde seskočte na loďku pod vámi a o kus dál na další, která vás donese konečně na "pevnou zem" s checkpointem.
  • skočte na spínač, čímž otevřete poklop v podlaze.

    Éro letí, neví kam...

  • promluvte si s pilotem a přijměte úkol, že napravíte, co jste nadrobili
  • tady vás již nic nečeká, takže se nechte vyvézt zase nahoru.
  • seskočte po straně z kopule, kousek vedle je ve vzduchu krabička se spínačem k větrákům.
  • až větráky spustíte, vraťte se na kopuli a seskočte k nim.
  • nechte se vynést postupně až na konstrukci tohoto létajícího monstra.
  • po kusech látky se dostaňte až dozadu, kde je další krabička se spínačem.
  • vraťte se na půl cesty, kde s využitím dalších větráků vyleťte o notný kus výše.
  • cestou minete jedny dveře. Těch si nevšímejte a vyleťte až ke druhým, do kterých vstupte.

    Wilbure, Wilbure, slone milovaný...

  • hurá, je tady Wilbur. Rychle si jděte uložit pozici, asi to budete potřebovat.
  • od Wilbura se vydejte směrem doleva a první možnou rourou se nechte vynést nahoru.
  • kousek od vás se snáší k zemi plošinka, vyskočte na ni.
  • čeká vás postupné skákání z jedné plošinky na druhou, čímž se nakonec dostanete až nahoru na ochoz. Zde najdete mimo jiné checkpoint.
  • navolte si v inventáři mapu a vejděte do majáku.
  • shlédněte animaci.
  • vraťte se na ochoz a nechte se plošinkou odvézt na kraj této obří prostory. Tam si sesbírejte vše, co uznáte za vhodné.
  • nyní se již musíte jen dostat dolů. Nejlépe to uděláte tak, že se přeměníte v SuperCypriena (power-upů je zde dost) a prostě splachtíte.
  • místnost opusťte dveřmi naproti těm, jimiž jste přišli.

    Trampolínové balónky

  • spadněte dolů z římsy, nejlépe v místě, kde v prostoru visí žaludová munice. Tak ji totiž sesbíráte a zároveň dopadnete na síť, čímž se vám nic nestane.
  • zajděte si k checkpointu a vraťte se k ceduli. Zde skočte na plošinku a z ní na balónky.
  • jak si záhy všimnete, balónky mají tendenci vás odrážet jako trampolína. Jejich zdolání ale není pranic těžkého, prostě si všímejte pozice svého stínu, případně směr korigujte pohybem kamery.
  • doskákejte k checkpointu, vydejte se vlevo nebo vpravo (je to jedno) a pokračujte obloukem k dalšímu checkpointu.
  • nyní vás čeká jen dlouhá cesta vpřed přes balónky.
  • nakonec dorazíte k poslednímu balónku, z nějž spadněte dolů na lávku.

    Evil Twin: Cyprien's Chronicles Boj s větrnými mlýny

  • dojděte na konec lávky
  • pokud máte zájem, posbírejte si vše, co se zde povaluje, případně zabijte všechny protivníky
  • jakékoliv delší prodlévání zde je ale zbytečné, tak honem do mlýnu.

    Bláznivý vynálezce

  • promluvte si s vynálezcem
  • nyní se musíte dostat za ním nahoru. K tomu vám pomohou obří tužky, které střídavě stoupají a klesají.
  • až budete nahoře, opět si s ním promluvte.
  • vyjděte na půdu a sbírejte power-upy.
  • v podobě SuperCypriena rozbíjejte firebally dřevěné bedny, najdete tam mimo jiné gumovou munici.
  • jedna jediná krabice vašim útokům odolává, a to je přesně ta, do níž se musíte dostat. To ale nijak nevadí, protože…
  • … v jedné z beden je malý mechanický protivník. Přeměňte se zpět do své normální podoby a střelte po něm jednu žvýkačku.
  • nanavigujte bezmocného protivníka na bednu. Ta vybuchne a ejhle – máme zde požadované zařízení Coco.
  • seberte jej a jděte dolů za vynálezcem.
  • promluvte si s ním, dozvíte se, že ještě potřebujete pírko. Odejděte dveřmi umístěnými na tomto ochozu, tím se vyhnete otravnému poskakování po balónech.

    Letíme zpět

  • nastupte na vzducholoď. Nic dalšího se zde po vás nechce.

    Povznášející větry

  • jste opět na plachtě napnuté mezi konstrukcí – odsud jste skákali po balónech.
  • dojděte ke zdi nalevo (naproti dveřím, za nimiž se skrývá Wilbur) a stiskněte tlačítko.
  • vedle vás se aktivovaly větráky, nechte se jimi a několika plošinkami dovézt ke dveřím. Pokud chcete, jděte si hru uložit. No a pokud si hru ukládat nechcete, tak místo abyste u zdi zatáčeli doleva ke dveřím, zahněte doprava. Tam se pomocí plošinky dostaňte za roh a stiskněte další spínač.
  • vraťte se ke dveřím a s pomocí čerstvě spuštěných větráků doplachtěte na druhou stranu konstrukce.
  • přejděte na traverzu a s pomocí plošinky přejděte kolem sloupu uprostřed. Evil Twin: Cyprien's Chronicles
  • ještě nejezděte nahoru, ale pokračujte po traverze až ke zdi, kde je na další plošince opět spínač. Asi víte, co s ním máte udělat.
  • A zase se vraťte ke dveřím. (Nyní byste se mohli podívat na hlásku – cesta vede ode dveří přímo rovně, ale protože si o vás zdejší osádka bude myslet, že jste špióni, nemá zatím cenu tam chodit)
  • sesbírejte power-upy a rychle se dostaňte stejnou cestou zpět na traverzu.
  • tentokrát se nechte vyvézt nahoru.
  • po větrácích a plošinkách se dostaňte až k velkému balónu. Jedna z plošinek je ale daleko, nezbývá vám tedy nic jiného než se přeměnit v SuperCypriena a dostat se na ni velkým skokem.
  • přeskočte na balón a pokračujte dál, až vás jedna z plošinek sveze dolů na traverzu.
  • dojděte na konec traverzy, na plošince stiskněte tlačítko.
  • po větrácích vyplachtěte podél stěny, dostaňte se až na střechu.
  • zde na vás čekají další větráky, tak šupem nahoru.
  • zde najdete checkpoint a dalekohled. Podívejte se pěkně na peříčko v dáli, ale to prozatím nechme být. Raději se vydejme dolů.
  • sjeďte celkem o dvě patra. Tam vás čeká plošinkovo-vzducholoďová cesta za dobrodružstvím.
  • dostaňte se k checkpointu, kousek pod ním zahněte doleva a stiskněte spínač.
  • pokračujte dále, na „rozplošinkování“ zahněte doprava a jděte dolů. Z poslední plošiny spadněte dolů.
  • zde najdete upgrade pro svůj prak a spínač. Stiskněte jej.
  • nyní vás nečeká nic zvláštního – po větrácích se dostaňte na síť mezi konstrukcí, vyplachtěte známou cestou nahoru a skočte si k Wilburovi uložit hru.
  • až budete mít uloženo, tak se již známou cestou vraťte k dalekohledu (a samozřejmě k checkpointu).
  • v rohu terasy najdete plošinku, skočte na ni a přes pár dalších přeskákejte rovně na spínač. Tím spustíte větráky, které vedou k pírku.
  • vraťte se na sjíždějící plošinku, přeskočte na vzducholoď, z té na plošinku, zase na vzducholoď atd., až se dostanete na velký balón.
  • soustavou větráků se nechte odnést až na velký balón, kde najdete pírko. Seberte jej, tím zprovozníte Coco. Rovnou si jej navolte v inventáři, ať na to později nezapomenete.
  • sbírejte předměty, které zde najdete, dovedou vás k dalším větrákům.
  • dostaňte se zpět k dalekohledu.
  • dojděte ke dveřím vedoucím k Wilburovi.

    Evil Twin: Cyprien's Chronicles Jenom procházím

  • pokud chcete, uložte si hru a odejděte dveřmi přímo u Wilbura.

    Posel špatných zpráv

  • ačkoliv se může zdát být cesta za pilotem těžká, složitá, ba dokonce trnitá, je to velice jednoduché – všude je totiž spousta větráků, které vás včas zachytí. Je ale fakt, že tady bych měl velkou výtku na adresu tvůrců – celá cesta je prakticky skákání naslepo (jste-li na větráku, nemůžete používat pohled z vlastních očí).
  • dostaňte se dolů na konstrukci, přejděte na její konec.
  • přes větráky se dostaňte na střechu kopule, v níž je pilot (už jsme zde byli, vzpomínáte?).
  • stiskněte spínač, otevře se poklop.
  • vskočte do otvoru.

    Paní, nesu vám psaní

  • dojděte k pilotovi (mějte v inventáři navolené Coco).
  • vychutnejte si dlouhou animovanou sekvenci. Nevypínejte ji, je v ní pěkných pár vtípků.
  • pilot se zachoval poněkud nečekaně, takže musíte udělat práci za něj. Vyjděte ven.

    Pořád to pobíhání…

  • přejděte z kopule na konstrukci.
  • jděte, jako byste chtěli k Wilburovi, tentokrát ale vstupte již do prvních dveří (do těch, které jste předtím ignorovali).

    Výš, jen stále výš

  • promluvte si s technikem, řekne vám co a jak – musíte na všechny měchy rozmístěné po okraji místnosti skočit rychleji, než stačí obejít svou místnost. Není to nic těžkého, jen nesmíte spadnout do ohně.
  • jakmile obskáčete celé kolo, dojděte si pro předmět u dveří a promluvte si znovu s technikem.

    Nyní si dojděte uložit hru k Wilburovi. Proč? Protože pro dnešek končíme. Máme sice ještě pár věcí na práci, ale na ty se podíváme až příště. Může nás ale hřát u srdce, že již pomalu začínáme chápat zákonitosti světa Flyers Island a možná již tušíme, jak dáme všechno do pořádku. No a pochopitelně se pomalu ale jistě blížíme k závěru (nebojte, nebude to jen tak hned, ale už je to jen kousek…).

  • Autor:


    Témata: Alkohol, Cukr, Zuby


    Nejčtenější

    League of Legends
    Slavný fotbalista vyhrál soud s autory League of Legends

    Slavný nizozemský fotbalista Edgar Davids uspěl s žalobou proti provozovatelům hry League of Legends. Jedna z postav se totiž notně inspirovala jeho vzhledem.   celý článek

    Hearthstone: Knights of the Frozen Throne
    Jak se s Death Knighty změnil Hearthstone? První dojmy

    Nová expanze Knights of the Frozen Throne pro karetní Hearthstone je venku pár dní, a tak se pojďme podívat, jak se hrou zahýbaly nové karty.   celý článek

    Arma 3 Laws of War
    Přídavek do Army 3 umožní hrát za humanitárního pracovníka

    Ve hrách zcela neobvyklý pohled na válečné peklo nabídne přídavek Laws of War pro Armu 3. Vyzkoušíte si v něm roli nestranného humanitárního pracovníka.   celý článek

    Ukázka ze hry Fapic
    Kvantita na úkor kvality, Steam praská pod náporem špatných her

    Ani nově zavedený vstupní poplatek nedokáže zabránit vydávání stále většího množství špatných her. Jen za první týden tohoto měsíce jich vyšlo přes 200.  celý článek

    Další z rubriky

    Wolfenstein II: The New Colossus
    Wolfenstein 2: střílet nácky je lepší se zbraní v každé ruce

    Koncem října se vrátí bijec nacistů B.J. Blazkowicz, aby dokončil rozdělanou práci z New Order, na nějž hra navazuje. Pár věcí se změní.  celý článek

    Ukázka ze hry Fapic
    Kvantita na úkor kvality, Steam praská pod náporem špatných her

    Ani nově zavedený vstupní poplatek nedokáže zabránit vydávání stále většího množství špatných her. Jen za první týden tohoto měsíce jich vyšlo přes 200.  celý článek

    Hearthstone: Knights of the Frozen Throne
    Jak se s Death Knighty změnil Hearthstone? První dojmy

    Nová expanze Knights of the Frozen Throne pro karetní Hearthstone je venku pár dní, a tak se pojďme podívat, jak se hrou zahýbaly nové karty.   celý článek

    Hledáte maminku v okolí na společné aktivity?
    Hledáte maminku v okolí na společné aktivity?

    Mnoho podobných jich je na eMimino.cz.

    Najdete na iDNES.cz



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.