Ta proto bude na Xboxu dostupná o rok dříve než na konzoli PlayStation 4. Tento postup však Microsoft do budoucna využívat neplánuje. V rozhovoru pro čínský web Gamescores to odhalil šéf Xbox divize Phil Spencer.
Společnost se do budoucna chce soustředit především na vlastní značky, jako jsou Halo, Gears of War, Forza a Fable.
„Moje strategie je postavena spíše na našich titulech a investicích do značek, které vlastníme. Exkluzivních smluv s externími studii bude málo. Chci budovat silné vztahy s externími firmami, ale platit jim peníze za řadu exkluzivit není součástí našich dlouhodobých plánů,“ tvrdí Spencer.
Společnost by k tomu ostatně měla prozradit více tento týden v rámci herního veletrhu Gamescom.
Spencer v rozhovoru také zmiňuje, že firma bude více a více podporovat možnost koupit hru na jedné platformě a hrát ji na další. Tím je míněná kompatibilita napříč Xboxem a PC. Jako příklad uvádí bojovku Killer Instinct.