Diskuze
Tvůrce Skyrimu: Lidé nejlepší předměty nepoužívají. Nevíme, co s tím
Děkujeme za pochopení.
M29a89t97t88e68o 72K37o90u33n48o94v48s10k80y
Ultimátky ve Skyrimu asi úplně zapotřebí nejsou si myslím. Taky jsem si to syslil do Sovngardu na Alduina, a ke svému překvapení jsem posléze běhal po celé mapě bezcílně, s lahvičkama v kapsách, plníc vedlejší questy, než vycházela DLC. Nejsem žádnej expert na RPG hry, ale všeobecně mi ty "nejlepší předměty" přijdou k ničemu, jelikož i bez nich se to dá dohrát. Zkrátka craftim a tvořim hodnoty a nejdu fullrush v hlavní questline, není to FPS, ale RPG, že. Když se něco nezadaří, všude je dost míst, kde ty všechny svoje pakárny mám na jedný hromadě a staminu (+ třeba backpack módy) natolik vysokou, že i při tý (a vlastně nic moc) váze toho unesu, jako Incredible Hulk (nemluvě o vytuněnejch daedrickejch, dračích a dalších zbrojích a zbraních) a tudíž už to dovede fungovat jako klasické konzolové "tgm". Aspoň mě to tak přišlo ... pár lahviček a Alduin byl fuč v podstatě ... ve finále to zamrzelo, čekal jsem poprvé fakticky nějakej gigantickej střet ... nakonec stačilo párkrát zařvat a bylo to ...
A77l58e43š 23K39o22p11e94c42k32ý
Rozhodne si nemyslim, ze je to spatne. Protoze tento "ultimatni" predmet s omezenym ucinkem neni nutny pro dohrani hry, nema smysl jej pouzivat. Pokud jej pouziju, umyslne si tim zmenim obtiznost situace, i kdyz vim, ze to zvladnu i bez nej. Takovy predmet se spise perfektne hodni na prodej za velke penize a misto nej si mohu koupit mnohem lepsi vybaveni s trvalym ucinkem. Ve vsech RPG hrach lahvicky a consumables automaticky nepouzivam, pokud mne hra nenuti (coz by byl velmi spatny koncept hry) a pripadne prodavam, pokud to hra dovoluje (dobry koncept hry).
K78a23r45e54l 70C62h36a38r90v30á22t
Většinou na sebe nerad kladu omezení, jaké schopnosti či vybavení používat, pokud síla nějakého předmětu či schopnosti není evidentní bug. To raději hraji no-reload challenge,vysoké obtížnosti, či různé modifikované verse her, které obtížnost zvyšují.
Ale jinak také preferuji trvalý účinek a předměty na omezený počet použití někdy prodávám. Prostě tak nějak zvažuji, co je pro postavu nebo družinu přínosnější.
L28e38o12š 12V59e17r44n17e40r
Tak to je přesně i můj problém. Je to podle mě základní instinkt, šetřit cenné věci na horší časy, a pokud nepřijdou, tak nic. Když je hra tak jednoduchá, že to jde i bez toho, tak co nadělaj, nic mě nenutí. Je to o obtížnosti!
K38a78r57e85l 47P41á10ž50e
Těžko říct, u Skyrimu jsem většinou zůstal s jednou výbavou po celou hru a stačilo to. Získat deadrickou zbroj a zbraně, vylepšit a pak už nic nesbírat, maximálně v Hearthfire do domácí sbírky na stojan
J39a19k56u33b 57B74o20h55o37n82ě29k
Problém je možná i v charakteru hry. Když uděláte RPG jako klikací akci ve stylu FPS, tak nikdo nebude chtít trávit čas dlouhou přípravou na boj a udělá jenom to nejnutnější.
V isometrickém RPG, co se hraje spíš jak strategie, je to jinak. Tam si to člověk rád promyslí a na boj se pořádně připraví
K70a22r65e57l 79C67h58a30r40v21á79t
V izometrickém RPG, pokud nehraju no-reload challenge, postupuji asi takto:
1)prostě boj zkusim bez větší přípravy, buď to vyjde, nebo ne.
2)Pokud to nevyšlo, loadnu a nahodim pár boostů a využiju běžné jednorázové předměty. Zkusim různé taktiky.
3)Pokud se mi po chvíli nezdaří ani předchozí pokusy, začnu využívat vzácné předměty a lektvary.
No, ale Skyrim je prostě spíš o "strategii" naběhnout, rubat či smažit a když začne téct do bot, tak zdrhat a léčit se. Nějaké přípravy na boj jsem tam většinou neřešil.
J14a66k87u11b 93P98o65k58o16r39n61ý
nechapu v cem je problem, proste jim to zbyde nepouzite a co?
R84u98d81a 73S88l70a63v90í56k
Pokud nějaký prvek ve hře nikdo nepoužije, tak tam nemusí být?
J32a33r24o46s28l72a31v 76J27a87k20u68b38o59v
Nepochybujem ze vyvojari Bethesdy pridu s riesenim... napr ze vsetky taketo lektvary z dalsej hry odoberu a bude po probleme... ak si clovek porovna Morrowind a Skyrim co do funkcii a mechanik v hre, je krasne vidiet ako s kazdym pokracovanim je tam toho menej a menej... este ze je tu CDPR..
R55u80d20a 88S77l76a89v19í36k
Když se podívám na bojový systém v Morrowindu, tak je dobře, že v dalších už není.
M66i74l16a78n 86P65a49c63e57k
Vyresit to lze uplne jednoduse - bud budou mit max level nebo expiraci XX minut/hodin...
K79a52r50e82l 30C77h87a40r27v28á91t
Mnoho zdolaných RPG mě naučilo předměty na omezený počet použití nesyslit. Je ale pravda, že zamlada mi jich také na konci zbýval plný inventář.
Syslení mě dost odnaučily záležitosti jako mody Tactics či ScS pro Baldur's Gate 2.
Člověk pak vlastně zjistil, že na normální obtížnosti není žádný boj tak obtížný, abych jednorázové předměty opavdu chyběly, pokud je použiju dřívě.
V56á48c76l83a52v 25S82v80o66b53o56d33a
je to prostě moc lehké a tak to lidi zvládnou i bez toho v očekávání, že bude hůř... tak ať přitvrdí a hned se to bude využívat
Odešla z Twitche, přesto je Amouranth stále nejsledovanější streamerkou světa
Kaitlyn Michelle Siragusa, vystupující na internetu pod přezdívkou Amouranth, se stále sluní na...
Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos
Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu
Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...
KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?
Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Hry ze známých sérií najdete i v mobilech. Co si zahrát?
Zlatá éra mobilních her je sice dávno pryč, ale i tak se dá najít celá řada mobilních variant her...
Škoda představila závodní elektroauto, objeví se ve hře Gran Turismo
Poprvé ve víc než čtvrt století dlouhé historii závodní série Gran Turismo dostanou její hráči...
Autoři prvních The Elder Scrolls chystají novou hru. Má být zase obrovská
Dvojice herních vývojářů, která stála u zrodu dodnes oblíbené série The Elder Scrolls, představila...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...