Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pět milionů za 14 dní. Fallout Shelter může být úspěšnější než Fallout 4

  13:18aktualizováno  13:18
Mobilní hra Fallout Shelter, v níž hráč šéfuje protiatomovému krytu v post-apokalyptickém světě, vydělala podle výzkumné společnosti Superdata za prvních 14 dní prodejů 5,1 milionu dolarů, tedy zhruba 127 milionů korun. To je na poměry mobilních her velmi dobrý výsledek.

Hra se po vydání 14. června na iOS držela v první desítce nejstahovanějších her zhruba dva týdny. V rámci kategorie top grossing (nejvýdělečnější za určité období) sice průběžně klesá, pořád však pohodlně jen v USA dosáhne na denní obrat přes 40 tisíc dolarů.

Fallout Shelter

Fallout Shelter

Mobilní hra Fallout Shelter

Mobilní hra Fallout Shelter

Vydavatelství Bethesda Softworks se může těšit na další příjmy v srpnu, kdy by měla vyjít verze pro Android (přesné datum vydání nebylo prozatím oznámeno, viz tweet). 

Stroj na peníze se však může brzy zadrhnout. Problémem je, že po počátečním nadšení chybí motivace hrát dál, tedy obsah, který by donutil hráče vracet se v dlouhodobém horizontu. 

Fotogalerie

Pokud vývojáři zapracují na end game obsahu, může mobilní hříčka, která původně měla vydláždit cestu „velkému“ Falloutu 4, být komerčně úspěšnější než náročnější a komplexnější plnohodnotná hra.

Fallout Shelter získal v recenzi na Mobilních hrách 75 procent. „Není to vyloženě nuda, ale citelně tu chybí prvek, který by vás motivoval vracet se a hrát dál. Například konkurenční Tiny Tower Vegas, což je hra, v níž stavíte nekonečný chrám hazardu, to řeší různými hříčkami. Přesto stojí Fallout Shelter za vyzkoušení. Minimálně první dny je to fakt zábava,“ uvádíme v ní.

Autor:


Témata: Fallout


Nejčtenější

Bojovka Dead or Alive se proslavila především svými sexy bojovnicemi.
Když se DLC vymknou z rukou. Virtuální obsah za desítky tisíc korun

Balíčky s přídavným obsahem sice pro spuštění hry nejsou nutné, často však přidávají spoustu lákavého obsahu. V extrémních případech vás ale mohou přijít až na...  celý článek

Outlast (PlayStation 4)
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Empathy: Path of Whispers
RECENZE: Jaký je svět bez lidí? Empathy ho ukazuje po apokalypse

Empathy je jedna z těch her, v níž nepotkáte jediného člověka. Podobně jako třeba v Everybody's Gone to the Rapture nebo Dear Ester to však má svůj důvod....  celý článek

Forza Horizon 3: Hot Wheels
RECENZE: Ve Forze Horizon 3: Hot Wheels si zajezdíte v angličácích

Umění přídavného obsahu spočívá v tom, že se známé věci z originální hry obohatí o něco nového a nevídaného. Jako ve Forza Horizon 3: Hot Wheels.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.