Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Fanoušek Bloodborne vytvořil jednu z lokací v Unreal Engine 4

  17:09aktualizováno  17:09

Grafik Simon Barle své schopnosti procvičil na předělávce prostředí Hunters Dream z titulu Bloodborne. Video pracuje s charakteristicky temnou atmosférou, ve které dominují tmavé barvy a hřejivá světla lamp.

Autor:


Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.