Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Far Cry 4 se mohlo odehrávat v Rusku, nebo v Jižní Americe

  16:13aktualizováno  16:13
Výsledná volba prostředí pro střílečku Far Cry 4 zpočátku nebyla tak jednoznačná. Autoři titulu prozkoumávali řadu míst, které by pro nový díl mohly být vhodné.

Far Cry 4 | foto: Ubisoft

Pro rozličné oblasti tak vznikly odlišné koncepty s vlastním příběhem, které zvažovalo vývojářské studio i marketingové oddělení vydavatele. "Není to jako by nás něco osvítilo a hned jsme zvolili Himaláje," řekl návrhář úrovní Vincent Ouellette pro britský server Eurogamer.

"Zkoumali jsme Jižní Ameriku, Rusko. Pátrali jsme se skoro všude, ale poměrně brzo jsme si uvědomili, že Himaláje budou skvělé."

Tvůrčí tým tak nakonec zvolil zhruba tři koncepty oblastí a příběhu, které pak předestřel managementu společnosti Ubisoft v Paříži. Ten nakonec studio navedl k finální volbě. Vývojáři totiž věří, že vydavatel má dobrý přehled o trhu, a nabízí svůj pohled na věc.

A ačkoliv studio pracovalo s větším množstvím variant, po čase prý bylo zjevné, kterou zvolit. "Čím hlouběji jsme šli v prozkoumávání každé oblasti, tím jasnější bylo, že Himaláje budou pro Far Cry perfektní."

K volbě přispěla vizuální pestrost regionu, v němž se mísí travnaté planiny a zasněžené hory. Pro čtvrtý díl se stali významnými i sloni, které v Himalájích taktéž objevíte.

Střílečka Far Cry 4 v Evropě vyjde 18. listopadu a to pro PC, PlayStation 3 i 4, Xbox 360 a Xbox One.

Autor:




Nejčtenější

Propagační kufřík od Blizzardu
VIDEO: Rozbalujeme propagační kufřík od Blizzardu

Do redakce nám dorazil balíček, který se týká karetní hry Hearthstone. Podívejte se, jakými předměty Blizzard propaguje nejnovější rozšíření Mean Streets of...  celý článek

Gabriel Knight 2 - The Beast Within
Gabriel Knight 2 - The Beast Within

Čeština z mé dílny do hry Gabriel Knight 2 - The Beast Within  celý článek

Ilustrační obrázek ke hře BioShock
Sedm herních situací, které nám naprosto vyrazily dech

Šokující momenty jsou ve filmech o poznání častější než ve světě videoher. Připočíst to dost možná lze větší vyzrálosti filmového průmyslu. Přesto se najdou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.