Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Far Cry Primal bude v novém módu realističtější, smrt je definitivní

  12:00aktualizováno  12:00
Kombinace nového režimu, permanentní smrti a nejvyšší obtížnosti bude ve Far Cry Primal volbou pro masochisty. Podle vývojářů je to vůbec největší výzva, jakou hra může nabídnout, proto za dohrání s tímto nastavením obdržíte speciální odměnu. Autoři však odmítají prozradit, co to bude.

Far Cry Primal | foto: Ubisoft

Vše je součástí bezplatné aktualizace, která do hry 12. dubna přidá nový mód Survivor a pro PC verzi i textury v rozlišení 4K. Režim inspirovaly komunitní diskuse a mód má posílit význam prozkoumávání i tvorby vlastních nástrojů. Cílem je kromě vyšší obtížnosti také realističtější zážitek ze hry.

Survivor však přidává několik samostatně aktivovatelných voleb. Například permanentní smrt proto není podmínkou a existuje k ní ještě mírnější varianta.

S tou máte životy dva a ten druhý se doplňuje, když dosáhnete některých klíčových momentů v ději. Na ztrátu životů se navíc nevztahují snové mise, ve kterých ve skutečnosti nemůžete zemřít.

„Rozhodli jsme se také kombinaci módu Survivor a permanentní smrti zpřístupnit ve všech obtížnostech,“ napsal na oficiálním blogu ředitel vývoje Thomas Simon. Režim díky tomu má být po ruce i lidem, kteří nadstandardně vysokým obtížnostem neholdují.

Far Cry Primal
Far Cry Primal

Slabší hrdina, náročnější ochočování zvířat

Součástí Survivoru je omezené množství energie, kvůli kterému hlavní hrdina Takkar po vyčerpání zpomaluje a slábne. Musí proto čas od času spát.

Minimapa je navíc v základním nastavení vypnutá, čímž se vás vývojáři snaží přinutit k bedlivějšímu sledování okolí. Hustší je také „válečná mlha“, kvůli které dění na mapě můžete pozorovat jen na menší vzdálenosti.

Při putování po virtuálním pravěku v rámci Survivoru narazíte na menší množství lidí i zvěře. „Lov tak vyžaduje větší trpělivost. Dokonce i zrychlené cestování je teď obtížnější. Spotřebovává vám totiž energii a jídlo,“ vysvětlují tvůrci hry.

Život ve Far Cry Primal bude kvůli novému módu zkrátka náročnější a hlavní hrdina je v něm náchylnější k prochladnutí. Oheň tu proto hraje významnější roli a při cestování do ledových částí světa je zásadní i teplé oblečení.

Far Cry Primal

Déle pro změnu vydrží lovecká vize, se kterou je jednoduší všímat si klíčových zdrojů, zvěře i nebezpečných nepřátel. Vytváření střeliva pro změnu přestane být okamžité, ale zabere několik sekund.

Zásadních změn se navíc dočkalo i ochočování zvířat. Ty jsou po vašem boku slabší a získání jejich přízně je obtížnější. Musíte jim totiž nejprve ubrat polovinu života.

Když vám navíc tvor zemře, je navždy pryč. V případě běžných zvířat to žádný problém nepředstavuje, u vzácných druhů se však na ztrátu raději psychicky připravte.

Autor:




Nejčtenější

Mafia 3: Stones Unturned
Kvůli DLC Stones Unturned už se ani nevyplatí znovu Mafii 3 instalovat

Druhý přídavek do Mafie zcela potlačuje věci, kvůli nimž jsme hru měli rádi, a mění ji na obyčejnou střílečku.   celý článek

Beyond Good & Evil 2
První záběry z Beyond Good & Evil 2 vypadají nadějně

Fanoušky nesmírně oblíbená, nicméně finančně neúspěšná hra Beyond Good & Evil se po letech spekulací opravdu dočká pokračování. První záběry vypadají více než...  celý článek

Machinarium
Na Steamu vyšla definitivní verze českého Machinaria

Na digitální distribuci Steam je k mání definitivní verze výborné české hry Machinarium. Tvůrci změnili engine a přidali několik vylepšení.   celý článek

Impact Winter
RECENZE: Postapokalyptický Impact Winter vás odnaučí milovat zimu

Očekávaný simulátor přežití Impact Winter vám ukáže, že konec světa bude pěkně ledový. Jako vedoucí skupiny přeživších se budete muset postarat nejen o sebe,...  celý článek

Xbox vs PS
Autoři playstationových exkluzivit provokují majitele Xboxu

Na oficiálním twitterovém kanálu hry Detroit, která vychází jen na PlayStation 4, se krátce objevil příspěvek, který provokuje majitele konkurenční konzole...  celý článek

Další z rubriky

Killing Room preview build
Český Killing Room zatím zabíjí jen nudou a rutinou

Podžánr roguelike poslední dobou zažívá mohutný rozmach. Her, které jsou záměrně těžké a smrt je v nich definitivní a znamená nutnost začít znovu, se poslední...  celý článek

Assassin’s Creed: Origins
Královna Kleopatra a zrození asasínů. Velký speciál o Assassin’s Creed: Origins

Že letošní Assassin’s Creed bude zasazen do starověkého Egypta, nebylo žádným tajemstvím. Oficiální oznámení uskutečněné v rámci herního svátku E3 však...  celý článek

Chůze po planetě v Mass Effect: Andromeda
Mass Effect: Andromeda bude sci-fi hra na hrdiny jako řemen. Nové info

Připravovaná sci-fi hra Mass Effect: Andromeda je zasazena do lidstvem neprobádané galaxie. Pokud se tvůrčímu týmu Bioware podaří naplnit přání fanoušků, máme...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.