Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Far Cry Primal bude v novém módu realističtější, smrt je definitivní

  12:00aktualizováno  12:00
Kombinace nového režimu, permanentní smrti a nejvyšší obtížnosti bude ve Far Cry Primal volbou pro masochisty. Podle vývojářů je to vůbec největší výzva, jakou hra může nabídnout, proto za dohrání s tímto nastavením obdržíte speciální odměnu. Autoři však odmítají prozradit, co to bude.

Far Cry Primal | foto: Ubisoft

Vše je součástí bezplatné aktualizace, která do hry 12. dubna přidá nový mód Survivor a pro PC verzi i textury v rozlišení 4K. Režim inspirovaly komunitní diskuse a mód má posílit význam prozkoumávání i tvorby vlastních nástrojů. Cílem je kromě vyšší obtížnosti také realističtější zážitek ze hry.

Survivor však přidává několik samostatně aktivovatelných voleb. Například permanentní smrt proto není podmínkou a existuje k ní ještě mírnější varianta.

S tou máte životy dva a ten druhý se doplňuje, když dosáhnete některých klíčových momentů v ději. Na ztrátu životů se navíc nevztahují snové mise, ve kterých ve skutečnosti nemůžete zemřít.

„Rozhodli jsme se také kombinaci módu Survivor a permanentní smrti zpřístupnit ve všech obtížnostech,“ napsal na oficiálním blogu ředitel vývoje Thomas Simon. Režim díky tomu má být po ruce i lidem, kteří nadstandardně vysokým obtížnostem neholdují.

Far Cry Primal
Far Cry Primal

Slabší hrdina, náročnější ochočování zvířat

Součástí Survivoru je omezené množství energie, kvůli kterému hlavní hrdina Takkar po vyčerpání zpomaluje a slábne. Musí proto čas od času spát.

Minimapa je navíc v základním nastavení vypnutá, čímž se vás vývojáři snaží přinutit k bedlivějšímu sledování okolí. Hustší je také „válečná mlha“, kvůli které dění na mapě můžete pozorovat jen na menší vzdálenosti.

Při putování po virtuálním pravěku v rámci Survivoru narazíte na menší množství lidí i zvěře. „Lov tak vyžaduje větší trpělivost. Dokonce i zrychlené cestování je teď obtížnější. Spotřebovává vám totiž energii a jídlo,“ vysvětlují tvůrci hry.

Život ve Far Cry Primal bude kvůli novému módu zkrátka náročnější a hlavní hrdina je v něm náchylnější k prochladnutí. Oheň tu proto hraje významnější roli a při cestování do ledových částí světa je zásadní i teplé oblečení.

Far Cry Primal

Déle pro změnu vydrží lovecká vize, se kterou je jednoduší všímat si klíčových zdrojů, zvěře i nebezpečných nepřátel. Vytváření střeliva pro změnu přestane být okamžité, ale zabere několik sekund.

Zásadních změn se navíc dočkalo i ochočování zvířat. Ty jsou po vašem boku slabší a získání jejich přízně je obtížnější. Musíte jim totiž nejprve ubrat polovinu života.

Když vám navíc tvor zemře, je navždy pryč. V případě běžných zvířat to žádný problém nepředstavuje, u vzácných druhů se však na ztrátu raději psychicky připravte.

Autor:




Nejčtenější

Ilustrační obrázek
Sraz fanoušků Pokémonů skončil trapasem, lidé vypískali pořadatele

Kvůli výpadku serveru se z největšího srazu fanoušků Pokémonů stala jen veliká ostuda, za kterou se pořadatelé budou muset ještě dlouho omlouvat.  celý článek

Uncharted: The Lost Legacy
VIDEO: Jsi to ty, Indy? Třináct minut hraní Uncharted: The Lost Legacy

Podívejte se, jak se hraje samostatně spustitelný přídavek Uncharted: The Lost Legacy k dobrodružné akci Uncharted 4. Lákadlem jsou nevšední spojení dvou...  celý článek

Postava Oduly z Shadow of War
Co by na to řekl Tolkien? Shadow of War udělá z obludy sexy krásku

Postava pavoučí Oduly v chystané fantasy rubačce Shadow of War bude mít na rozdíl od knihy humanoidní postavu. Hodně sexy humanoidní postavu nutno říct.  celý článek

Need for Speed Payback
VIDEO: Need for Speed Payback fanoušky tunningu určitě nezklame

Nově zveřejněný trailer pro Need for Speed Payback ukazuje široké možnosti úprav automobilů. Největší novinkou oproti předešlým dílům bude možnost kompletně...  celý článek

S tímto trikem se na veřejnosti objevil jeden ze zaměstnanců společnosti Valve.
I kdyby Half-Life 3 vyšel, stejně by asi neměl konec, prozradil vývojář

Scénárista série Half-Life Marc Laidlaw prozradil, že slavná značka byla zamýšlena tak, aby se na ni vždy dalo navázat dalším dílem. Pokud se tedy někdy...  celý článek

Další z rubriky

Quake Champions
První dojmy z Quake Champions: Návrat legendy, nebo pohřbení značky?

Oživovat po dvanácti letech tak klasickou sérii jako je Quake bude vždy představovat problém. Vývojáři totiž nikdy nemají šanci se zavděčit všem fanouškům.  celý článek

Detroit: Become Human (PS4)
Bude Detroit spíše film, nebo hra? A není to nakonec jedno?

Jedna z nejočekávanějších exkluzivit na PS4 nijak neskrývá své velké ambice. Výpravný sci-fi příběh ze světa, kde se inteligentní roboti bouří proti svým...  celý článek

Chůze po planetě v Mass Effect: Andromeda
Mass Effect: Andromeda bude sci-fi hra na hrdiny jako řemen. Nové info

Připravovaná sci-fi hra Mass Effect: Andromeda je zasazena do lidstvem neprobádané galaxie. Pokud se tvůrčímu týmu Bioware podaří naplnit přání fanoušků, máme...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.