Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Může se vrátit klasická značka Fear Effect z éry prvního PlayStationu

  18:25aktualizováno  18:25
Pokud hra Fear Effect v komunitním financování uspěje, část peněz poputuje k vydavatelství Square Enix. To značku vlastní a krok vnímá jako formu licencování. Titul má totiž vytvářet nezávislá francouzská společnost Sushee.

Fear Effect | foto: Eurogamer.net

Square Enix získá z peněz vybraných na serveru Kickstarter 5 % a dalších 10 % firma žádá z prodejů hry. Komunitní financování má začít v úterý 12. dubna a tvůrci se koncepcí titulu inspirují v počinu Shadowrun Returns.

„V 90. letech a na začátku milénia byl Fear Effect velkorozpočtovou značkou. V našem pojetí to bude nezávislá hra,“ řekl zakladatel autorského studia Benjamin Anseaume pro server Eurogamer. Na titulu má proto pracovat deset lidí a hra má využívat jednoduchou grafiku.

Projekt je pokračováním zrušeného třetího dílu Fear Effect. Majiteli značky totiž zůstal scénář, ze kterého nový tým vychází. Autoři jsou navíc v kontaktu s původním ředitelem vývoje, se kterým diskutují rozvoj příběhu a postav.

Vývojáři na Kickstarteru chtějí získat 100 tisíc eur, tedy zhruba 2,7 milionu korun. To je na poměry moderních rozpočtů zcela zanedbatelná částka. Přesto však vydavatelství Square Enix za poskytnutí značky žádá procenta z vybraných peněz.

„Snažíme se vývojářům otevřít dveře a zpřístupnit jim naše dřímající značky. Víme totiž, jak je těžké v dnešní době prodat nové nápady,“ napsal Phil Elliott, šéf komunitních manažerů ve Square Enix. „Tento způsob je velmi podobný licencování,“ obhajuje Elliott žádost o podíl z peněz vybraných na Kickstarteru.

Autor:




Nejčtenější

Bojovnice Cammy ze Street Fightera 5
Až příliš sexy kostým. Soutěžící musel změnit své bojovnici oblečení

Postava Cammy ze série Street Fighter je na televizní vysílání zřejmě až příliš sexy. Na turnaji vysílaném stanicí ESPN proto musel jeden ze soutěžících změnit...  celý článek

Neberte videohry moc vážně.
Mladí muži pracují stále méně. Podle vědců za to mohou lepší videohry

Podle amerických výzkumníků klesá průměrná doba strávená v práci u mladých mužů daleko významněji než u těch starších. Většinu tohoto času navíc pak tito lidé...  celý článek

The Wolf Among Us (PS3)
Telltale připravují pokračování Wolf Among Us, Walking Dead a Batmana

Během letošního ročníku Comics Conu v San Diegu oznámila firma Telltale pokračování rovnou tří oblíbených titulů najednou. Radovat se mohou fanoušci Wolf Among...  celý článek

Game of Thrones
Využijte velkou slevu na Hru o Trůny a další interaktivní seriály

Interaktivní seriály na motivy Hry o Trůny, Živých Mrtvých nebo Minecraftu jsou nyní v obchodě Humle Bundle k mání za zlomek původní ceny.  celý článek

Splatoon 2
Fantastická týmovka, která se obejde bez krve. Recenze Splatoon 2

V týmové akci Splatoon nejde jen o přesnou mušku, ale i taktiku související s přebarvováním herní plochy. Druhý díl, který vychází exkluzivně na Switch, je...  celý článek

Další z rubriky

Ve Stínu Havrana
Legendární česká adventura Ve Stínu Havrana je nyní na Steamu

Po 18 letech od vydání se slavná česká adventura namluvená Jiřím Lábusem objevila v nabídce největšího obchodu s digitálními hrami. Za pouhou stokorunu můžete...  celý článek

CIty of Brass
Herní adaptace Pohádek tisíce a jedné noci nebude pro děti

Lidé, kteří se podíleli na výrobě kultovního Bioshocku, chystají zajímavě vypadající akci z prostředí Pohádek tisíce a jedné noci. Místo příběhu se však...  celý článek

Logo UbiSoftu
Osmdesát procent tržeb Ubisoftu za první čtvrtletí je z digitálu

Ubisoft zveřejnil první čtvrtletní zprávu fiskálního roku 2017-2018, tedy finanční výsledky za tři měsíce, končící 30. června. A nevede se mu špatně.   celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.