Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Může se vrátit klasická značka Fear Effect z éry prvního PlayStationu

  18:25aktualizováno  18:25
Pokud hra Fear Effect v komunitním financování uspěje, část peněz poputuje k vydavatelství Square Enix. To značku vlastní a krok vnímá jako formu licencování. Titul má totiž vytvářet nezávislá francouzská společnost Sushee.

Fear Effect | foto: Eurogamer.net

Square Enix získá z peněz vybraných na serveru Kickstarter 5 % a dalších 10 % firma žádá z prodejů hry. Komunitní financování má začít v úterý 12. dubna a tvůrci se koncepcí titulu inspirují v počinu Shadowrun Returns.

„V 90. letech a na začátku milénia byl Fear Effect velkorozpočtovou značkou. V našem pojetí to bude nezávislá hra,“ řekl zakladatel autorského studia Benjamin Anseaume pro server Eurogamer. Na titulu má proto pracovat deset lidí a hra má využívat jednoduchou grafiku.

Projekt je pokračováním zrušeného třetího dílu Fear Effect. Majiteli značky totiž zůstal scénář, ze kterého nový tým vychází. Autoři jsou navíc v kontaktu s původním ředitelem vývoje, se kterým diskutují rozvoj příběhu a postav.

Vývojáři na Kickstarteru chtějí získat 100 tisíc eur, tedy zhruba 2,7 milionu korun. To je na poměry moderních rozpočtů zcela zanedbatelná částka. Přesto však vydavatelství Square Enix za poskytnutí značky žádá procenta z vybraných peněz.

„Snažíme se vývojářům otevřít dveře a zpřístupnit jim naše dřímající značky. Víme totiž, jak je těžké v dnešní době prodat nové nápady,“ napsal Phil Elliott, šéf komunitních manažerů ve Square Enix. „Tento způsob je velmi podobný licencování,“ obhajuje Elliott žádost o podíl z peněz vybraných na Kickstarteru.

Autor:




Nejčtenější

Minecraft
Opustil práci, aby mohl provozovat Minecraft server pro autistické děti

Stuart Duncan je otcem malého autisty. Jelikož je hra Minecraft jedním z mála prostředí, kde se jeho syn cítí dobře, rozhodl se opustit dobře placenou kariéru...  celý článek

Destiny: Rise of Iron
Porazili všechny bosse v Destiny bez jediného výstřelu

Přes 60 hodin zabralo skupině hráčů porazit ty nejtěžší záporáky ve hře Destiny, bez jediného výstřelu, pouze za využití útoků na blízko a speciálních...  celý článek

Mortal Kombat: Legacy
Třetí film Mortal Kombat měl být jako brutální Avengers

Jak to aktuálně vypadá s filmem Mortal Kombat? V plánu bylo natočit drsný film s komiksovým nádechem. Co však zůstalo ze slibných plánů, je ve hvězdách. Film...  celý článek

Injustice 2
Takhle se to dělá. Injustice 2 je nejlepší mlátička posledních let

Pokračování komiksové bojovky Injustice: Gods Among Us přináší bohatý obsah, několik lákavých novinek i spoustu zajímavých postav.  celý článek

Red Dead Redemption 2
Red Dead Redemption 2 se odkládá na jaro 2018, obrázky jako útěcha

Studio Rockstar odložilo připravovaný western Red Dead Redemption 2 na jaro 2018. Jako kompenzaci se můžete podívat na sadu nových obrázků.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.